سرکی به دنیای زیورآلات عجیب!

سرکی به دنیای زیورآلات عجیب!

زنجیر صورت، حلقه‌ هایی با کره چشم، حلقه ‌هایی با گیاهان زنده یا نمادهایی از جدول تناوبی عناصرو دستبندهایی با چهره ‌های افراد مشهور تنها تعدادی از جواهرات بی ‌نظیری هستند که می توان آنها را یافت کرد.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/10/27 | 00:10

نظری ثبت نشده

سرکی به دنیای زیورآلات عجیب!

به گزارش سرویس هنری گلدنیوز زیورآلات عجیب و غریب در سرتاسر دنیا مشتریان عجیب و غریب خودش را دارد! وقتی نوبت به خرید زیورآلات می ‌رسد، بیشتر مردم فروشگاه ‌هایی را جستجو می‌ کنند که معمول، پر زرق و برق هستند یا جدیدترین مد در طرح‌ های زیورآلات را می فروشند. اما عده ای به دنبال طرح های زیورآلاتی با ماهیت عجیب تر و غیرمعمول هستند.

زنجیر صورت، حلقه‌ هایی با کره چشم، حلقه ‌هایی با گیاهان زنده یا نمادهایی از جدول تناوبی عناصر، گوشواره ‌هایی برای لاله گوش، و دستبندهایی با چهره ‌های افراد مشهور تنها تعدادی از جواهرات بی ‌نظیری هستند که می توان آنها را یافت کرد.

سنجاق حشرات و حیوانات

آیا این سنجاق ها ترسناک و عجیب و غریب به نظر می رسند یا زیبا؟ شاید به حشره بستگی دارد. یک زنبور عسل زیبا به نظر می رسد و اگر یک حشره ترسناک باشد ممکن است عجیب به نظر برسد.

حلقه‌ های ارز سوفی کمپ

چرا از پول برای خرید جواهرات استفاده کنیم در حالی که پول می تواند جواهر باشد؟ حلقه‌ های ارز سوفی کمپ در پاسخ به یک سمینار طراحی تعاملی که او در آن شرکت کرد، طراحی شد. کمپ از 12 ارز مختلف از سراسر جهان استفاده کرد و هر کدام را با استفاده از روش های سنتی اوریگامی به حلقه تبدیل کرد.

کمپ دلایل خود را اینگونه توضیح می دهد: «تصمیم گرفتم که از روند سرد پول دادن به مردم استفاده کنم و تجربه این اقدام را منحصر به فرد کنم. تصمیم گرفتم یک اسکناس دلاری بردارم و از تاهای اوریگامی برای تبدیل آن به حلقه استفاده کنم. سپس این حلقه ها را از 12 ارز مختلف درست کردم.

اگرچه حلقه های اوریگامی ممکن است چیز جدیدی نباشند، اما برداشت کمپ از آنها هم جالب و هم قابل تامل است.

گردنبند کروکودیل

یک طراح جواهر به نام پیر‌هاردی این جواهر را طراحی کرده و در آن از کروکودیل‌های رودخانه نیل الهام گرفته است.
در طراحی این گردنبند از 112 تکه طلای صورتی که با نگین‌هایی همچون الماس، ایولیت، تورکالین ترکیب شده است.
این گردنبند همراه با یک انگشتر ست بوده و قیمت پیشنهادی برای این ست جواهر 299 هزار و 500 دلای اعلام شده است.

loadingImage...

دستبند جادویی استیل ضد استرس دایره ای

الماسهای بی شمار

موسس شرکت گرف به نام لورنس گرف در سال 1970، مجموعه جواهرات الماس نشان به ارزش 1. 2 میلیون دلار را جهت قرار گرفتن در موهای یک مدل طراحی کرد.

این شرکت بعد از گذشت 43 سال مجددا تصمیم بر طراحی موی سر یک مدل گرفت.اما این بار برای این طراحی مبلغ 1. 2 بیلیون دلار در نظر گرفته شد.
این طراحی به مناسبت چهلمین سال تاسیس این شرکت و حضور 60 ساله لورنس گرف در صنعت طراحی جواهرات صورت گرفت.
جواهرات به کار رفته بر روی موی این مدل عبارتند از :
یک جفت الماس بی رنگ‌ها کدام به وزن 51. 53 و 50. 76 قیراط
سک عدد اویز الماس آبی با وزن 10. 5 قیراط
یک عدد الماس صورتی شفاف با وزن 6. 5 قیراط
چندین سنگ قیمتی رنگ

loadingImage...

گوشواره وینتیج اسکلت دایناسور

حلقه فنجان قهوه و نعلبکی

این حلقه می تواند هدیه مناسبی برای عاشقان قهوه باشد.

حلقه همبرگر مری ربکا

این انگشتر دارای یک همبرگر مینیاتوری بر روی یک نوار قابل تنظیم نقره ای است. قیمت حلقه همبرگر مری ربکا تقریباً به اندازه یک وعده غذایی در یک رستوران فست فود است، اما بر خلاف سیب زمینی سرخ کرده و یک همبرگر، حلقه در عرض پنج دقیقه از بین نمی رود و احتمال حمله قلبی در آن وجود ندارد.

اگر می‌خواهید عشقتان به همبرگرها به کمد لباس ‌هایتان هم راه پیدا کند، حلقه همبرگر مری ربکا مطمئناً اشتهای مد شما را تغذیه می ‌کند.

این حلقه های ازدواج سولانژ Azagury-Partridge به شکل خلاقانه ای طراحی شده اند

Partridge طراح جواهرات معمولی نیست. مجموعه ‌های او شامل جواهرات الهام ‌گرفته از زودیاک ‌ها (چه سنتی و چه چینی) و برخی از همکاری ‌های پروژه‌ های مختلف، مانند کار او برای (RED)™ است.

Azagury-Partridge

چند پیشنهاد جالب برای حلقه ازدواج دارد: مجموعه عروس "Tough Love". Solange Azagury-Partridge با ایجاد قطعاتی با سبک های طلایی و پوشیده شده با الماس، طرح های منحصر به فرد و زیبایی ایجاد کرده است.

این حلقه‌ها گزینه ‌ای اصلی و متفاوت را به عروس‌ ها در روز عروسی شان می‌دهند. با توجه به اهمیت حلقه ازدواج، چرا چیزی خاص و منحصر به فرد را برای پوشیدن تا آخر عمر انتخاب نکنید؟

اپریل استار از مواد پستی قدیمی برای تولید جواهرات عجیب و بی نظیر استفاده می کند

اپریل استار اجازه نمی دهد که یک روش قدیمی ارتباطی بدون ادای احترام از بین برود. این هنرمند تمبرهای پستی قدیمی را به گوشواره های پوشیدنی و کاملاً شیک هنری تبدیل کرده است.

گوشواره ها از چندین مهر و ستاره تشکیل شده است. یک مهره سیاه به قسمت زیرین وصل شده است. نکته جالب در مورد کار آنها این است که چگونه آنها از نوستالژی یک زمان ساده تر استفاده می کنند.

اپریل استار اجازه نمی دهد که یک روش قدیمی ارتباطی بدون ادای احترام از بین برود. این هنرمند تمبرهای پستی قدیمی را به گوشواره های پوشیدنی و کاملاً شیک هنری تبدیل کرده است. گوشواره ها از چندین مهر و ستاره تشکیل شده است. یک مهره سیاه به قسمت زیرین وصل شده است. نکته جالب در مورد کار آنها این است که چگونه آنها از نوستالژی یک زمان ساده تر استفاده می کنند.

مجموعه Braced-Lets شما را به یاد Braceface می اندازد

مجموعه دستبند Braced-Lets راهی عالی برای نشان دادن قدردانی شما از متخصص ارتودنسی است. ایده Braced-Lets توسط دو ارتودنتیست نیویورکی، دکتر مارک لمچن و دکتر جنیفر سالزر و همچنین لیزا سالزر طراحی شد.

با توجه به سایت محصول، Braced-Lets "براکت های رنگارنگ و کشسان با براکت های فلزی و باندهای لاستیکی متضاد برجسته شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که با هم ترکیب شوند.

تقاضا برای این دستبندها بسیار زیاد است و شرکت طراحی حتی یک قاب نگهدارنده را به عنوان جعبه جواهرات ارائه می دهد. این دستبندها سرگرم کننده و رنگارنگ هستند و می توانند به عنوان یک یادآوری آسان برای کودکان برای مراقبت از دهان خود باشند.

زیورآلات ارزان وجسورانه با استفاده از ناخن

این گردنبندها و گوشواره های کوچک از قطعات الهام گرفته از ناخن های مصنوعی ساخته شده اند. این مجموعه شامل طیف وسیعی از ناخن های فلورسنت گرفته تا نقره عیار یا سایر قطعات فلزی است.

Lewis & Cruse گل های خاص شما را به روشی منحصر به فرد ذخیره می کند

مردم در سراسر جهان سالانه میلیاردها دلار برای خرید گل برای رویدادهای خاص هزینه می کنند. پس از گذشت زمان، آن گل های خاص خشک می شوند، خرد می شوند و در نهایت دور ریخته می شوند. با جواهرات گلبرگ گل Lewis & Cruse، اکنون می توانید آن گل های خاص را بردارید و بپوشید. این شرکت گل های شما را می گیرد، آنها را با یک عامل سفت کننده مخلوط می کند و از گل های عزیز شما زیورآلات گلبرگ زیبا می سازد. همانطور که در تصویر مشخص است، تمام مهره ها با گل های واقعی ساخته شده اند. از آنجایی که خشک کردن گل ها اولین مرحله از فرآیند است، می توان از گل های تازه یا خشک استفاده کرد.

با زیورآلات گلبرگ گل، دیگر لازم نیست گل های خود را دور بیندازید. یا حتی بین صفحات کتاب نگه دارید تا فراموش شوند. دفعه بعد که یک رویداد به یاد ماندنی یا خاص در زندگی خود داشتید، به یاد داشته باشید که نه تنها گل های خود را ذخیره کنید، بلکه آنها را به صورت قطعه ای از جواهرات گلبرگ گل بسازید. به این شکل می توانید برای همیشه آن را داشته باشید. جواهرات گلبرگ گل Lewis & Cruse به شما این اطمینان را می دهد که نه تنها گل های خود را ذخیره کنید، بلکه آنها را بپوشید!

گیاهان پوشیدنی توسط Laurie Poast معنای جدیدی به گل ‌ها می‌ دهد

به دلیل جذابیت این گیاهان گلدانی مینیاتوری، سخت است که جذب این گیاهان پوشیدنی اثر Laurie Poast نشوید.

یک هنرمند هلندی با خاک رس کار می کند تا گلدان های کوچک، کفش های پاپوش و موارد دیگر را با دست مجسمه سازی کند و در آنها دانه های گیاهان آبدار و سبزه های خزه ای را می دوزد. هلند به خاطر فراوانی گل ‌های زیبا معروف است. این طراح راهی را برای دوستداران مدهای دست ‌ساز ارائه می‌ کند تا باغ را در قالب جواهراتی بی‌ نظیر با خود حمل کنند. این تکه‌ های جذاب با نخ نانوایی بسته شده‌ اند و به صاحب آن امکان انتخاب طول گردنبند خود را می ‌دهند.

گردنبند درخشان ماه و گل

یک قطعه منحصر به فرد که می توانید از آن به عنوان شمع در شب استفاده کنید.

https://www.trendhunter.com/

انتهای پیام/

برچسب:

الماس

ترند

پیشنهاد ویژه

حلقه

زیورآلات عجیب

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت