توقف دلار تهران پشت چراغ قرمز

توقف دلار تهران پشت چراغ قرمز

پیش بینی قیمت دلار اول آذر 1401 از مسیر درهم

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/09/01 | 00:09

نظری ثبت نشده

توقف دلار تهران پشت چراغ قرمز

به گزارش گلدنیوز، بازار ارز تهران در دو سه روز گذشته شاهد نوسان محدود قیمت دلار در یک محدوده خاص بوده است. ثبات نسبی قیمت دلار در حالی است که افزایشی ها تلاش زیادی داشتند که با برجسته کردن برخی اخبار سیاسی، جو بازار را به سوی سطوح بالاتر هدایت کنند و در مقابل، گفته می شود که عرضه بازارساز نیز برای افت قیمت قابل توجه بوده است.

سیاست‌های ارزی جدید نهاد بازار‌ساز نیز سبب شده تا تقاضا‌های خرد جامعه با اختلاف قیمتی محسوسی نسبت به نرخ‌های آزاد، در معاملات توافقی برطرف شده و از شلوغی هسته مرکزی بازار کاسته شود.


به نظر می رسد در 3 روز ابتدایی هفته، نه افزایشی ها و نه کاهشی ها قادر نبودند قدرت خود را به دیگری تحمیل می کنند. از سوی بازارهای همسایه نیز در 3 روز ابتدایی هفته، سیگنال مشخصی به بازار داخلی ارسال نشده است.

توقف دلار تهران پشت چراغ قرمز

پیش بینی قیمت دلار در تهران

معامله گران باور دارند در صورتی که نرخ دلار در بازار های مجاور رشد کند این امر ممکن است قدرت بازیگران ارزی تهران را تقویت کند.

معاملات حواله درهم نیز کاهش پیدا کرده است و این موضوع از نگاه برخی فعالان نشان می دهد که سطح احتیاط در میان بازیگران بزرگ و معامله گر ان تجاری افزایش یافته است.

بازیگران افزایشی باور دارند که دلار برای افزایش معنادار قیمت نیاز دارد که درهم آرایش صعودی به خود بگیرد.

صعود و نزولی بودن بازار فلزات گرانبها؛تحلیل گلدنیوز

اقتصادنیوز

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

دلار

بازار ارز

دلار هرات

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت