بازیگران‌ ارزی بی گدار به آب نمی زنند!

بازیگران‌ ارزی بی گدار به آب نمی زنند!

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جدیدترین گزارش خود در روز سه‌شنبه آغاز تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در فردو را تأیید کرد.برخی از معامله گران باور دارنداین خبر ممکن است بر سطح تنش های غرب و ایران بیفزاید و نرخ دلار را صعودی کند.

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1401/09/02 | 00:09

نظری ثبت نشده

بازیگران‌ ارزی بی گدار به آب نمی زنند!

به گزارش گلدنیوز ،روز گذشته قیمت دلار در حالی مسیر کاهش را دنبال کرد که سیگنال های رسیده به بازار ارزی تهران منفی بود.

خبرگزاری های داخلی دیروز نوشتند ایران غنی سازی ۶۰ درصد را در فردو شروع کرده است که پیامی سخت و شدید به قطعنامه آمریکایی-اروپایی آژانس بین الملل انرژی اتمی است. همین خبر موجب شد حجم فروش در بازار کاهش پیدا کند

ردپای فردو در بازار دلار


آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جدیدترین گزارش خود در روز سه‌شنبه آغاز تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در فردو را تأیید کرد. برخی از معامله گران باور دارند این خبر ممکن است بر سطح تنش های غرب و ایران بیفزاید و نرخ دلار را صعودی کند. با این حال ترس از عرضه سنگین موجب شده بازیگران‌ارزی تهران بی گدار به آب نزنند.

بازیگران‌ ارزی بی گدار به آب نمی زنند!

پیش بینی ارزی

برخی فعالان باور دارند که پایین آمدن تمایل به فروش ارز موجب می شود که به مرور دلار در مسیر صعودی قرار بگیرد. با این حال، برخی از بازیگران ارزی معتقدند که در ماه های اخیر بزرگ ترین فروشنده بازار ارز، بازارساز ارزی و صرافی های رسمی بوده اند.

از نگاه آن ها، کاهش فروش در بازار خرد ارز نمی تواند زمینه ساز مشکل معناداری برای بازیگران بزرگی شود که ارز خود را از صرافی ها تهیه می کنند.

با این حال برخی از فعالان به این نکته اشاره می کنند که افرادی که قصد تبدیل سرمایه خود را دارند، بیشتر از بازار آزاد ارز برای جا به جایی دلار استفاده می کنند و ممکن است این فشار تقاضا به افزایشی های دلار کمک کند، مگر آنکه بازارساز از کانال های دیگر به این نوع تقاضا نیز پاسخ دهد.

توقف دلار تهران پشت چراغ قرمز

اقتصاد نیوز

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

دلار

قیمت دلار

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی

فردو

وافق هسته ای

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت