زشت ترین الماس دنیا در پارک آتشفشانی الماس کشف شد

زشت ترین الماس دنیا در پارک آتشفشانی الماس کشف شد

یک مرد آماتور در یک پارک آموزشی -گردشگری که در آرکانزاس امریکا قرار دارد ، یک الماس قهوه ای 3.29 قیراطی را کشف کرد.

امیر کشانی(سردبیر)

1402/01/14 | 00:01

نظری ثبت نشده

زشت ترین الماس دنیا در پارک آتشفشانی الماس کشف شد

به گزارش گلدنیوز ، یکی از بازدیدکنندگان دائمی پارک آتشفشانی الماس در آرکانزاس ایالات متحده ، یک الماس قهوه ای 3.29 قیراطی را کشف کرد که بزرگترین کشف در 18 ماه گذشته است.

دیوید اندرسون در پارک آتشفشانی الماس غریبه نیست، جایی که مسافران روزانه ۱۰ دلار می پردازند تا خاک معدن بلااستفاده را برای یافتن جواهرات الک کنند و هر آنچه را که پیدا می کنند نگهداری نمایند.

او می گوید که بیش از 400 الماس در 16 سال گذشته پیدا کرده است، از جمله 15 الماس به وزن یک قیراط.

در میان یافته های او یک الماس زرد 3.83 قیراطی که در دسامبر 2011 یافت شد و یک جواهر سفید 6.19 قیراطی که در آوریل 2014 کشف شد ؛ موجود است.

اندرسون الماس خود را B.U.D (الماس زشت بزرگ) نام نهاده است. این نام با توجه به سطح حفره دار الماس و رنگ قهوه ای خالدار آن انتخاب شده است. او بیشتر الماس هایی را که در محل پیدا می کند به فروش می رساند.

پارک آتشفشانی الماس

پارک آتشفشانی الماس یکی از تنها مکان‌هایی است در جهان که عموم مردم می‌توانند الماس‌های واقعی را در منبع آتشفشانی اصلی خود جستجو کنند. این پارک تجربه‌ای بی‌نظیر است که مردم را از سراسر جهان به مورفریسبورو ، آرکانزاس می‌آورد.

بازدیدکنندگان پارک آتشفشانی الماس در زمینی به مساحت 37 جریب ، در سطح فرسایش یافته یک دهانه آتشفشانی ، انواع سنگ ها ، مواد معدنی و سنگ های قیمتی را جستجو می کنند - و هر سنگ یا معدنی که پیدا کرند می توانند برای خود نگه دارند.

از زمانی که دهانه آتشفانی الماس در سال 1972 به پارک ایالتی آرکانزاس تبدیل شد، بیش از 35000 الماس توسط بازدیدکنندگان پارک پیدا شده است.

منبع: جولری مگزین

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

الماس آتشفشانی

پارک آتشفشانی الماس

زشت ترین الماس دنیا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت