پیش بینی بازار طلا در هفته سوم بهمن

پیش بینی بازار طلا در هفته سوم بهمن

بازار داخل با افت اونس جهانی و ثبات دلار شاهد افت 4 درصدی سکه و طلای 18 عیار بود و قیمت طلا و سکه در این چند روز ریزش داشت .

دکتر مهرناز سلطانی(کارشناس)

1401/11/16 | 00:11

نظری ثبت نشده

پیش بینی بازار طلا در هفته سوم بهمن

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،معامله گران بازار طلا در هفته های قبل توقف افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را مدنظر قرار داده بودند و این امر را در قیمت اونس لحاظ کرده بودند که شاهد افزایش قیمت در چند وقت اخیر بودیم، ولی با اعلام رسمی خبر، اثر آن از بین رفت و اونس جهانی ریزشی شد.

رایگان به بازار سرمایه وارد شوید

آموزش رایگان بازار سرمایه

در دید تکنیکال هم اولین حمایت در 1842 دلار قرار دارد و با رسیدن به این منطقه شاید یک صعود ضعیف تا 1895 دلار ببینیم و مجددا وارد روند ریزش شویم. هدف مهم و اصلی نزولی اونس 1780 و 1711 دلار است که در میان مدت به سمت آن حرکت میکنیم.

پیش بینی بازار طلا در هفته سوم بهمن

در بازار داخل هم با افت اونس جهانی و ثبات دلار شاهد افت 4 درصدی سکه و طلای 18 عیار هم بودیم و قیمت طلا و سکه در این چند روز ریزش داشت. اگر روند دلار همچنان ثابت باشد و شاهد افزایش شدید قیمت دلار نباشیم، قیمت طلا و سکه هم همچنان نزولی خواهد ماند.

در دید تکنیکال در سکه 2 حمایت مهم 22.170.000 تومان و 20.800.000 تومان دیده میشود. احتمال افت تا این ارقام در صورت افت اونس جهانی وجود دارد.

پیش بینی بازار طلا در هفته سوم بهمن

از ارز های دیجیتال بیشتر بدانید /آموزش رایگان ارزهای دیجیتال

در طلای 18 عیار هم شرایط مشابه است، احتمال نزول در صورت ثبات دلار بسیار بالاست و میتوان 2 حمایت مهم 1.970.000 و 1.800.000 تومان را در ان مشاهده کرد.

پیش بینی بازار طلا در هفته سوم بهمن

بیشتر بخوانید:

دلار درجا میزند!

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

قیمت طلا

بازار طلا

دکتر مهرناز سلطانی

نرخ بهره فدرال

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت