قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

بی‌شک یکی از جذابیت‌های هرصنعت، مطالعه مسیر پیموده شده توسط برندهای بزرگ آن حوزه است، و این‌بار برند گراف گذشته پرپیچ و خم خود را در یک کتاب خلاصه کرده است.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1401/10/21 | 00:10

نظری ثبت نشده

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،این کتاب نفیس در فصل‌های مختلفی چون : تاریخ ظهور، طراحی، تاثیرگذاری و تاثیرپذیری از افراد مختلف، هویت برند، کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی، تفکر موسس برند و ماموریت آن، خلاصه شده است.

این کتاب داستان شگفت انگیزی را بازگو می‌کند که چگونه یک شاگرد خودآموخته، راه خود را از شرق لندن برای تبدیل شدن به یک چهره برجسته‌ی دنیای الماس امروزی، پیموده است.

این برند، در لندن در سال 1960 تاسیس شد. از آن زمان، گراف به یک تامین کننده بین المللی الماس های بزرگ با شهرت تاریخی تبدیل شده است.

نام گراف مترادف با مجلل و نادر بودن در محافل جواهرات است. Graff Diamonds چندین بار جایزه ملکه تجارت بین‌الملل را دریافت کرده است، و خود گراف در سال 2013 نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد.

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

در این باره بیشتر بخوانید:

برند جواهرات Chow Tai Fook

تولید ۶ هزار شغل جدید توسط بزرگترین برند جواهرات

۱۰ برند برتر جواهرات ایتالیا

۱۰ برند برتر جواهرات چین در سال ۲۰۲۱

معتبرترین و محبوب‌ترین برندهای طلا و جواهر ایتالیا

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

فصل اول این کتاب به زندگی شخصی موسس این برند اختصاص داده شده است، گراف که در خانواده‌ای کارگر در لندن متولد شد، در ۱۵ سالگی مدرسه را ترک کرد تا در یک جواهرفروشی شاگرد شود.

پس از سه ماه اخراج شد، زیرا «هرگز نمره قبولی را کسب نمی کرد». گراف دلسرد نشد، ادامه داد تا کسب و کار خود را تأسیس کند

فصل دوم کتاب IMAGE  نامگذاری شده و به هویت بصری این برند پرداخته است و از کمپین‌های تبلیغاتی و پوستر‌های جسورانه منتشر شده صحبت می‌کند.

فصل سوم ((معجزه)) نام گرفته، چراکه در مورد مسیر کشف، استخراج و طبقه‌بندی کریستال‌های خشن توضیح می‌دهد و گراف با هنرمندی، الماس را از طریق برش و در نهایت به ساخت جواهراتی که سنگ را در بهترین مزیت خود نشان می‌دهد، حرکت می دهد.

تنها او می‌تواند شگفتی‌های طبیعی و نبوغ خارق العاده انسانی را ادغام کند، تا یک الماس را از اعماق زمین به چشم اندازی مقاومت ناپذیر از زیبایی تبدیل کند.

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

در فصل‌های چهارم، پنجم و ششم به الماس‌های گراف و مشخصات آنها می‌پردازد و در ادامه وارد دنیای طراحی و ساخت آثار چشم‌نواز می‌شود که قطعات جواهرات باشکوه، از طرح های آبرنگ روی کاغذ تا قطعه تمام شده حرکت می کنند.

این بخش از کتاب فرآیندهای خلاقانه‌ای را آشکار می‌کند که از طریق آن رویاهای یک طراح به واقعیت تبدیل می شود.

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

در این رابطه بیشتر بخوانید:

برند سواروسکی

جواهرات ون کلیف آرپلز

جواهرات Brilliant Earth’s رکورد زد

جواهراتی که به سان گل روی تاک می روید

۵ ترند جواهرات اعلا در نیمه دوم ۲۰۲۲

فصل هفتم ((‌ زمان )) نام گرفته است، گراف برای اولین بار در سال 2008 شروع به تولید ساعت کرد. اولین آنها از الماس‌های تراش خورده الهام گرفته شده بودند و به این ترتیب، قاب های ساعت، بازتاب وجوه یک جواهر برلیان گرد است.

این سبک به امضای گراف تبدیل شد، و در مسیر تکامل ساعت‌های بسیار ارزشمند و کمیاب تولید کرده‌اند.

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

در فصل پایانی جوآن هریس اولین تجربه خود را از خرید الماس گراف با همسرش به یاد می آورد، تجربه جادویی و اینکه چگونه یک الماس، که در یک گردنبند بسته شده، تبدیل به نمادی از زندگی شده است.

در تمامی فصول شاهد نقل‌قول‌هایی از منتقدان، طراحان، مشتریان، کاشفان سنگ‌های قیمتی و.. هستیم که نشان‌دهنده اصالت این برند و نام محبوب آن می‌باشد.

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

گراف نه تنها برای دوستداران الماس و جواهرات خیره کننده، بلکه برای کسانی که علاقه مند به داستان موفق یک مرد "خودساخته" هستند، به شدت توصیه می شود.

در این باره بیشتر بخوانید:

وابستگی مالی برند جواهرات پاندورا به بازارهای آمریکا و بریتانیا

سفیران برند تیفانی

مجموعه جواهرات مسیکا تقدیم به مصر باستان

برترین های صنعت جواهرات شناخته شدند

منابع :

https://www.graff.com/eu-en/book/book/the-graff-book/GX2857_GX2857.html

https://www.gia.edu/book-review-graff

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

کتاب

جواهر

جواهرات

معرفی کتاب

برند گراف

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت