آموزش و پژوهش

5 بعد شخصیت برند

چرا افراد زیادی هستند که قادر به انتقال هویت برند خود نیستند؟!

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،برندها تلاش میکنند تا هویت برند خود و شخصیت برند خود را به درستی به مخاطبین خودشان منتقل کنند. اما بعضی موفق و عده زیادی ناموفق هستند.

جواب این است که برند آنها هویتی ندارد و نمیتواند سیگنال درستی را به مخاطب خود منتقل کند.

حال باید به مفهوم هویت بپردازیم. اگر شما به یک برند ماشین مثل BMW فکر کنید و آن را در قالب یک انسان در ذهن خود تصویر کنید، چگونه آن را میبینید؟ فکر میکنید چه خصوصیاتی دارد؟ این فرد جوان است یا سن و سال زیادی دارد؟

تمام حس و تصویری که شما از آن برند در ذهن خود ثبت میکنید به منظور تعریف هویت آن در ذهنتان است.

ریشه و سابقه هویت برند مبحث پیچیده‌ای بوده و ساعت‌ها می‌توان درمورد آن مباحثه داشت، اما در جدول زیر تلاش کردیم با خلاصه‌سازی هویت‌ها کمک کنیم تا راحت‌تر بتوانید هویت خود را شناسایی کنید.

5 بعد شخصیت برند

شما میتوانید با توجه به هویتی که مورد نظر دارید خود را براساس پنج هویت (شخصیت ) بالا در گروه صحیح قرار دهید.

همچنین در جدول دوم میتوانید دسته‌بندی هویتی برندهای طلا و جواهر و شاخه‌های مرتبط با این صنعت را مشاهده کنید.

5 بعد شخصیت برند

در این رابطه بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا