نمایشگاه توکیو

برگزاری نمایشگاه جواهرات ژاپن در شهریور ماه

نمایشگاه جواهرات ژاپن (JJF) به عنوان یک نمایشگاه تجاری بین المللی کلیدی بنگاه به بنگاه (BtoB) در ژاپن از شهرت بالایی برخوردار است.

حسین راشدی(مترجم)

1402/03/13 | 00:03

نظری ثبت نشده

برگزاری نمایشگاه جواهرات ژاپن در شهریور ماه

گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز): به نقل از وبسایت این رویداد، نماشگاه جواهرات ژاپن 2023 (Japan JEWELLERY FAIR 2023) یا (JJF 2023) طبق برنامه از 30 آگوست تا یکم سپتامبر (هشتم تا دهم شهریور امسال) در پایتخت این کشور برگزار می شود.(  JEWELLERY FAIR 2023 سایت این رویداد، نماشگاه جواهرات ژاپن 2023) گفتنی است این رویداد طی سه روز برگزاری از ساعت 10 صبح تا 18 عصر باز است. نمایشگاه توکیو در سالن های 5 و 6 Tokyo Big Sight East برگزار خواهد شد. وبسایت این رویداد در مورد نمایشگاه توکیو نوشته است: نمایشگاه جواهرات ژاپن (JJF) به عنوان یک نمایشگاه تجاری بین المللی کلیدی بنگاه به بنگاه (BtoB) در ژاپن از شهرت بالایی برخوردار است. این نمایشگاه توسط Informa Markets، که برگزارکننده بزرگترین نمایشگاه تجاری جواهرات جهان در هنگ کنگ هم است، و انجمن جواهرات ژاپن برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه جواهرات ژاپن در شهریور ماه

این وبسایت ادامه می دهد: به عنوان یک نمایشگاه بین المللی تجارت جواهرات، این رویداد توسط متخصصان جواهر برای صنعت جواهرسازی برگزار می شود. ما همچنان از خریداران معتبر داخلی و جهانی دعوت می کنیم در JJF شرکت کنند. همچنین، به عنوان یکی دیگر از ماموریت های ما، با بهره گیری کامل از پایگاه داده Informa Markets، به طور مستمر تحقیقات بازار را انجام می دهیم و برای توسعه بازارهای جدید با خریداران در جهان تماس می گیریم. ما بیشتر بر دعوت از خریداران واقعی وفادار و بالقوه به JJF برای حمایت از کسب و کار شما تمرکز می کنیم! همچنین وبسایت دیگری به نام Trade Fair Dates که به نماشگاه های مختلف تجاری می پردازد در مورد نمایشگاه ژاپن نوشت: این یک بستر عالی برای ارائه کلکسیون های جدید، به دست آوردن مشتریان بالقوه و ایجاد تماس های تجاری فراهم می کند. بازدیدکنندگان می‌توانند منتظر یک برنامه هیجان‌انگیز با نمایش مد، برنامه‌های گفتگو و بسیاری از ارائه‌های خاص صنعت باشند. این رویداد امکان لذت بردن از برنامه و یادگیری چیزهای جدید در مورد بازار جواهرات ژاپن را در همان زمان فراهم می کند. با این حال، JJF بزرگترین نمایشگاه جواهرات ژاپن نیست. نمایشگاه بین المللی جواهرات توکیو که 34مین نسخه آن در ژانویه سال جاری میلادی برگزار شد، به عنوان بزرگترین رویداد جواهرات سرزمین آفتاب تابان شناخته می شود. نسخه بعدی نمایشگاه IJT، 17 تا 20 ژانویه 2023 (مصادف با 27 تا 30 دی 1402) انجام خواهد شد. بیشتر بخوانید:

منابع: https://www.japanjewelleryfair.com/en/ https://www.tradefairdates.com/Japan+Jewellery+Fair-M11050/Tokyo.html https://www.ijt.jp/tokyo/en-gb.html   انتهای پیام/  

اخبار صنعت طلا و جواهر در استان ها:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهر

نمایشگاه

ژاپن

نمایشگاه جواهرات ژاپن

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت