طلا هدیه ای ارزنده در روز ولنتاین

طلا هدیه ای ارزنده در روز ولنتاین

بسیاری از طراحان طلا با در نظر گرفتن مناسبتهای سالیانه مانند عید نوروز، شب یلدا، چهارشنبه سوری و مناسبتهای مذهبی و طرح های برگرفته ازاسامی و… توجه ویژه ای به باز بودن دست خریداران کرده اند، ولنتاین هم از این قاعده مستثنی نیست

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1400/11/26 | 00:11

نظری ثبت نشده

طلا هدیه ای ارزنده در روز ولنتاین

به گزارش سرویس هنری گلدنیوز ؛ایرانی ها پیشگام و گاه یگانه برگزار کننده سنت جشن های ملی و جهانی بوده و به دلیل وسعت جغرافیا و برتری علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، تمدنی و… با برگزاری این رویدادها تاثیر به سرایی در تاریخ بشر به جا گذاشته اند. نگاهی به نمودهای به جا مانده در تاریخ ایران به عنوان نمونه های هدیه از انگشتر و پارچه و زیورآلات که طلا در مرکز آن است، گاه نشان دهنده ژرفای توجه ایرانیان به این سنت پسندیده و قدردانی با توجه به جنبه های زیبایی شناسانه، سرمایه ای و ماندگاری این کالای گرانبها است.

ولنتاین و طلا


روز جهانی عشق، یکی از مهم‌ترین جنبه های به جا مانده از سنن کهن، توجه ویژه ای به رابطه عاطفی و عاشقانه در میان اجتماع دارد تا بر اساس آن پایه های مستحکم و مانا و به دور از خشونت در میان جوامع و انسان ها بوجود آید. طلا بهترین انتخاب برای این روز بخصوص بشمار می‌رود.
هدیه ای که بیش از هر چیز علاوه بر افزایش سرمایه نسبت به حفظ و ماندگاری منابع سرمایه ای می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه محسوب شود.

جلوه گری رنگ طلایی لابه لای زمینه های قرمز


درخشش طلا در لابه لای جعبه های قرمز رنگ که نشانه ولنتاین است، بیش از هر چیز بر جذابیت‌های دیداری این کالا می افزاید و این چیزی نیست که دریافت کنندگان هدیه به همین سادگی ها از کنارش بگذرند.

ارزش طلا آنچنان که همه دوست دارند با در نظر گرفتن مصنوعات آن از طلاهای طراحی شده یا سکه های طلا هدیه های ارزنده ای است که اوج توجه هدیه دهنده به دوست و دورانش را نشان می دهد.

ارزش زیاد طلا و رشد آن در طول سالها باعث می‌شود مردم از گذشته های دور این کالای گرانبها و دوست داشتنی را به عنوان یک وسیله مهم و اثربخش که بارها در خریدهای مهم تر به کمک مردم آمده مورد احترام قرار دهند و آن را با توجه به جنبه های سرمایه‌گذارانه آن در ردیف بهترین ها بشمار بیاورند.

ولنتاین بهترین فرصت برای قلب های طلایی


ولنتاین فرصت قابل تاملی برای عاشقان است تا با کاشتن بذر مهر و دوستی قلب هایی را به دست آورند تا زمینه ساز ارتباطی مستحکم تر و دائمی تر فراهم آید و چه هدیه ای مناسب تر از اینکه واسطه این استحکام طلا و زیور آلات باشد که فلزی ماندگار و ارزشمند است.

طلاهایی که از سنگین ترین و ریزترینش یک ویژگی را دارد مانایی و ماندگاری، هم در دست‌ها و گوش ها و هم مهم‌ترین عضو از اعضای بدن یعنی قلب ها. بخصوص اینکه اگر مردها هدیه دهنده باشند، خانم‌ها از دیدن طلا بسیار هیجان‌زده و خوشحال می‌شوند و این به خاطر پشتوانه سرمایه ای قابل اطمینان و امری انکارناپذیر است.

طراحان طلا برای ولنتاین چه کرده اند؟


ولنتاین با نماد و الگوی قلب از نشانه مهم عشق بهره می برد زیور آلات قرمز و سنگهای قرمز رنگ روی انگشترها، گوشواره ها، دستبندها، النگوها، گردنبندها یا جواهر آلات روی آن برای اینکه هدیه را بیشتر به مناسبت ولنتاین نزدیک کند، بهترین انتخاب ممکن برای این ایام است.

بسیاری از طراحان طلا با در نظر گرفتن مناسبتهای سالیانه مانند عید نوروز، شب یلدا، چهارشنبه سوری و مناسبتهای مذهبی و طرح های برگرفته ازاسامی و… توجه ویژه ای به باز بودن دست خریداران کرده اند، ولنتاین هم از این قاعده مستثنی نیست و زمان خرید دست خریدار برای تهیه اثری در میان تنوعی از رنگ‌ها و طرح های قلب و دیگر گزینه های ولنتاین باز است.

فقط باید کالای مورد نظر را بر حسب سلیقه و پسند شریک زندگی تان انتخاب کنید تا او بیشتر از هر زمان شگفت زده و غافلگیر شود.

بهترین دلیل انتخاب هدیه طلا برای ولنتاین


وقتی به روز عشاق می نگریم و به بهترین هدیه می اندیشیم باید به دلایل متنوعی که هر کسی را برای خرید طلا ترغیب می کند هم بیندیشیم.
شاید مهم‌ترین دلیل ایجاد سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت باشد که با ولنتاین شروع می شود و با خاطره ای در یک روز تاریخی در هم آمیزی می شود.‌

در حقیقت خاطره یک شب زیبا با کالایی با ارزش و اعتبار به خاطره ای ماندگار تبدیل می شود، حس لحظه با هدیه ای که مهم‌ترین تعریفش عدم زوال است، در فرایندی لحظه ای به اتفاقی پایدار تبدیل می شود و نشانه ای از وفاداری شکل می گیرد چرا که این فلز بر خلاف دیگر فلزات در طول قرنها صدمه ای نمی بیند و همین مضمون وفاداری ارتباط تنگاتنگی با مضمون عشق زمینی می تواند پیدا کند. محصول و کالایی که حسش در یک شب ایجاد و در طرف مقابل برای سال‌ها باقی خواهد ماند.

هر چیز دیگری در ولنتاین از گل رز تا عروسک و شکلات (که بسیار مرسوم است) تا لباس و شلوار و پالتو بعد از مدتی کوتاه یا بلند، اثرش را از دست خواهد داد. اما وقتی پای طلا به میان می آید، کالایی دائمی و همیشگی هدیه داده می شود.

تضمینی برای تداوم دوستی


پس شکی نیست هدیه طلا و جواهر در روز ولنتاین بهترین تفاوت را در این شب برای کسی که این انتخاب را می کند، ایجاد خواهد کرد چرا که خریدار وقت و هزینه قابل توجه ای صرف کرده‌ و این کار به نوعی تضمینی برای تداوم دوستی و ایجاد رابطه ای مستحکم و بی گسست است.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

روز عشق

هدیه طلا

ولنتاین

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت