خلق شاهکاری از حیات‌وحش/برند میکی موتو

خلق شاهکاری از حیات‌وحش-برند میکی موتو

جدیدترین مجموعه جواهرات Mikimoto ، بنام "WILD AND WONDERFUL"، مجموعه‌ای از حیوانات وحش، از پنج قاره را نمایش می‌دهد.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1401/10/24 | 00:10

نظری ثبت نشده

خلق شاهکاری از حیات‌وحش-برند میکی موتو

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،این مجموعه نشانگر جریان زندگی و سرزندگی بوده، و شما را وارد ماجراجویی باورنکردنی خواهد کرد که شگفتی را القا می کند. این مجموعه در سال 2022 به نمایش گذاشته شد.

خلق شاهکاری از حیات‌وحش/برند میکی موتو

این مجموعه نشانگر حیات‌وحش : آفریقا، قطب، آمریکا، اوراسیا و استرالیا می‌باشد، که با ترکیب ناب‌ترین مرواریدها و سنگ‌های قیمتی به‌وجود آمده است. بیشترین تنوع این مجموعه‌ها را سنجاق‌سینه‌های بسیار زیبا تشکیل داده که در هر کالکشن وجود دارد.

کالکشن آفریقا از سه سنجاق سینه که نشان از فیل، غزال‌های تیزپا و فلامینگویی صورتی رنگ دارد تشکیل شده و یک سیرویس جواهر که تم گورخر داشته و پیچیدگی سنگ‌ها، مروارید و طرح گرافیکی را نشان می‌دهد.

در این رابطه بخوانید:

مرواریدهایی از جنس میکی موتو

خلق شاهکاری از حیات‌وحش/برند میکی موتو

کالکش قطب جنوب هم از سه سنجاق‌سینه تشکیل شده که نمایانگر کوه‌های یخی، حیوانات بازیگوش و آب اقیانوس می‌باشد. تمامی جواهرات از طلای 18عیار و مروارید‌های آب شیرین ساخته شده‌اند.

خلق شاهکاری از حیات‌وحش/برند میکی موتو

سنگ‌های رنگی در مجموعه ای از رنگ‌های پر جنب و جوش پوشیده شده است. سنجاق‌سینه قورباغه و جواهرات پرنده نمایانگر سرزندگی بوده که با رنگ‌های گرم به نمایش گذاشته شده‌اند.

خلق شاهکاری از حیات‌وحش/برند میکی موتو

اوراسیا مملو از مناظر سرسبز است، جایی که سکوت تنها با خش‌خش برگ‌ها و تنفس حیوانات مختل می‌شود. از تنوع و شکوه زندگی لذت ببرید و در هماهنگی با طبیعت زندگی کنید. در این مجموعه جواهرات دیدنی، پرهای طاووس در مرکز توجه قرار گرفته است. مرواریدهای پرورشی دریای سیاه و سنگ های رنگی در یک شیب قرار گرفته اند و ظرافت عجیبی را از خود بروز می دهند.

و در آخر استرالیا، سرزمینی با دشت های وسیع و کوه های ناهموار که با نور خیره کننده خورشید روشن شده است. رنگ‌های بی‌نهایت غنی مناظر استرالیا، شما را سرشار از هیجان کرده و با گونه‌های بومی منحصربه‌فرد رویارو می‌کند.

این برند با مجموعه حیات‌وحش، شاهکاری از ترکیب مرواریدهای بی‌نظیرش و سنگ‌های قیمتی خلق کرد و توانست باری دیگر قدرت و ممتاز بودن خودش را در تولید و بکارگیری مروارید نشان‌ دهد.

در این رابطه بیشتر بخوانید:

برند جواهرات Chow Tai Fook

تولید ۶ هزار شغل جدید توسط بزرگترین برند جواهرات

قصه جواهرات؛ برند گراف( GRAFF)

جواهرات چوبی!

منبع :

https://www.mikimoto.com/jp_en/high-jewellery/wild-and-wonderful#Africa

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهرات

برند جواهرات

میکی موتو

جدیدترین مجموعه جواهرات

حیات وحش

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت