بزرگترین گردهمایی تشکل ها و فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

بزرگترین گردهمایی تشکل ها و فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران با حضور جمع کثیری از اتحادیه ها ، انجمن ها و تشکل های فعال در صنعت طلا،جواهر و گوهرسنگ ایران ، چهارشنبه 3 اسفند 1401 برگزار می شود.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/12/01 | 00:12

نظری ثبت نشده

بزرگترین گردهمایی تشکل ها و فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) ، سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران با محوریت هم افزایی تشکل های صنعت طلاوجواهر و گوهرسنگ ایران ، هم زمان با چهاردهمین نمایشگاه بین المللی طلاوجواهر تهران برگزار می شود.

گلدنیوز با توجه به رسالت حرفه ای و رسانه ای خود با همکاری کانون دورهمی های ایران ، سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران را با محوریت هم افزایی و همصدایی در صنعت طلاوجواهر ایران پشتیبانی می کند.

سومین دورهمی فعالان صنعت طلا و جواهر ایران با حضور روسای اتحادیه های طلاوجواهر سراسر ایران ، روسای انجمن های طلا ، جواهر و گوهرسنگ ایران و همچنین جمعی از نخبگان و پیشکسوتان صنف طلاوجواهر در روز چهارشنبه مورخ 3 اسفند 1401 از ساعت 9:30 الی 12:30 در سالن مروارید نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

این برنامه با همکاری وزارت صمت ، سازمان توسعه تجارت ایران ، سازمان تجارت بین الملل (ITC) ، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و همچنین حمایت اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر ایران ، اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلاوجواهر تهران و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلاوجواهر تهران برگزار می شود.

همچنین اتحادیه ها و انجمن های طلاوجواهر و گوهرسنگ در سراسر ایران با مشارکت و همراهی خود ، گرمابخش این نشست تخصصی خواهند بود.

پنل های تخصصی سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

شایان ذکر است در این برنامه دو پنل تخصصی با رویکرد تجارت بین المللی طلاوجواهر برگزار خواهد شد.

انتقال دانش و تجربه بازرگانان بین المللی و همچنین آشنایی با ظرفیت های سازمان تجارت بین الملل (ITC) برای بهره گیری در صنعت طلاوجواهر ایران از جمله موضوعاتی است که در پنل های تخصصی سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران مطرح خواهند شد.

سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر

در همین رابطه بخوانید:

گزارش اولین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

دومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

بازار عراق فرصت طلایی برای صادرات طلا و جواهر

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

نمایشگاه طلاوجواهر تهران

دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

سومین دورهمی فعالان صنعت طلاوجواهر ایران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت