۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

گردنبند مانند یقه لباس است و می تواند بهترین انتخاب برای جلب توجه به قد و هیکل مرد باشد و تناسب مناسبی با هر لباس دارد.

فرشاد ستوده نیا(خبر نگار)

1401/06/07 | 00:06

نظری ثبت نشده

۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،گردنبند مانند یقه لباس است و می تواند بهترین انتخاب برای جلب توجه به قد و هیکل مرد باشد و تناسب مناسبی با هر لباس دارد. محبوبیت گردنبند در سال های اخیر و به لطف استفاده آن توسط برندهای بزرگ و کوچک افزایش یافته است. سلبریتی هایی مانند برد پیت، تیموته شالامه و هری استایلز افرادی هستند که به پوشیدن گردنبند ها معروف هستند.

اگر سبک لباس پوشیدن شما و سلیقه تان با انداختن گردنبند جور نیست نگران نباشید. در این گزارش گلچینی از بهترین گردنبندهای مردانه‌ی موجود در بازار را از برندهایی مانند موری، گوچی، الیگیری و برندهای دیگر را معرفی کرده ایم. ما همچنین توصیه هایی در مورد نحوه ست کردن آنها نیز داریم.

گردنبند زنجیر جسور موری

۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

مجموعه موری که به عنوان جواهرات مد روز شناخته شده است، به دلیل داشتن طراحی ظریف با هر سبک از پوششی مناسب است.

به عنوان مثال، زنجیره جسور پسرانه این برند را در نظر بگیرید. این گردنبند ساخته شده از طلای بازیافتی ۱۴ عیار، نشان دهنده طراحی ظریف و لوکس آن است.

این گردنبند، برای تابستان و انداختن از روی تیشرت های روشن ایده آل است. همچنین برای لباس های یقه اسکی مشکی و تیره در زمستان، هم مناسب است زیرا ظرافت این مجموعه با هر لباس و پوشش کلاسیکی طراحی شده است.

گردنبند سفید مرواریدی رکسان آسولین

۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

اگر به دنبال یک گردنبندی هستید که با هر لباسی ست شود اجازه دهید توجه شما را به رکسان آسولین جلب کنیم. این برند پس از کار با طراحان معروفی مانند اسکار دولا رنتا و مارک جاکوبز خط تولید متعدد و متنوعی را پیش گرفت.

این برند به ویژه در دو سال گذشته محبوبیت خود را افزایش داده است. سبک مهره‌های شیشه‌ای مانند و سفیدش بهترین پیشنهاد برای تکمیل لباس شماست و به راحتی با هر لباسی سازگار است.

گردنبند توتم اسپینلز میانسای

۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

شما نمی توانید با یک گردنبند نقره ساده همان کاری را انجام دهید که با یک زنجیر پیچ در پیچ میانسای انجام می دهید. نمونه موردی آن، این گردنبند طرح توتم اسپینال میانسای است.

آویزی شامل چهار سنگ مشکی به صورت عمودی روی یک زنجیر نقره عیار ۲۱ اینچی آویزان شده است. این گردنبند با روکش صیقلی پوشیده شده است. با توجه به کیفیت ساخت این قطعه، می‌توانید مطمئن باشید که این گردنبند قدیمی نمی شود و با توجه به قیمت آن انتخاب مناسبی است. ویژگی این گردنبند سنگ‌های نیمه قیمتی آن است. آیا شما جز آن دسته افراد هستید که از جواهرات تک رنگ استفاده می‌کنید یا تمایل دارید از رنگ های ملایم برای هر لباسی استفاده کنید. قیمت این گردنبند ۱۴۵ دلار است.

آویز نقره استرلینگ گوچی

شاید برند لوگومانیا برای همه مناسب نباشد، اما خانه لوکس ایتالیایی گوچی به خوبی توانسته با طراحی گردنبند خود مشکل را حل کند.

آنها لوگوی نمادینشان را به عنوان گیره در این زنجیره و هم در مرکز آویز برجسته آن آویزان کرده است.

این گردنبند ساخته شده از نقره استرلینگ با طراحی بسیار ظریف و با روکش آنتیک نازکی، انتخاب ویژه ای است. طول آن ۲۷ اینچ است و بلند تر از حد متوسط ​​است.

برای جذاب تر دیده شدن آن بهتر است آن را از زیر یک پیراهن راحت و بدون دکمه‌ و گشاد اویزان کنید.

مدوزای ورساچه

نشان مدوزای پررنگ ورساچه در مرکز این گردنبند طلایی است که با یک بند نگین دار قلاب شده و با یک قفل خرچنگ بسته شده است.

این گردنبند نمادی از زیبایی شناسی منحصر به فرد این برند است و تداعی کننده اعتماد به نفس استفاده کننده آن است. این گردنبند لوکس می‌تواند با یک پیراهن ساتن و یا یک ژاکت چرمی ست بی نظیری باشد.

گردنبند لادون نقره‌ی میراث ما

۹ گردنبند مردانه که با هر لباسی ست می‌شود

به همه مردانی که به تجهیزات فنی و فعالیت های بدنی علاقه دارند توصیه میکنیم این سبک از گردنبند میراث ما را امتحان کنند.

این گردنبند نقره ای با حفظ سبک زنجیره کلاسیک در ایتالیا از برنج با روکش نیکل ساخته شده است. با این حال، بخش برجسته و قابل توجه آن طراحی بست آن است. جا کلیدی حکاکی شده با آرم مات، گیره خرچنگ درشت و جزئیات چرم دست دوز‌.

این گردنبند را بهتر است با لباس هایی با سایه های مشکی تیره و خاکستری ست کنید.

گردنبند بلوط

این گردنبند بلوط بازیگوش که سبک کلاسیک و مدرن را به نمایش می گذارد، از فلز ساخته شده و با یک قلاب خرچنگ محکم شده و با میوه درخت بلوط تکمیل شده است.

این گردنبند با لباس‌هایی با رنگ خنثی یا خاکی و خاموش، به طبیعت اشاره‌ای ظریف دارد و برای فصل پاییز انتخاب ایده‌آلی است.

گردنبند میکیا هیشی

جدیدترین گردنبند مهره‌دار میکیا میتسوبیشی که با استفاده از سنگ یشم فسیلی، شیشه و فیروزه با مهره‌های ریز ساخته شده است، برای روزهای تابستان انتخاب بی نظیری است. این گردنبند در ژاپن ساخته شده است.

تصور کنید این لباس را در ساحل بپوشید و با ظرافت از زیز پیراهنی که یک دکمه اش باز است بدرخشد. این گردنبند نگاهی نو از جواهرات به‌ فصل های سال است.

گردنبند آویز سنت کریستوفر الیگیری

اگر می‌خواهید اکسسوری‌های مد روز را دنبال کنید، بهتر است به برند الیگیری سری بزنید. این برند مستقر در لندن که مستقیماً نام خود را از شاعر و فیلسوف ایتالیایی دانته آلیگری وام گرفته است، خود را به عنوان برندی مجلل تثبیت کرده است.

این برند آثار خود را برگفته از نمادها و شخصیت‌های آثار دانته می‌سازد و به همین دلیل خاص و چشم نواز است. این طرح سنت کریستوفر از برنز و با روکش طلای ۲۴ عیار ساخته شده است. این گردنبند به سبک عتیقه ریخته گری شده است.

پیشنهاد ما این است که این گردنبند را با لباسی ساده، مشکی و تک رنگ ست کنید تا ساختار طلایی و نمادین آن به چشم بیاید. قیمت این گردنبند ۲۶۵ دلار است.

منبع : https://www.insidehook.com/article/style/best-mens-necklaces

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

زنجیر جسور موری

گردنبند مردانه

لادون نقره‌ی

مدوزای ورساچه

میکیا هیشی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت