معرفی 6 حلقه نامزدی هاله ای

معرفی 6 حلقه نامزدی هاله ای

در یک حلقه هاله ای، الماس های کوچک که به طور معمول گرد هم هستند دور سنگ مرکزی را احاطه می کنند

حسین راشدی(مترجم)

1401/05/24 | 00:05

نظری ثبت نشده

معرفی 6 حلقه نامزدی هاله ای

گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز): در یک حلقه هاله ای ، الماس های کوچک که به طور معمول گرد هم هستند دور سنگ مرکزی را احاطه می کنند. این هاله الماس یا دیگر گوهرسنگها بر سنگ مرکزی تاکید دارد، توجه را به آن جذب می کند و باعث می شود بزرگتر و فوق العاده تر به نظر برسد. سایت دیاموندز پرو با پرداختن به این موضوع، 6 حلقه نامزدی هاله ای که از نظر این وبگاه بهترین های سال 2022 هستند را معرفی کرده است.

1. حلقه نامزدی گرد هاله ای از برند جیمز آلن

این حلقه نامزدی هاله ای زیبا از جیمز آلن دارای هاله ای نازک از 16 الماس کوچک گرد است که سنگ مرکزی را احاطه کرده اند. این الماس های کوچک توجه را به سنگ مرکزی جلب می کنند و در عین حال این توهم را می دهند که وزن بیشتری دارد.

مانند بسیاری از حلقه‌های نامزدی تک نگین که پیش از این «گلدنیوز» از همین وبگاه به آنها پرداخته بود، این ستینگ هاله ای ظاهری جاودانه و زیبا دارد که هرگز از مد نمی‌افتد. آن را با یک الماس وسط گرد با کیفیت بالا ست کنید تا حلقه‌ای کوچک و زیبا داشته باشید که تحسین‌های زیادی را به خود جلب می‌کند.

جیمز آلن این ستینگ را در رنگ های سفید، زرد یا رز گلد و همچنین پلاتین ارائه می دهد. به دلیل شکل هاله ای الماس، این ستینگ برای سنگ های مرکزی گرد طراحی شده است.

محدوده بودجه (فقط ستینگ): 1030 دلار (14 عیار طلا) تا 1360 دلار (پلاتین).

2. حلقه نامزدی پاوی هاله ای از برند جیمز آلن

این ستینگ زیبای هاله ای از جیمز آلن با حلقه نامزدی قبلی یکسان است، اما طرحی دارد که می تواند الماس های برش کوسن، درخشان و زمردی را در خود جای دهد. این حلقه در فلزات طلای سفید، زرد یا رزگلد و همچنین پلاتین موجود است و ظاهری زیبا و جاودانه ارائه می دهد.

اگر سنگ مرکزی برش پرنسسی را ترجیح می دهید، این ستینگ ظاهری یکسان با هاله ای مناسب دارد. جیمز آلن همچنین این حلقه نامزدی را با طرح های کمی متفاوت برای سنگ های مرکزی بیضی و گلابی شکل ارائه می دهد و به شما امکان می دهد گزینه ای را انتخاب کنید که مطابق با سلیقه شما باشد.

محدوده بودجه (فقط ستینگ): 1060 دلار (14 عیار طلا) تا 1390 دلار (پلاتین).

3. حلقه نامزدی پاوی یاقوت آبی از جیمز آلن با برش فرانسوی از برند جیمز آلن

این حلقه نامزدی خیره کننده فرانسوی از جیمز آلن یک الماس گرد را با هاله ای زیبا از یاقوت کبود آبی جفت می کند. یاقوت کبود آبی نه تنها به زیبایی انگشتر می افزاید، بلکه سنگ مرکزی را بزرگتر و چشمگیرتر نشان می دهد.

اگر نوع دیگری از سنگ های قیمتی را برای هاله ترجیح می دهید، می توانید با جیمز آلن تماس بگیرید تا یاقوت کبود آبی را به الماس یا یاقوت سرخ تبدیل کند.

جیمز آلن این ستینگ را در انواع فلزات ارائه می دهد، اگرچه طلای سفید و پلاتین هر دو در کنار رنگ آبی سنگ های هاله بسیار خیره کننده به نظر می رسند.

محدوده بودجه (فقط ستینگ): 2180 دلار (طلا 14 عیار) تا 2580 دلار (پلاتین).

4. حلقه نامزدی فانتزی با هاله گلابی شکل چرخشی از برند جیمز آلن

این حلقه نامزدی جیمز آلن با هاله چرخان منحصربه‌فرد خود که از الماس‌های گلابی شکل زاویه‌دار تشکیل شده است، متمایز از بقیه حلقه ها است. ساقه حلقه به شکلی است که از خط هاله پیروی می کند و ظاهری کاملاً منحصر به فرد به این حلقه می دهد که مطمئنا مورد تحسین قرار می گیرد.

مانند سایر ستینگ های جیمز آلن، این حلقه نامزدی را می توان با انتخاب الماس مرکزی یا سنگ قیمتی مورد علاقه تان سفارشی کرد.

جیمز آلن این ستینگ را در انواع فلزات از جمله سفید، زرد و رزگلد ارائه می دهد. همچنین می‌توانید آن را با یک نوار عروسی ست آن خریداری کنید که شکل چرخشی دارد و در کنار حلقه نامزدی فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

محدوده بودجه (فقط ستینگ): 3930 دلار (14 عیار طلا) تا 4710 دلار (پلاتین).

6. حلقه نامزدی کلاسیک هاله ای الماس از برند بلو نایل

این حلقه نامزدی هاله ای جاودانه از بلو نایل دارای هاله الماس ظریف و همچنین ساقه بلند الماس پاوی است. سنگ مرکزی توسط چهار شاخه در جای خود ثابت می شود و ظاهر بسیار خوبی نشان می دهد و درخشندگی الماس مرکزی را به نمایش می گذارد.

بلو نایل این انگشتر را در پلاتین و همچنین طلای 14 عیار سفید، زرد یا رزگلد عرضه می کند. مانند بسیاری از حلقه‌های بلو نایل، می‌توانید آن را طوری سفارشی کنید که الماس گرد دلخواه خود را نشان دهد.

این حلقه نامزدی با وزن کل یک چهارم قیراط برای ستینگ به تنهایی، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال چیزی هستند که مخصوصا چشمگیر باشد. مانند بسیاری از حلقه های هاله ای در لیست ما، این حلقه با یک الماس مرکزی برلیان گرد با کیفیت بالا به بهترین شکل به نظر می رسد.

محدوده بودجه (فقط ستینگ): 1490 دلار (14 عیار طلا) تا 1850 دلار (پلاتین).

6. حلقه نامزدی دوهاله ای پاوی با ساقه دو تکه الماس از برند جیمز آلن

اگر به دنبال چیزی به خصوص چشم نواز هستید، این حلقه نامزدی دو هاله ای پاوی با ساقه شکاف خورده از جیمز آلن یک انتخاب عالی است. این حلقه دارای یک هاله دوبل از الماس در اطراف سنگ مرکزی و همچنین یک ساقه دو تکه با الماس های پاوی است.

در مجموع، به استثنای سنگ مرکزی 68 الماس در این ستینگ وجود دارد. این حلقه در فلزات پلاتین یا طلای زرد، سفید یا رزگلد موجود است. این یک ستینگ خیره‌کننده است که اگر به دنبال چیزی هستید که ظاهری زیبا و جاودانه داشته باشد، ایده‌آل است.

محدوده بودجه (فقط ستینگ): 2630 دلار (14 عیار طلا) تا 2990 دلار (پلاتین).

منبع: www.diamonds.pro

https://www.diamonds.pro/guides/best-engagement-ring/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

حلقه نامزدی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت