جواهرات سنت گرینویچ یک نشان خانوادگی

جواهرات سنت گرینویچ یک نشان خانوادگی

رابطه دو خواهر گاهی می‌تواند معجزه کند و باعث رونق کسب و کارشان شود. جنیفر گاندیا و کریستینا گاندیا گامبال، صاحبان مشترک جواهرات سنت گرینویچ، به تالار مشاهیر خرده‌فروشی ملی جواهرات امریکا راه پیدا کرده اند.

فرشاد ستوده نیا(خبر نگار)

1401/08/01 | 00:08

نظری ثبت نشده

جواهرات سنت گرینویچ یک نشان خانوادگی

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، کارلوس و میلی گاندیا پدر و مادر این دو خواهر در سال ۱۹۷۶ یک جواهرفروشی افتتاح کردند که در همه بحران ها از جمله حمله های تروریستی، رکودهای اقتصادی، طوفان و بیماری همه گیر جایگاهشان را حفظ کردند.

حالا بعد از چهل و شش سال آن جواهرفروشی شهر نیویورک توسط دخترانشان، جنیفر گاندیا و کریستینا گاندیا اداره می‌شود. این دو خواهر از استعدادهای خود استفاده کرده‌اند تا آنچه را که والدینشان ساخته‌اند ارتقا دهند و از منهتن به یک فضای جدید و بزرگ و زیبا در بالای شهر نقل مکان کنند.

 اکنون، این زنان شکست ناپذیر، اولین بار است که در تالار مشاهیر خرده‌فروشی جواهرات خود را نشان می‌دهند. جنیفر و کریستینا نخستین دو زن همکار و تنها خواهرانی هستند که با هم وارد تالار مشاهیر خرده‌فروشی ملی جواهرات شدند.

 هم جنیفر و هم کریستینا می گویند که علاقه شان به تجارت جواهرات در ذاتشان است. در دوران کودکی، آنها به هیچ عنوان فکر نمی کردند که برای کار در فروشگاه والدین خود علاقه ای داشته باشند و والدین آنها نیز آنها را به این کار تشویق نمی کردند.

جواهرات سنت گرینویچ یک نشان خانوادگی

کارلوس و میلی

 

از زندگی خانوادگی تا برند موفق جواهرات خانوادگی

کارلوس و میلی برای جنیفر و کریستینا همان چیزی را می‌خواستند که اکثر والدین برای فرزندانشان می‌خواهند . آنها می‌خواستند فرزندانشان با پیروی از علایقشان خوشبختی را پیدا کنند. جنیفر و کریستینا و والدینشان می‌خواستند حرفه ای را دنبال کنند که تنها یک کسب‌وکار کوچک نباشد.

 جنیفر که هفت سال بزرگ‌تر است، توضیح می‌دهد که هر دو اهل پورتوریکو هستند، کارلوس و میلی پدر مادرشان از طبقه متوسطی بودند. آن‌ها کسب‌وکار خود را از هیچ ساخته‌اند و بدون هیچ شبکه ایمنی، همه  فشارهای مداومی که بر روی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک وارد می‌شد را احساس می‌کردند.

جنیفر می‌گوید: کارلوس و میلی گاندیا هنگامی که در سال ۱۹۷۶ فروشگاه جواهرات خود را راه اندازی کردند سخت کار می‌کردند. آنها می‌دانستند که کار کردن برای شخص دیگری آسان تر خواهد بود اما آنها حرفه خودشان را می‌خواستند با همه سختی هایش.

از نظر بصری جنیفر خلاق تر است و از دوران جوانی عاشق مد بود. او در رشته بازاریابی از موسسه فناوری مد نیویورک فارغ التحصیل شد و در نهایت شغلی را به دست آورد که فکر می کرد بهترین شغل بود: مدیر روابط عمومی در یک شرکت بزرگ. سپس ۱۱ سپتامبر اتفاق افتاد.  این تراژدی غیرقابل تصور باعث شد که جنیفر زندگی خود را دوباره ارزیابی کند.

 او به این نتیجه رسید که شغلش، شغلی که برای به دست آوردنش زحمت کشیده بود آن چیزی نیست که او می‌خواسته است. او می‌گوید: واقعاً احساس می‌کردم آنقدر که فکر می‌کردم خوشحال نیستم. بنابراین او یک سال مرخصی گرفت و به بارسلونا، اسپانیا رفت.

 وقتی در خیابان‌های این شهر قدم میزد و به نمایشگرهای ویترین جواهرفروشی‌ها نگاه می‌کرد ایده‌هایی به ذهنش رسید تا برای فروشگاه والدینش به اشتراک بگذارد. او همچنین زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد آنچه می‌خواهد در آینده انجام دهد، کرد.

 در ابتدا، جنیفر فکر کرد که کسب و کار خود را راه اندازی کند، اما بعد از ۱۱ سپتامبر متوجه شد که ادامه مسیر برای والدینش دشوار است. جواهرات اصلی گرینویچ در خیابان گرینویچ، با فاصله ای کمتر از دو بلوک از مرکز تجارت جهانی قرار داشت. ساختمانی که در این حمله دچار آسیب شد، کارلوس و میلی را مجبور به نقل مکان کرد.

جواهرات سنت گرینویچ یک نشان خانوادگی

ایده جنیفر و مسیر پیشرفت کریستینا

جنیفر ایده بازگشایی فروشگاه را مطرح کرد. کارلوس در ابتدا این ایده را رد کرد - جنیفر می‌گوید: آنها هنوز فکر می‌کردند، این راهی نیست که ما می‌خواهیم .شما دختران بروید، اما کارلوس آن را به عنوان یک موقعیت موقت پذیرفت.

کارلوس تصور می‌کرد که دخترش یک سال  می ماند و از تجربه بازاریابی اش برای کمک به بهبود کسب و کارش استفاده می کند.

 کریستینا پس از دنبال کردن علاقه همیشگی اش و مغز چپ‌گرای خود به تجارت و فروش روی اورد تا به اوج شغلی خود رسید.

 کریستینا می‌گوید: به یاد می‌آورم که در بخش مالی در یکی از شرکت های بزرگ آمریکایی بودم و یک روز گفتم: از این حرفه متنفرم.  من از این ایده که مجبورم از یک نردبان هر روز بالا بروم متنفر بودم.  در آن زمان، جنیفر شروع به کار با والدینشان در فروشگاه کرده بود و این علاقه کریستینا را برانگیخت.

 او خود را در برنامه آموزشی  گوهرشناسی موسسه گوهرشناسی آمریکا نام نویسی کرد.   بعد از اینکه مدرک خود را گرفت ، والدینش به او پیشنهاد کردند که برای شرکت های جواهرسازی دیگر کار کند تا قبل از ورود به کسب و کار خانوادگی، درباره عمده فروشی و این کسب و کار بیشتر بداند.

 کریستینا برای موواد کار می کرد و قبل از پیوستن به والدین و خواهرش، کمی بیش از یک سال را در تمپل سنت کلیر گذراند. اولین سال‌های حضور جنیفر در فروشگاه فقط برای کمک به والدینش بود تا این حرفه را تسهیل کند  و مشتریان خود را بازسازی کنند.

 او در سال ۲۰۰۳ از همین فروشگاه شروع کرد، ورود او به صنعت جواهرات همزمان با رشد مداوم جنبش طراحان مستقل شد.  قطعات جواهر مورد علاقه جنیفر سازندگانی همسن خودش داشتند. او زنانی مانند ملیسا جوی منینگ و جیمی جوزف را ملاقات کرد.

آغاز مسیری تازه

 زمانی که کریستینا در سال ۲۰۰۷ به این تجارت پیوست، خواهران آماده بودند تا درگیر طراحی جواهرات شوند. جنیفر و کریستینا با رصد بازار و توجه به افزایش اعتبار طراحان مستقل در صنعت آن روز  حرکتی عاقلانه را انجام دادند.

 تغییر دیگری که خواهران هنگام پیوستن به تجارت خانوادگی ایجاد کردند، معرفی لباس عروس بود. فروش حلقه‌های نامزدی و گروه‌های عروسی، همراه با ارائه مجموعه‌ای از جواهرات پل با قیمت پایین‌تر، کلیدی برای کمک به رونق فروشگاه در طول بحرانی بود که مدت‌ها پس از ۱۱ سپتامبر رخ داده بود.

 اما این تغییرات تنها به این دلیل اتفاق افتاد که کارلوس و میلی به حرف‌های دخترانشان گوش می‌دادند و آماده بودند چیزهای جدیدی را امتحان کنند که در نهایت به سود کسب‌وکار بود، حتی زمانی که آنها از پیشنهاد دختران می‌ترسیدند با این حال با برنامه آنها هماهنگ‌بودند.

جنیفر به یاد می‌آورد که با والدینش برای افتتاحیه روزهای شنبه صحبت می‌کرد . این‌ایده موفقیت بزرگی بود. در همین حال کریستینا برای جمع‌آوری پول برای جذب طراحان جدید سرگرم بود.

 

 خواهران می‌گویند: ترس را در چشمان پدر و مادرمان می‌دیدیم که تمام موجودی‌شان را در این راه گذاشته بودند.  اما آنها به ما اجازه دادند این کار را انجام دهیم.  ما پول جمع آوری کردیم و جواهرات جدید گرفتیم.

 آنها میگویند:به‌عنوان یک پدر و مادر، اکنون می‌دانم که چقدر شجاعت لازم بود تا آنها به ما اعتماد کنند و به ما فضایی برای موفقیت یا شکست بدهند.

جی بی. جونز و بلا نیمن، سازمان دهندگان هفته جواهر نیویورک یک میزگرد در مورد تنوع در صنعت جواهرات با مدیریت جنیفر ترتیب دادند. جنیفر می‌گوید، این تجربه ای باورنکردنی بود. سال بعد، جونز و نیمن از او خواستند تا در برگزاری نشستی با عنوان" ما اینجا هستیم" کمک کند.

 

در مراسم افتتاحیه  نشست ما اینجا هستیم در سال ۲۰۱۹، جنیفر بل یک طراح جواهرات سیاه پوست به نام لورین وست آشنا شد. وست از سال ۲۰۱۱ جواهرات سفارشی طراحی می کرد اما قصد داشت کارش را گسترش دهد.  ملاقات با جنیفر در همان مسیر بود.

 این آشنایی آنقدر ارزشمند بود که لورین وست یک جفت حلقه‌های طلا و الماس ۱۴ عیار را به افتخار جنیفر گاندیا حلقه جنیفر نامید.  آنها همکاری خود را آغاز کردند.

 در عرض یک سال، جواهرات سنت گرینویچ اولین مجموعه کپسولی جواهرات مد الماس مرغوب وست، به نام گلیمپس را به بازلر عرضه کرد.

 وست می‌گوید که این مجموعه شگفت انگیز بود و همکاری با جواهرات سنت گرینویچ شراکتی است که هر طراح به آن نیاز دارد. او می‌گوید: وقتی به بودن در خیابان گرینویچ فکر می‌کنم، می‌توانم با اطمینان بگویم که در حال رشد هستم.

این برند همچنان در تلاش برای تنوع بیشتر در صنعت جواهرات است و آن را بخشی از اخلاق برند خود می داند. آنها می‌گویند: ما هرگز از تنوع و فراگیری دست نخواهیم کشید. 

   طراح جواهرات لورین وست می‌گوید: این دو خواهر نیرویی دارند که باید روی آن حساب کرد.  آن‌ها به روش‌های خودشان نوآوری می کنند.

جواهرات سنت گرینویچ یک نشان خانوادگی
جنیفر گاندیا و کریستینا گاندیا گامبال

 وست در مورد این خواهران می گوید: آنها یک جفت عالی هستند. عشق و احترامی که آنها به یکدیگر، خانواده ها و کارکنانشان قائل هستند غیرقابل باور است.

 او آنها را ملکه‌های جنگجو می نامد که منحصربه‌فرد هستند و به خوبی با هم کار می‌کنند. آنها می دانند که چگونه از هر دو طرف مغزشان کار بکشند.  

 جنیفر و کریستینا در سال ۲۰۰۸ زمانی که کارلوس و میلی بازنشسته شدند، به طور رسمی مالکان فروشگاه شدند.

  رکود اقتصادی طوفان سندی در ۲۰۱۲روبرو شدند و همه گیری کوید ۱۹ راه را برای آنان دشوار کرده بود.

 اما به نظر می رسید که اداره یک فروشگاه خرده‌فروشی در طول بیماری کووید۱۹ پیچیده نبود و جنیفر و کریستینا با مدیریت خود توانستند به فکر ساختن فروشگاه جدیدی در محله تریبکا منهتن باشند.

خواهران انعطاف پذیری و تغییر پذیر بودنشان را از والدین خود به ارث برده اند. جنیفر می‌گوید رویکرد آنها این است که کارهایی را که باید انجام دهند به مراحل کوچک‌تر تقسیم می‌کنند و سپس یکی یکی با آن‌ها مقابله می‌کنند.

با اتمام هر مرحله، آنها می توانند آینده را روشن تر ببینند و سپس برنامه ریزی می کنند.آنها در سال ۲۰۲۰ فروشگاه جدیدشان را در خیابان رید افتتاح کردند.

 آنها فروشگاهی به مساحت ۳۲۰۰ فوت مربع افتتاح کردند. عناصر طراحی این فروشگاه با آجرهای نمایان و چیدمان به سبک راه آهن، در حقیقت ادای احترام به شهر نیویورک بود.  جواهرات جدید گرینویچ سنت حالا با جواهرات روز رقابت می کند.

 جنیفر می‌گوید هدف آن‌ها ایجاد فروشگاهی بود که ظاهری لوکس اما در عین حال راحت و خانگی داشته باشد. این فروشگاه دارای کاناپه های رنگارنگی است که مجلل به نظر می رسند، اما آنقدر با شکوه نیستند که مهمانان در نشستن روی آن تردید داشته باشند.

 وست می‌گوید که فروشگاه جدید نه تنها نشان‌دهنده نشان خانوادگی آن‌ها است بلکه دیدگاه جنیفر و کریستینا برای آینده را نیز نشان می‌دهد.

 جنیفر می‌گوید از زمان افتتاح فروشگاه، میلی چند بار به آنجا رفته است تا ببیند دخترانش چگونه میراث خانوادگی را حمل می‌کنند. پدر آنها کارلوس در سال ۲۰۱۸ در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

 کارلوس قبل از مرگ، فضای فروشگاه خیابان را در وضعیت ناتمام خود دیده بود و حالا روحش شاهد پیشرفت حرفه خانوادگی اش توسط دخترانش است.

منبع:

https://www.nationaljeweler.com/articles/11379-retailer-hall-of-fame-2022-jennifer-gandia-and-christina-gandia-gambale

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهرات

جواهرفروشی

جنیفر گاندیا و کریستینا گاندیا گامبال

خرده‌فروشی جواهرات

سنت گرینویچ

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت