فیلم یورکا

فیلم یورکا

داستان فیلم درباره یک کاشف طلا در کلوندایک، یوکان است.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1400/12/26 | 00:12

نظری ثبت نشده

فیلم یورکا

به گزارش گلدنیوز ؛ فیلم یورکا(Eureka) یک فیلم سینمایی درام انگلیسی-آمریکایی محصول سال ۱۹۸۳ میلادی به کارگردانی نیکلاس _روگ است.

داستان این فیلم درباره یک کاشف طلا در کلوندایک، یوکان است. جک مک کان (جین _هاکمن ) که این کشف او را ثروتمند می کند ، با ترس از این که دخترش تریسی ( تریسا _ راسل ) و دامادش ( روتخرهاور ) در تلاش هستند تا ثروت او را بدست آورند ،با چالش هایی روبرو است و البته سرمایه گذاران حریصی هم چون (جوپشی و میکی رورک) نیز در حال شکار ثروت او هستند. 

خرید جزیره ایی رویایی

فیلم یورکا با بازی جین هاکمن در نقش «جان مک کان» در سال ۱۹۸۳ اکران شد. جان مک کان که در نقش کاوشگر ظاهر می شود و در جست و جوی یک کشف بزرگ است، پس از یافتن رگه اصلی طلا و تبدیل شدن به ثروتمندترین مرد جهان، جزیره ای را در کارائیب به نام Eureka را خریداری می کند تا بازنشسته شود و از ثروت خود لذت ببرد.

اما مانند تقدیر و سرنوشت برخی انسان های ثروتمند فیلم های داستانی و در عین حال عالم واقعی، ثروت جدید وی بین نزدیکان حسادت ایجاد می کند و در نهایت منجر به مرگ وی می شود.

با وجود اینکه در میان بعضی از منتقدان یورکا فیلم ضعیفی است ، اما یورکا داستان جالبی از ثروت های به دست آمده و از دست رفته است.

وگ کارگردانی با کارهای زیادی است. برخی از فیلم های او مانند : "Walkabout" ، "حالا نگاه نکن" ، "Performance" ، "مردی که روی زمین افتاد" ، "Bad timing" بارها سر زبان ها بوده است.

روگ ، دوست دارد خیالات پیچیده ای را از تصاویر و خاطرات ، شوک ها و مراقبه های زیبا بسازد.

هاكمن در اینجا با شدت رفتار وسواس گونه شگفت انگیز ی دارد و راسل (هنوز هم فقط در بیست سالگی است) درخشان است. به نوعی ، این فیلم اوست و او صحنه ها را از همه به جز هاکمن گاهی می دزد.

با این حال ، اگر "یورکا" کاملاً موفق نباشد، حداقل هرگز کسل کننده نیست.

زندگی رویایی در کارائیب

سپس به دهه 1930 می رویم ، زمانی که او در جزیره کارائیب خودش زندگی می کند. او باید یک مرد بی خیال باشد ، اما از اینکه دختر محبوبش (ترزا راسل) با یک پلی بوی (روتگر هاور) ازدواج کرده، بسیار ناخوشایند است.

یوركا درامی است كه بخش عمده ایی از آن در مناطق روستایی كیوشو ژاپن فیلمبرداری شده است . این داستان درباره تأثیرات ماندگار یک تجربه خشونت آمیز بر روی سه نفر است.

نظر سنجی

در وب سایت تجمع نظر Rotten Tomatoes ، این فیلم براساس 42 بررسی ، با میانگین وزنی 7.2 / 10 ، دارای امتیاز تایید 90٪ است.

در اجماع انتقادی این وب سایت آمده است:یوركا با زیرنویس های خود و مدت زمان نزدیك به چهار ساعت ، مطمئناً خواسته هایی را برای بینندگان خود به وجود می آورد.

با این حال ، برای کسانی كه صبر دارند ، این فیلم از نظر بصری دوست داشتنی است و باعث ایجاد چشم انداز طاقت فرسای از تعالی می شود.

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جزیره کاراییب

فیلم یورکا

کشف طلا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت