غرفه های نمایشگاه جواهرات ملبورن ماه ها زودتر رزرو شد

غرفه های نمایشگاه جواهرات ملبورن ماه ها زودتر رزرو شد

گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز): طبق اعلام شرکت Expertise Events که برگزارکننده رویدادهای تجاری است، همه غرفه های نمایشگاه جواهرات ملبورن (Melbourne Jewellery Expo) ماه ها پیش از برگزاری این رویداد رسما واگذار شده اند.

حسین راشدی(مترجم)

1401/09/07 | 00:09

نظری ثبت نشده

غرفه های نمایشگاه جواهرات ملبورن ماه ها زودتر رزرو شد

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) به نقل از وبسایت جولر مگزین، مدیر عامل این شرکت، گری فیتز-روی اذعان کرد که او کمی غافلگیر شده است. او گفت: «نمایشگاه جواهرات ملبورن به پیشرفت خود ادامه می دهد، به ویژه از آنجایی که سه گروه عمده خرید جواهرات در آنجا حضور خواهند داشت و حمایت خود را از خرده فروشان ویکتوریایی نشان می دهند، اما متأسفانه ما دیگر فضایی برای تخصیص نداریم.»

برندهای جواهرات نیشنواید جولرز (Nationwide Jewellers)، ایندپندنت جولرز کلکتیو (Independent Jewellers Collective) و لیدینگ اج جولرز (Leading Edge Jewellers) هر کدام متعهد به اجرای رویدادهایی در این اکسپو شده اند و فیتز-روی توضیح داد که آنچه به عنوان یک نمایشگاه جواهرات کوچک به سبک بوتیک به درخواست تامین کنندگان آغاز شد، به 45 غرفه دار افزایش یافته است.

او افزود: «من فکر می‌کنم آنچه برای اکثر مردم برجسته است این است که ما تنها سازمانی بودیم که رویدادها را در سراسر دوره کووید، در هر جا و زمانی که می‌توانستیم اجرا کردیم. ما میزبان نمایشگاه‌های کوچک و بوتیکی در پایتخت‌ها بودیم و رویداد ملبورن سال گذشته [2021] بسیار موفق بود.»

فیتز-روی ادامه داد: «بنابراین ما امسال نمایشگاه را دوباره به عنوان بخشی از نمایشگاه هدایای ملبورن ( Melbourne Gift Fair) برگزار کردیم و پس از بازخورد تامین کنندگان، تصمیم گرفتیم فضا را افزایش دهیم تا به غرفه داران بیشتری اجازه شرکت دهیم. اما دیگر جایی نمانده، مجبور شدیم رزروها را ببندیم.»

فیتز-روی گفت: « این رویداد 4 تا 6 فوریه (2023) در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه که برای شروع سال بعد از دوره های تجاری کریسمس و سال نو برنامه ریزی شده است، اکنون به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای جواهرات ملبورن که در دهه های اخیر برگزار می شود تأیید شده است.»

در حالی که تمرکز سالانه این صنعت همیشه سیدنی بوده است، طی 15 سال گذشته تلاش‌های زیادی برای برگزاری رویدادهای جواهرات در ملبورن - از جمله نمایشگاه‌های جاده‌ای، رویدادهای کوچک و حتی روزهای خرید به سبک هتل - انجام شده است که موفقیت‌های متفاوتی داشته‌اند.

با این حال، فیتز روی معتقد است کووید-19 همه چیز را تغییر داد، به ویژه برای مشاغل ویکتوریایی.

ارزش و اهمیت خرید و فروش حضوری

وی عنوان کرد: «من فکر می‌کنم همه‌گیری باعث شد مردم متوجه شوند که خرید و فروش حضوری چقدر مهم است، و هیچ‌کس در طول کووید، تجربه سخت‌تری از خرده‌فروشان ویکتوریایی نداشت که مجبور بودند پایتخت قرنطینه بودن جهان را تحمل کنند.»

فیتز-روی همچنین گفت: «و این واقعیت که ما یک رویداد کوچک ملبورن را در سال 2021 برگزار کردیم، زمانی که هیچ کس دیگری این کار را انجام نمی داد، به خرده فروشان و تامین کنندگان نشان داد که نیاز جدیدی وجود دارد. چه کسی می داند، با توجه به تقاضا و علاقه برای سال 2023، ملبورن می تواند به چیزی تبدیل شود که همچنان به رشد خود ادامه دهد.»

نمایشگاه جواهرات ملبورن یک فضای اختصاصی است که در زیر سقف نمایشگاه هدیه و سبک زندگی ارائه شده است. ترکیبی ایده آل برای خرده فروشانی که می خواهند بیشترین بهره را از زمان خود ببرند و طیف وسیعی از محصولات مکمل را ببینند.

این رویداد همچنین رژه‌های مد را به نمایش می‌گذارد و همچنین شامل غرفه‌های اختصاصی محصولات استرالیایی و پایدار می‌شود. بعدازظهر شنبه از ساعت 4 بعدازظهر، «ساعت خوش» در محل نمایشگاه فرصتی برای خرده فروشان و تامین کنندگان است تا به طور غیررسمی جمع شوند.

فیتز-روی گفت: «من فکر می کنم نمایشگاه ملبورن تغییرات خرده فروشی در سه سال گذشته را منعکس خواهد کرد، به ویژه به گروه های خرید اجازه می دهد تمرکز اصلی خود را برای ملاقات با اعضای خود از سال گذشته داشته باشند.»

منبع:

https://www.jewellermagazine.com/Article/11039/Melbourne-Jewellery-Expo-sells-out-months-in-advance

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

نمایشگاه جواهرات ملبورن

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت