پیام نامشخص گروسی به بازار دلار

پیام نامشخص گروسی به بازار دلار

دیروز خرید و فروش در بازار ارز محدود شد چراکه این اسکناس آمریکایی منتظر تعیین تکلیف روند مذاکرات هسته‌ای و نتیجه سفر گروسی به تهران است.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/12/14 | 00:12

نظری ثبت نشده

پیام نامشخص گروسی به بازار دلار

بازار دلار شنبه تقریبا رنج بود و حتی برخی بازیگران اعتقاد داشتند سفر و حرف‌هایی که زده می‌شود برای بازار حاوی اثر مشخصی نیست.

به گزارش گلدنیوز ، در فضای تنش‌های تصاعدیابنده ایران و غرب، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سفر به تهران لحن مثبتی را بروز داد و از خوش‌بینی نسبت به حل مسائل با جمهوری اسلامی خبر داد.

سفری که چند روز قبل از نشست فصلی شورای حکام صورت گرفت و می‌تواند در صورت رسیدن ایران و آژانس به یک چارچوب توافق، بر نتایج این اجلاس تاثیر گذاشته و مانع از صدور قطعنامه تند و تیز علیه ایران شود و همچنین زمینه‌ای باشد برای سنجش وزن توافقات تاکتیکی و موقت.

نظریه گروسی جواب نداد

پیش از سفر گروسی به تهران معامله‌گران اعتقاد داشتند با آمدن گروسی،  قیمت دلار  کاهشی می‌شود و با برگشتنش مجددا بازار افزایشی می‌شود. نتیجه معاملات شنبه نشان داد این نظریه در بازار جامعیت ندارد.

بازار شنبه تقریبا رنج بود و حتی برخی بازیگران اعتقاد داشتند سفر و حرف‌هایی که زده می‌شود برای بازار حاوی اثر مشخصی نیست، اما اگر گزارش گروسی در راستای این باشد که مسیر توافق باز شود، احتمال نزول قیمت‌ها در بازار، بالا است.

صف بلند برای خرید طلای دست دوم

به گزارش اقتصاد نیوز ، نکته قابل توجه در بازار شنبه صف‌هایی بود که در مقابل طلافروشی‌ها دیده می‌شد. معامله‌گران بازار می‌گفتند اقبال برای خرید طلای دست دوم زیاد شده است. نظر آن‌ها این بود که چون طلای دست دوم بدون اجرت است و استفاده زینتی هم دارد، مورد اقبال یکسری از خانواده‌ها قرار گرفته است.

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

برتر

دلار

قیمت دلار

سفر گروسی به تهران

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت