رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

اهمیت رنگ در طراحی ویترین و دکور داخلی

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1401/10/12 | 00:10

نظری ثبت نشده

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،اگر به فکر انتخاب رنگ برای گالری خود هستید، برند تیفانی می‌تواند الگوی مناسبی برای شما باشد چراکه آگاهی کامل، در مورد رعایت اصول ترکیب رنگ دارد، و همگی این برند را که از سال 1837 برترین جواهرساز جهان شناخته شده، با رنگ آبی که یادآور آرامش و دوستی است، بخاطر سپرده‌ایم.

انتخاب رنگ بستگی زیادی به سلیقه خودتان دارد ولی باید توجه کنید که رنگ انتخاب شده باعث ایجاد هیجان منفی در مخاطب شما نشود. برای مثال رنگ‌های تند مثل رنگ قرمز برای دکور و ویترین شما مناسب نیست مخصوصا اگر فضای داخلی گالری شما کوچک باشد، به همین دلیل معمولا رنگ‌های روشن و ملایم بکارگرفته می‌شود.

در این باره بیشتر بخوانید:

ویترینی آینده نگر با کشوهای نورانی

طراحی ویترین /طلافروشان ویترین مغازه خود را چگونه می چینند؟

به پالت رنگی تیفانی توجه کنید. می‌بینید که این برند از رنگ‌های کرم‌ و طوسی استفاده می‌کند و به منظور جلوگیری از یکنواخت شدن محیط، یکی از طیف‌های رنگ آبی را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کرده است.

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

دکور داخلی گالری‌های تیفانی بر اساس موضوعات الهام‌بخش دچار تغییر می‌شود. شما هم میتوانید به مناسبت‌های مختلف سنتی و فرهنگی، ویترین و دکور داخلی مغازه را دستخوش تغییر کنید. نمونه‌ای از دکور داخلی این برند مجسمه‌ای نورانی و خیره‌کننده‌ بوده که به شکل یک قطعه هنری ساخته شده با دست، شبیه به استالاکتیت‌ها( نوعی قندیل در غارها)، از سقف آویزان شده است . شکل این قطعه مجموعه ای از یخ های ذوب شده را به تصویر می کشد که در مرکز بالای استند اصلی جواهرات قرار دارد. توجه داشته باشید که رنگ آبی به میزان کافی در فضای ویترین خارجی و دکور داخلی بکار رفته است.

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

هارمونی رنگ‌های بکار رفته، اصل مهمی‌ است که تیفانی به درستی آن را ‌رعایت کرده، تا هم در ذهن مخاطب به یک رنگ ثابت شناخته شود و هم خسته‌کننده نباشد.

پالت رنگی شما لازم است در سقف، دیوارها و کفپوش دیده شود. کفپوش‌های چوبی یا سنگی که با رنگ برندتان همخوانی دارد، گزینه‌های مناسبی برای مغازه طلا و جواهر می‌باشد.

به یاد داشته باشید که با الگو قرار دادن برندهای بزرگ می‌توانید مغازه طلا و جواهر خود را به درستی هدایت کنید و برای مشتریان به نمایش بگذارید.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

نمونه هایی عالی از کاربرد فضای سبز در دکوراسیون داخلی طلا فروشی ها

یک ویترین مشتری‌پسند

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

تیفانی

رنگ ویترین طلافروشی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت