آیا شما مدیر موفقی در کسب و کارتان هستید؟!

آیا شما مدیر موفقی در کسب و کارتان هستید؟!

وقتی تصورتان این باشد که به عنوان یک رهبر تیم کاستی دارید احتمالا احساسی طاقت‌فرسا و تضعیف‌کننده را تجربه می‌کنید.

طیبه شهبازی(نویسنده)

1401/11/30 | 00:11

نظری ثبت نشده

آیا شما مدیر موفقی در کسب و کارتان هستید؟!

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، نگران نباشید؛ شک و شکست در کسب و کار ، بخشی اجتناب ناپذیر از تبدیل شدن به یک مدیر است. اگر نیاز دارید که دوباره به اوج رهبری تیم خود بازگردید، نشریه هاروارد بیزینس ری‌ویو توصیه‌هایی برای شما دارد:

 با برداشتن یک قدم کوتاه به عقب برای فاصله گرفتن از کار شروع کنید تا ذهن خود را خالی کنید و در این زمان تفکر صادقانه را در اولویت قرار دهید. با توجه به بازخوردهایی که در این مسیر دریافت کرده‌اید، در مورد اینکه چگونه می‌خواهید به عنوان یک رهبر تیم پیشرفت کنید، یادداشت برداری کنید - یا حتی نکته‌هایی صوتی ضبط کنید.

به خاطر داشته باشید که نشخوار ذهنی در مورد اشتباهات، فرصت‌های از دست رفته یا انتقادات خارجی فقط شما را عقب می‌اندازد.

سپس، صادقانه تناسب خود را با سطح سازمان خود ارزیابی کنید. آیا کمبودهای شما به عنوان یک رهبر تیم نتیجه عدم تطابق است؟ اگر چنین است، بدانید که ممکن است لازم باشد خود را با فرهنگ، اهداف و ارزش‌های اعلام شده شرکت انطباق دهید.

سپس برای تقویت نفوذ در پیرامون کسب و کار خود برنامه‌ای ترتیب دهید. از چه افرادی می‌توانید برای رشد خود کمک بگیرید؟ برای تعیین اهداف بهتر و تصمیم‌گیری بهتر برای تیم خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

در نهایت، این موضوع را مد نظر قرار دهید که آیا یک فرصت جدید می‌تواند پتانسیل شما در رهبری تیم را شکوفا کند یا خیر. اگر پس از تأمل شما، هنوز هماهنگی با مطالبات نقش‌تان و لذت بردن از کار، غیرممکن به نظر می‌رسد ممکن است وقت آن رسیده باشد که شغل خود را ترک کنید.

آیا شما مدیر موفقی در کسب و کار  هستید؟!

منبع: HBR/فردای اقتصاد

نویسنده: آنه شوگر

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

کارآفرینی

پیشنهاد ویژه

کسب و کار

مدیر

مدیر موفق

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت