سفری جادویی با جواهرات هری وینستون

سفری جادویی با جواهرات هری وینستون

اگر یک ماجراجو هستید یا به آن علاقه‌ دارید، کالکشن جادویی هری وینستون را از دست ندهید. چراکه این برند با هویت سلطنتی خود، دوست‌داران جواهرات را به یک سفر جادویی و ماجراجویانه در سیاره شگفت‌انگیزمان دعوت می‌کند و زیبایی‌های آن را با طرح‌های فاخر و سنگ‌های قیمتی نشان می‌دهد.

امیر کشانی(سردبیر)

1401/10/28 | 00:10

نظری ثبت نشده

سفری جادویی با جواهرات هری وینستون

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز) در کالکشن جالب هری وینستون طبیعت مناطق مختلف در قالب یک جواهر، ساخته شده است. مکان های ثبت شده در این مجموعه واقعاً مملو از رنگ هستند. از قرمز تا سایه‌های آبی، صورتی تا نارنجی و سبز، هر رنگی جرأت می‌کند شما را به سرزمینی دور و زیبا ببرد.

سفر به ایتالیا

کالکشن اول به ایتالیا سفر می‌کند و آب های بکر مدیترانه ساحل آمالفی را نشان می‌دهد که با گل‌های کاغذی (بوگنویل) تزئین شده است. تورمالین و فیروزه به شکل اشک تراش خورده‌اند که نشان دهنده آب های درخشان این مقصد می‌باشد.

کاستاریکا

جنگل بارانی استوایی کاستاریکا که فضایی سبز و شگفت‌انگیز دارد مقصد بعدی هری‌ وینستون است. الماس‌های بکاررفته نماد آبشارهای باشکوه و جنگل‌های سرسبز هستند، این نگاه به جزئیات همان چیزی است که هری وینستون را از زمان تأسیسش در سال 1939 از دیگران متمایز کرده است.

جزیره فیجی

جزیره فیجی، منطقه‌ی الهام بخش بعدی‌ست که از دریا، شن و ماسه و آفتابی گرم سخن می‌گوید. به گفته این برند، فیروزه موجود در سوئیت فیجی "بیش از دو سال به صنعتگران چیره دست خانه نیاز داشت تا تهیه و تولید کنند." نتیجه در واقع گنجینه ای از انسان و طبیعت است که ارزش یک مجموعه دار فهیم را دارد.

سفر به یونان

هری وینستون به شهر اسطوره‌ها یونان سفر می‌کند، که توسط آکوامارین‌ها و یاقوت‌های کبود به آسمان آبی و دریای منطقه ادای احترام می‌کنند. می‌توان  الماس های بکاررفته را که شبیه روستاهای سفید و آبی این شهر زیبا هستند را برای همیشه بخاطر سپرد.

ایستگاه آریزونا

ایستگاه بعدی گرندکنیون آریزونا که جواهری خیره‌کندده با رنگ‌های گرم مثل نارنجی و صورتی ساخته شده است و آخرین مقصد مراکش است که با یاقوت کبود زیبایی‌اش را به رخ می‌کشد.

منبع : مجله جواهرات Gems and Jewelries

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهرات

هری وینستون

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت