پیش بینی قیمت سکه و طلا در ادامه هفته

سد 30 میلیونی در مسیر سکه

از دید تکنیکال شاهد توقف رشد قیمت طلا و سکه بودیم ، اکنون شاهد تشکیل یک حمایت قیمتی 2.570.000 تومانی در طلای18 عیار و یک حمایت 30.000.000 تومانی در قیمت سکه هستیم. به نظر در ادامه هفته نوسان خاصی نداشته باشیم و درجا زدن قیمت ها ادامه دار باشد.

دکتر مهرناز سلطانی(کارشناس)

1402/10/25 | 13:10

نظری ثبت نشده

سد 30 میلیونی در مسیر سکه

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) ، در بازار داخل در هفته گذشته شاهد تب و تاب شدید و هیجان بودیم. رشد دلار و در پی آن رشد قیمت طلای 18 عیار و سکه و با چاشنی همراهی صندوقهای بورسی باعث جهش قیمت طلا و مسکوکات در هفته گذشته شد.

این رشد ناگهانی باعث شد که فرزین، رئیس بانک مرکزی خبر از ضرب سکه های جدید بانک مرکزی بدهد.

دیروز رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: "ضرب سکه جدیدی در دستور کار است که به بازار عرضه می‌شود؛ سکه‌های جدید بدون تاریخ و بصورت تمام بهار آزادی با طرح جدید ضرب شده است.از امروز عرضه طلا به بازار افزایش می‌یابد و این افزایش عرضه از طریق ضرب سکه‌های جدید و عرضه سکه‌های قبلی انجام می‌شود.
همواره تلاش داشتیم ذخایر طلای کشور افزایش یابد. اقدامات اخیر باعث افزایش ذخایر ارز و طلای کشور شد. تصمیم جدید ما این است که از چهارشنبه طلا در مرکز مبادله ارزی عرضه شود."

هم چنین خبری مبنی بر عرضه شمش طلا از روز چهارشنبه در مرکز مبادله ارز و طلا هم منتشر شد، که برآیند این خبرها باعث توقف رشد قیمت طلا و سکه در روز جاری شد و شاهد یک عقبگرد در قیمت آنها بودیم.

در دید تکنیکال هم گرم 18 عیار به مقاومت 2.700.000 توامنی رسید و سکه هم تا مقاومت 34.000.000 پیش رفت که با اخبار گفته شده در این مقاومتها شاهد توقف رشد قیمت بودیم، اکنون شاهد تشکیل یک حمایت قیمتی 2.570.000 تومانی در 18 عیار و یک حمایت 30.000.000 در سکه هستیم. فعلا به نظر در ادامه هفته نوسان خاصی نداشته باشیم و درجا زدن ادامه دار باشد.

اخبار بازار طلا و تحلیل سکه را از سایت گلدنیوز دنبال کنید.

پیش بینی قیمت طلا

قیمت سکه
برچسب:

پیش بینی قیمت سکه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت