چرا نمایشگاه طلاوجواهر مشهد لغو شد؟

چرا نمایشگاه طلاوجواهر مشهد لغو شد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: نمایشگاه بین المللی طلاوجواهر مشهد 12 اردیبهشت 1402 برگزار می شود.

پروانه کاوسی(خبرنگار)

1401/09/27 | 00:09

نظری ثبت نشده

چرا نمایشگاه طلاوجواهر مشهد لغو شد؟

نمایشگاه طلاوجواهر مشهد که قرار بود این هفته (29 آذر الی 2دی) برگزار شود، به طور ناگهانی کنسل شد. برای روشن شدن ابعاد مختلف این ماجرا با رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفتگویی انجام دادیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: با توجه به شرایط اخیر کشور، عدم تامین امنیت نمایشگاه و پیش بینی از عدم استقبال مردم برای بازدید از نمایشگاه ، مسئول برگزاری هشتمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی مشهد  با هماهنگی فرمانداری مشهد تصمیم به لغو نمایشگاه گرفتند. 

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز) ؛ یوسف تقی زادگان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: اتحادیه طلا و جواهر مشهد بنا داشت نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد را در اردیبهشت ماه سال 1402 برگزار کند ولی به اصرار مجری نمایشگاه ، مقرر شد نمایشگاه از 29 آذر تا 2 دی ماه برگزار شود که به شخصه معتقد بودم در این زمان اندک امکان برگزاری یک  نمایشگاه با کیفیت وجود ندارد. 

عدم حضور شرکت کنندگان قوی از دلایل لغو نمایشگاه 

وی افزود: متاسفانه مجری برگزار کننده نمایشگاه برای برگزاری نمایشگاه خیلی ضعیف عمل کرد و نتوانست در موعد مقرر برنامه نمایشگاه را اعلام و اجرایی کند. 

تقی زادگان با اشاره به اینکه متاسفانه به دلیل کم بودن زمان، شرکت کنندگان نامدار و قوی در نمایشگاه مشارکت نداشتند اظهار داشت: عدم تمایل شرکت کنندگان برای حضور در نمایشگاه از دیگر دلایل عدم برگزاری نمایشگاه بوده است. 

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد خاطر نشان کرد: اتحادیه طلا و جواهرمشهد بنا داشت اتحادیه های استان های دیگر  را 10 روز جلو تر برای نمایشگاه دعوت کند ولی متاسفانه کم کاری و عدم هماهنگی مجری با اتحادیه مانع این مهم شد.

رونق تولید و ساخت و ساز طلا مهمترین هدف برگزاری نمایشگاه 

وی ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر مشهد، رونق تولیدات طلا و تقویت سازندگان طلا و جواهر بوده است.

ایشان بیان داشت: اتحادیه در نظر داشت با برگزاری نمایشگاه آخرین ماشین آلات روز ساخت طلا و جواهر را وارد مشهد کند و با دعوت از سازندگان طلا وجواهر- که در سالهای اخیر به دلیل رکورد بازار از صنف خارج شده اند- و حمایت از آنها برای آغاز دوباره تولید و ساخت طلا در مشهد به بازار ساخت و ساز مصنوعات طلا در مشهد رونق دهد.    

وی با اشاره به افت شدید طلا سازی در مشهد گفت: شهر مشهد متاسفانه آخرین شهر صنعتی از نظر ساخت طلا است به طوری که در سال 90 تعداد سازندگان طلا و جواهر مشهد 320کد کارگاه بوده و اکنون تعداد سازنده های طلا و جواهر در مشهد به 51 رسیده است و افت داشته ایم که با برگزاری نمایشگاه می توان زمینه تقویت واحدهای سازنده طلا و جواهر را فراهم کرد. 

برگزاری نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر مشهد در اردیبهشت ماه 1402

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد بیان داشت: در صورت بهبود شرایط کشور نمایشگاه طلا و جواهر مشهد در 12 اردیبهشت ماه 1402 و همزمان با روز کارگر برگزار می شود. 

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

نمایشگاه طلا

نمایشگاه طلاوجواهر مشهد

رئیس اتحادیه طلاوجواهر مشهد

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت