
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،برندها تلاش میکنند تا هویت برند خود و شخصیت برند خود را به درستی به مخاطبین خودشان منتقل کنند. اما بعضی موفق و عده زیادی ناموفق هستند.
جواب این است که برند آنها هویتی ندارد و نمیتواند سیگنال درستی را به مخاطب خود منتقل کند.
حال باید به مفهوم هویت بپردازیم. اگر شما به یک برند ماشین مثل BMW فکر کنید و آن را در قالب یک انسان در ذهن خود تصویر کنید، چگونه آن را میبینید؟ فکر میکنید چه خصوصیاتی دارد؟ این فرد جوان است یا سن و سال زیادی دارد؟
تمام حس و تصویری که شما از آن برند در ذهن خود ثبت میکنید به منظور تعریف هویت آن در ذهنتان است.
ریشه و سابقه هویت برند مبحث پیچیدهای بوده و ساعتها میتوان درمورد آن مباحثه داشت، اما در جدول زیر تلاش کردیم با خلاصهسازی هویتها کمک کنیم تا راحتتر بتوانید هویت خود را شناسایی کنید.

شما میتوانید با توجه به هویتی که مورد نظر دارید خود را براساس پنج هویت (شخصیت ) بالا در گروه صحیح قرار دهید.
همچنین در جدول دوم میتوانید دستهبندی هویتی برندهای طلا و جواهر و شاخههای مرتبط با این صنعت را مشاهده کنید.

در این رابطه بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/