تاثیر سکه های جدید بانک مرکزی بر بازار

تغییر مسیر سکه ، حباب سکه می ترکد؟

پیش بینی میشود که اقدام جدید بانک مرکزی حباب سکه را کاهش خواهد داد. البته اینکه کاهش قیمت ها در بازار چقدر خواهد بود به میزان و شرایط عرضه بستگی دارد؛ باید مشخص شود که بانک مرکزی به چه روشی سکه را وارد خواهد کرد.

امیر کشانی(سردبیر)

1402/10/24 | 13:10

نظری ثبت نشده

تغییر مسیر سکه ، حباب سکه می ترکد؟

به گزارش گلدنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، طبق اذعان فعالان بازار سکه، بعد از اعلام خبر ورود سکه های جدید بانک مرکزی ، قیمت سکه 2 میلیون تومان ریخت. و احتمالا در ادامه روز و با اعلام جزئیات بیشتر درباره سکه های جدید، شاهد کاهش بیشتر قیمت ها هم باشیم.

قیمت سکه صبح امروز در بازار تا 34 میلیون و 100 هزار تومان هم بالا رفته بود ولی هم اکنون به 32 میلیون تومان کاهش یافته است.

به گفته یکی از فعالان بازار سکه ، بخاطر نزدیک شدن به پایان سال و افزایش انتظارت تورمی مردم، تقاضای مردم برای خرید سکه در این روزها بالا رفته است و به همین دلیل قیمت ها صعودی بود.

فعالان بازار طلا و سکه البته تأکید دارند که منتظر اعلام یک خبر درباره ارز و سکه از سوی بانک مرکزی بودیم! آنها می گویند: هر زمان نوسان در بازار زیاد می شود و قیمت ها اینطور بالا می رود، بانک مرکزی وارد می شود و اینبار هم منتظر بانک مرکزی بودیم. 

کاهش حباب سکه چقدر خواهد بود؟

محمد کشتی آرای فعال بازار طلا و جواهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص تاثیر ورود سکه های جدید بانک مرکزی به بازار گفت: با اقدام جدید بانک مرکزی حباب سکه از بین می رود.

او با تأکید براینکه حباب سکه کاهش می باید، تصریح کرد: چون تقاضا در بازار بالا بود ولی به نسبت تقاضا، سکه در بازار نبود.

کشتی آرای درباره میزان کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه بعد از اعلام سیاست های جدید بانک مرکزی گفت: این مهم به میزان و شرایط عرضه بستگی دارد؛ باید مشخص شود که بانک مرکزی به چه روشی سکه را وارد خواهد کرد.

تحلیل سکه و قیمت طلا و ارز هر روز در سایت طلا

برچسب:

ترند

پیش بینی قیمت سکه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت