بازار سکه تحت تاثیر تحولات منطقه

در 8 روز معاملاتی گذشته سکه در برابر یک مقاومت سنگین بلندمدت ،  دو بار ریزش را تجربه کرده است  بار اول به خاطر ریزش انس و بار دوم پس از عملیات تنبیهی ایران نسبت به رژیم اشغالگر قدس.

دکتر سارا علیاری(کارشناس)

1403/01/28 | 10:01

نظری ثبت نشده

بازار سکه تحت تاثیر تحولات منطقه

 به گزارش سایت طلا گلدنیوز،اگر به نمودار روزانه قیمت سکه توجه کنید، ملاحظه می کنید که قیمت سکه در حوالی 47 میلیون با همپوشانی دو مقاومت بلند مدت قرمزرنگ و کوتاه مدت سبز رنگ روبروست . دو بار حمله قيمت به سمت این سقف ناموفق بوده و به نظر می رسد که سکه برای شکست این مقاومت به تجمیع قوای بیشتری احتیاج دارد.

سکه

اگر به کانال سبز رنگی که صعود اخیر را نشان می دهد توجه کنیم می بینیم که قیمت سکه کاملا در حال ساخت تراکم قیمتی یا تجمیع نیرو در سومین کانال سبز رنگ است. 

دیگر ابزار تکنیکی مهم خط میانگین متحرک 20 روزه است که در حال نزدیک ساختن خود به قیمت است و حمایت دیگری را برای قیمت فراهم می آورد.

در پیش بینی قیمت سکه ،طبیعی است که اکنون بازار سکه کاملا تحت تاثیر اخبار جنگی باشد  ولی آنچه تا کنون نمودار نشان می دهد آن است که قیمت سکه برای گذر از این مقاومت به یک خبر منفی قوی نیاز دارد و در شرایط فعلی گزینه محتمل تر نوسان در یک محدوده کوچک است .

انتهای پیام/


برچسب:

سکه

نیم سکه

بازار طلا و ارز

ربع سکه

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت