نقش شهرت بازیگران و هنرمندان در گسترش فروش طلا و جواهر در دنیا

نقش شهرت بازیگران و هنرمندان در گسترش فروش طلا و جواهر در دنیا

جایگاه هنرمندان در معرفی جدیدترین محصولات طلا و جواهر

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1400/11/04 | 00:11

نظری ثبت نشده

نقش شهرت بازیگران و هنرمندان در گسترش فروش طلا و جواهر در دنیا

گروه هنری پایگاه خبری تحلیلی گلدنیوز : طراحان مد و لباس بخصوص طراحان معروف دنیا همواره در تلاش هستند که لباس ها و طراحی های خودرا به تن هنرمندان مشهور و مطرح بپوشانند.

آنها برای این کار از هر روشی استفاده میکنند. از فرستادن طرح و لباس جدید خودشان به عنوان هدیه برای آن ها گرفته تا تبلیغ های گسترده در کنار نام پر جاذبه ترین هنرمندان در میان مردم.

نکته حائز اهمیت در کجاست؟

نکته دارای اهمیت این است که طراحانی که موفق به این انجام این کار شوند کارشان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و فروش فوق العاده ای در انتظار محصولاتشان ایجاد خواهد شد. این رقابت زمانی شدت خواهد شد که سلبریتی ها در جشن های متعددی به فرش قرمز و افتتاحیه محصولات صنعتگران مد دعوت میشوند.

در چنین شرایطی هر چه به تن سلبریتی ها از جمله بازیگران و مدلینگ ها و دیگر هنرمندان و صاحبان شهرت باشد با بهترین عکس ها و ویدئوها یک الگوی تقلیدی برای سایرین خواهد بود‌.

اما نکته مهم اینجاست که این تبلیغات تنها به لباس ختم نمیشود‌. بلکه جواهرات از انگشتر گرفته تا گوشواره، گردنبند، دستبند، پابند، ساعت، آویز و دیگر زیورآلات مورد استفاده در اندام، لباس و تمامی لوازم پیرامون محیط زندگی هنرمند نیز در این زمینه در معرض معرفی و جلوه نمایی هستند.

یعنی بزرگترین طراحان جواهرات نیز با برنامه ریزی تبلیغاتی در این رقابت جذاب و سودآور شرکت می کنند تا جواهرات خود را به تن سلبریتی ها کرده و ازاین کار تبلیغاتی علاوه بر کسب سودهای کلان در فرایندی فرهنگی و هنری نیز سهیم باشند‌.

در تاریخ تبلیغات طلا و جواهر دنیا، چندین شرکت طراحی مطرح در دنیا خود نمایی می کنند که جواهرات و زیور آلات آنها بیش از دیگر فعالیتهایشان به تن سلبریتی ها مشاهده میشود‌.

این شرکت ها سایت های فروشگاهی طلا و جواهرات نیز دارند که از جمله پربازدید ترین سایت طلا و جواهر در دنیا نیز می باشند.

نقش شهرت بازیگران و هنرمندان در گسترش فروش طلا و جواهر در دنیا
نمونه جواهرات سلنا گومز

علاقه سلنا گومز بازیگر و خواننده مورد توجه جوانان دنیا به معرفی جدیدترین محصولات طلا و جواهر

سلنا گومز بازیگر و خواننده 29 ساله آمریکایی، محبوب و مورد توجه جوانان دنیا به دلیل اینکه دستی در مد و فشن دارد، اغلب در جشنواره ها و فرش قرمزها با لباس ها و جواهرات منحصربه فردش حاضر می شود.

جواهرات سلنا گومز جزو شیکترین کلکسیون های جواهرات سلبریتی های هالیوود است، چرا که این خواننده و بازیگر جوان هالیوودی، کارآفرین عرصه مد و پوشاک است.

دختر تگزاسی خوش تیپی که برای اولین بار در شوی بریتنی اسپیرز و سپس با نخستین حضورش در نقش "جایانا" در فیلم "بارنی و دوستان" آن هم در سن هفت سالگی حرف زد و بیش از هر فعالیتی به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعه کمدی "جادوگران محله لرزان" از شبکه دیزنی به شهرت رسید.

سلنا خیلی زود و در سال 2008 میلادی سفیر یونیسف شد و به عنوان جوان ترین سفیر یونیسف نام گرفت.

سلنا اولین فعالیت کاری خود در یونیسف را با هدف کمک به کودکان دنیا به کشور غنا در قاره آفریقا سفر کرد. این بازیگر و خواننده جوان و خوش پوش هنر، با قد 165 سانتی متری و با چشمان قهوه ای تیره که به پیتزا، لیمو، انبه و آدامس ترش به شدت علاقه دارد، با نوشیدن روغن زیتون از صدای خود مراقبت می‌کند.

او که با هدف کمک به کودکان، بارها برنامه ها و کنسرت های خیریه اجرا کرده، اول بار با هدایت بزرگان صنعت طلا، نقره، جواهرات و سنگهای قیمتی به سمت کارآفرینی در حوزه پوشاک، مد و جواهرات دعوت شد.

سلنا که معنی نامش در زبان یونانی به معنای "ماه" است و از جشن هالوین لذت می برد، عاشق خرید است و  بیست و پنج جفت کفش آل‌استار دارد، موسیقی مورد علاقه اش هیپ‌هاپ و پانک و ورزشهای مورد علاقه اش اسکیت، موج سواری و بسکتبال است.

دارایی خالص سلنا ۱۰ میلیون دلار اعلام شد و با فعالیتهایی که در زمینه جواهرات انجام می دهد کل درآمد او ۹۶ میلیون دلار برآورد شده است.  

نقش شهرت بازیگران و هنرمندان در گسترش فروش طلا و جواهر در دنیا
گوشواره ست جواهرات شیک سلنا گومز در 2011 MTV Movie 

به سوی موفقیت با برندهای جواهر دنیا

سلنا در اکتبر ۲۰۰۹ با اعلام اینکه قصد راه‌اندازی خط مُد و لباس شخصی به نام "بلند خیال‌پردازی کن" را دارد، مجموعه ای شامل لباس‌های بوهمی، تاپ‌های گلدار، لباس‌های جین، کت و دامن و شال و کلاه تاسیس کرد.

او که عاشق رنگ سبز است و همیشه گردنبندهایی از مضراب‌ (پیک‌های) گیتار به گردن می‌آویزند، به دلیل علاقه بسیارش به حمایت از محیط زیست، بارها تمام لباس‌های مورد مصرفش را از مواد بازیافتی یا سازگار با محیط زیست تولید کرده است.

سلنا با علاقمندی و شیفتگی بسیار، بیشتر جواهرات و برندهای جواهر دنیا را با این لباس ها ست کرده و عکاسان از این فرایند عکس های باشکوه تبلیغاتی عرضه کرده اند.

این دختر اصالتا مکزیکی ـ ایتالیایی و تک فرزند خانواده که مادرش او را در ۱۶ سالگی به دنیا آورده، در فعالیت های مشهور خود بخصوص در جلوه نمایی از صنعت جذاب طلا، نقره، جواهرات و سنگهای قیمتی فعالیت های انسان دوستانه و فرهنگ محور خود را در راستای فعالیتهای مرتبط با جواهرات به حدی رساند که جلد مجله تایم شماره۱۸ سپتامبر ۲۰۱۷ به سلنا گومز اختصاص داد.

این مجله پر خواننده و وزین، سلنا را به عنوان یکی از ۴۶ زنِ تأثیرگذار که در حال تغییر جهان هستند در قالب پروژه«اولین‌ها» ی خود انتخاب کرد و او پس از مدتی به عنوان «نخستین کسی که به ۱۰۰ میلیون دنباله‌کننده در اینستاگرام دست یافته‌است» معرفی شد.

زندگی این دختر ماجراجو از این لحاظ می تواند الهام بخش صنعت جواهرات باشد که طراحان، طلابازان، عاشقان، خریداران و تجار طلا در دنیا با دیدن شیفتگی بازیگران و صاحبان شهرت و هنر در دنیا مجذوب خرید طرح های روز جواهرات، طلا، نقره و زیورآلات خواهند شد و این باعث چرخه مالی و گردش ثروت در کشورهایی خواهد شد که این فلز گرانبها بی شک، تجارت در آن را سرعت و افزایش می بخشد.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهرات

بازیگر

سلناگومز

هنرمند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت