پیش بینی 2023 در نظرسنجی هفتگی کیتکو

پیش بینی 2023 در نظرسنجی هفتگی کیتکو

قیمت‌های طلا و نقره در معاملات روز جمعه آمریکا از سطوح بدون تغییر فاصله چندانی نداشت. بسیاری از معامله‌گران در این هفته در تعطیلات هستند و حجم معاملات سبک‌تری را رقم می‌زنند. طلای فوریه آخرین بار با ۲.۴ دلار کاهش به ۱۸۲۳ دلار و ۶۰ سنت و نقره مارس ۰.۲۱ دلار کاهش یافت و به ۲۴.۰۳ دلار رسید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1401/10/12 | 00:10

نظری ثبت نشده

پیش بینی 2023 در نظرسنجی هفتگی کیتکو

به گزارش گلدنیوز، بازار این هفته پس از تعطیلات کریسمس 2023 و درست در آستانه سال جدید، آرام‌تر است. نرخ‌های کووید در چین تأثیر قابل‌توجهی بر توانایی کارخانه‌ها برای تولید، حمل‌ونقل‌ها برای تحویل، سازندگان برای ساخت و شرکت‌های مالی برای تأمین مالی خواهد داشت. این امر می‌تواند اقتصاد چین را برای چند ماه متوقف کند، اگرچه ما گمان می‌کنیم که مقامات چین تمام تلاش خود را برای روشن نگه داشتن چرخ‌ها انجام خواهند داد.

مقامات در حال حاضر به افراد مبتلا به کووید مثبت می‌گویند که سر کار بروند، سیاستی که احتمالاً عفونت را سریع‌تر از هر کشور دیگری گسترش می‌دهد.

برخی از مهمترین رویدادهای سال شامل موارد ذیل بود: سال وحشتناکی برای سهام بود و سال آینده می‌تواند بهتر باشد؛ کاهش موارد ابتلاء به بیماری کووید و محورهای سیاست چین، چشم انداز سهام را روشن می‌کند. کسب‌وکارهای کوچک از مشکلات استخدام تا حدودی دور می‌شوند.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

هجوم بی سابقه بانک ها به بازار طلا در آستانه سال نو

مس اولین کاهش سالانه طی چهار سال اخیر را تجربه کرد. نرخ وام مسکن (ایالات‌متحده) بیشترین افزایش سالانه را داشته است و رالی دلار اندکی از بین می‌رود.

از نظر فنی، گاوهای طلا دارای مزیت فنی کلی کوتاه‌مدت هستند. قیمت‌ها در یک روند صعودی هفت هفته‌ای در نمودار روزانه قرار دارند.

هدف صعودی بعدی قیمت بولز این است که معاملات آتی را در فوریه بالاتر از مقاومت ثابت در ۱۹۰۰ دلار ایجاد کند. هدف بعدی قیمت نزولی کوتاه‌مدت خرس‌ها این است که قیمت‌های آتی را به پایین‌تر از پشتیبانی فنی قوی در ۱۷۷۵ دلار برساند.

بر اساس گزارش کیتکو، گاوهای نقره‌ای دارای مزیت فنی کلی در کوتاه‌مدت هستند. یک روند صعودی متلاطم چهار ماهه در نمودار روزانه وجود دارد.

هدف صعودی بعدی، بستن قیمت‌های آتی مارس بالاتر از مقاومت فنی در ۲۵ دلار است و هدف بعدی قیمت نزولی برای خرس‌ها، بستن قیمت‌ها زیر سطح حمایت ثابت در ۲۲ دلار است. ابتدا مقاومت در بالاترین قیمت دسامبر ۲۴.۵۲ دلار و سپس در ۲۵ دلار مشاهده شد.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

پیش بینی بازار فلزات گرانبها بعد از تعطیلات کریسمس

ایسنا

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

کیتکو

نظرسنجی هفتگی کیتکو

گاوهای طلا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت