بازار طلا در بازی دلار افتاد

طلا و سکه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - قیمت در بازار طلا در روند نامتوازنی قرار گرفت

قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته در روند کاهشی بازگشایی شد اما روند تقاضا قیمت دلار را افزایش داد و متعاقب آن، قیمت در بازار طلا در روند نامتوازنی قرار گرفت. سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که روز دوشنبه افزایش قیمت داشت و روند کاهشی سایر قطعات سکه نیز تعدیل شد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1402/11/17 | 10:11

نظری ثبت نشده

طلا و سکه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ -  قیمت در بازار طلا در روند نامتوازنی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، دکتر سارا علیاری کارشناس بازارهای مالی گفت : از یک ماه و نیم التهاب در بازار سکه سرانجام بانک مرکزی توانست رشد قیمت سکه را مهار کند و آرامش را به بازار بازگرداند .

پیش بینی قیمت سکه را از سایت گلدنیوز دنبال کنید.

نمودار قیمت

چنانکه در نمودار روزانه قیمت سکه مشاهده می کنید از 17 مهر تا کنون قیمت سکه در یک کانال صعودی سبز رنگ مسیر صعود را طی کرده است  و از آنجا که شتاب حرکت بسیار بالا بوده قیمت توانسته که دو بار از لبه بالایی این کانال خارج شود اما هر دو بار مقاومت خط مشکی در 34 میلیون تومان توانسته جلوی رشد بیشتر قیمت را بگیرد و قیمت را به پایین بازگرداند .

امروز سکه امامی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که سکه امامی که روز قبل تا ۳۱,۵۵۰,۰۰۰ (سی و یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۴ - به ۳۱,۵۵۰,۰۰۰ (سی و یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

با این همه هنوز هم قدرت حرکت صعودی قیمت بالاست چرا که خط میانی کانال که با خط چین رسم شده توانسته که در دو مرتبه از افت بیشتر قیمت جلوگیری کند .

همپوشانی خط میانی کانال با حمایت روانی 31 میلیون تومان این سطح را بسیار قدرتمند ساخته و به نظر می رسد که افت بیشتر قیمت به زیر تراز 31 میلیون تومانی نیازمند تلاش بیشتر بازارساز یا اخبار مثبت بیشتری باشد.

پیش بینی قیمت طلا را از سایت بازار طلا (گلدنیوز) دنبال کنید.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم قیمت طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۷۳۳,۳۰۰ (دو میلیون و هفتصد و سی و سه هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ مصادف با ۰۶ فوریه ۲۰۲۴ - با رشد ۰.۲۴ درصدی به ۲,۷۴۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتصد و چهل هزار) تومان رسید.

انتظار داریم که محدوده میان 31 تا 34 ملیون تومان محدوده جدید در جا زدن قیمت سکه برای هفته های پیش رو باشد.

انتهای پیام/

برچسب:

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت