برگزاری نمایشگاه جواهرات استانبول پیش از عید نوروز

برگزاری نمایشگاه جواهرات استانبول پیش از عید نوروز

نمایشگاه جواهرات استانبول (Istanbul Jewelry Show) قرار است از 16 تا 19 مارس مصادف با 25 تا 28 اسفند برگزار شود.

حسین راشدی(مترجم)

1401/12/13 | 00:12

نظری ثبت نشده

برگزاری نمایشگاه جواهرات استانبول پیش از عید نوروز

گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز): به نقل از وبسایت این نمایشگاه، رویداد جواهرات استانبول که «الماس کول» (Elmas Kule) اسپانسرش است و ادعا می شود یکی از 5 رویداد بین المللی بزرگ جواهرات در دنیا و مهمترین در منطقه است، بازارگاهی جامع ارائه خواهد داد و فرصت های تجاری نویی برای همه حرفه ای های دنیا در حوزه جواهرات در بر خواهد داشت.

بر این اساس قرار است این نمایشگاه در آستانه عید نوروز یعنی از 25 تا 28 ماه جاری در Istanbul Expo Center برگزار شود.

رکورد بازدیدکننده در نمایشگاه جواهرات استانبول

وبسایت این نمایشگاه اطلاعاتی در مورد این رویداد و همچنین امکان شرکت در آن ارائه داده که در ادامه می آید:

نمایشگاه جواهرات استانبول که با گرد هم آوردن شرکت ها و برندهای مهم این بخش برای خریداران به توسعه و رشد بخش جواهرات کمک می کند، مناسب ترین بستر را از نظر فرصت های تجاری جدید و به اشتراک گذاری اطلاعات فراهم می کند.

جواهرات

ترکیه پس از هند، چین، ایالات متحده آمریکا و روسیه در میان پنج بازار بزرگ جواهرات در جهان قرار دارد و پس از هند و ایتالیا در رتبه سوم تولید قرار دارد. ترکیه به عنوان مرکز تولید منطقه اوراسیا، ظرفیت تولید گسترده ای دارد.

جواهرات نقره

جواهرات نقره، یکی از محبوب ترین گروه های جواهرات برای نسل هزاره ها (یا نسل Y ) در سال های اخیر، توسط شرکت ها و برندهای نمایشگاهی به نمایش گذاشته می شود. این شرکت ها مجموعه های خود را برای فصل جدید برای اولین بار و منحصراً در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.

ماشین آلات، ابزار و تجهیزات

محصولات و خدمات به روز در سالنی که برای ماشین آلات و تجهیزات در نظر گرفته شده است به نمایش گذاشته می شود. در این بخش که میزبان غرفه داران داخلی و بین المللی است، می توانید آخرین روند تولید در این بخش را بررسی کنید.

نفیس ترین جواهرات در ترکیه

سنگ های قیمتی و پایه

شرکت ها و برندهای حاضر در ترکیه و خارج از این کشور محصولات مختلفی از الماس گرفته تا سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی و از مروارید گرفته تا پایه ها  را به نمایش خواهند گذاشت.

سفر کاری خود را با لحظات فراموش نشدنی ترکیب کنید

استانبول یک کلان شهر بزرگ است که قاره ها، فرهنگ ها، مذاهب و یکی از بزرگترین مراکز تجاری و فرهنگی منطقه را به هم پیوند می دهد که آن را به جواهری دیگر از میراث جهانی تبدیل می کند. بازدید از نمایشگاه جواهرات استانبول به شما این امکان را می دهد که استانبول را با تمام ویژگی های تاریخی، طبیعی و فرهنگی آن تجربه کنید.

برای ثبت نام به عنوان بازدیدکننده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

برند ترکیه ای به دنبال طراح جواهرات با استعداد

منبع خبر:

https://register.visitcloud.com/survey/1p0snd5mtl5ii?actioncode=WEB1&_gl=1*ssavhh*_ga*OTIyNjMzNDgxLjE2NjI1NjA1Njk.*_ga_CFJ1PTMQC8*MTY3Nzc3MjYwNi41LjEuMTY3Nzc3NDc3Ni4wLjAuMA..

https://www.istanbuljewelryshow.com/en/home.html

انتهای پیام/

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

نمایشگاه جواهرات

نمایشگاه جواهرات استانبول

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت