ویترین متحرک و هوشمند جواهرات کارتیه/ویدئو
اگر میخواهید بدانید که فروش خوبی خواهید داشت یا خیر، کافیست نگاهی به ویترین مغازه خود بیندازید تا جواب مسئله را دریابید.
رویا شاهدایی زاده(نویسنده)
1401/10/13 | 00:10
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،تمام زحماتی که برای ساخت و ارائه محصولات صرف شده، در ویترین مغازه شما خلاصه میشود و مشتریان احتمالی، کمتر از 7 ثانیه تصمیم به ورود به مغازهی شما میگیرند، در غیر این صورت به راحتی سراغ رقبایتان میروند.
تا به اینجا اهمیت طراحی، چینش محصولات، نورپردازی، رنگبندی استندهای جواهرات و.. مشخص شده است، پس لازم است گامی فراتر از اصول ابتدایی ویترین جواهرات برداریم.
در این باره بیشتر بخوانید:
ویترینی آینده نگر با کشوهای نورانی
تنها یک ویترین کافیست!
اصول نورپردازی و چیدمان طلافروشی
رنگآمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی
برند کارتیه با حفظ هویت بصری خود تلاش کرده تا خلاقیت و بروز بودن خود را در ویترین جواهراتش به نمایش بگذارد. این برند با ترکیب جادویی جواهرات و تکنولوژی توانست از محصولات خود در تمامی شعب رونمایی کند و صفی طولانی از مشتریان و مخاطبینش را در مقابل ویترین جذابش ایجاد کند.
کارتیه در سال 2011 از جعبههای روباتیک استفاده کرد تا بتواند از طریق ویترین جواهرات تعامل بیشتری با مشتریان و مخاطبینش داشته باشد.
بیشتر بخوانید:
سرنوشت جواهرات تقلبی کارتیه در اینستاگرام
افزایش ۳ تا ۵ درصدی قیمت جواهر و ساعت «کارتیه»
کمپین تبلیغاتی کارتیه/عشق همه چیز است
نحوه تعامل کارتیه با بینندگان ویترین گالری، توسط جعبههای روباتیک کنترل میشده است، به این معنا که با حرکت دست به سمت هر جعبه جواهر، جعبه مورد هدف مخاطب، با استفاده از حسگرهای ویترین باز یا بسته شود.
این اولین بار نیست که کارتیه از تکنولوژی استفاده میکند، اما هر بار نشان میدهد که میتواند با خلاقیت، مرزهای تعامل با مشتریان و مخاطبینش را با ویترین جواهراتش جابهجا کند.
در این باره بخوانید:
یک ویترین مشتریپسند
طراحی ویترین /طلافروشان ویترین مغازه خود را چگونه می چینند؟
طلا فروشان رایگان مشتری جذب کنید!
انتهای پیام/
ترند
پیشنهاد ویژه
جواهرات
ویترین
جواهرات کارتیه
ویترین کارتیه
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده