ساعتی از جنس رنگین‌کمان

ساعتی از جنس رنگین‌کمان

هنرنمایی Jacob & Co اینبار با طراحی ساعتی با الماس‌های هفت‌رنگ، که ما را به جشن بازگشت به بهار دعوت می‌کند، درسال 2020 رونمایی شده است.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1401/11/09 | 00:11

نظری ثبت نشده

ساعتی از جنس رنگین‌کمان

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،پالت رنگی رنگین کمان در این ساعت که نمادی از خوش بینی و آرامش است، الهام بخش جواهرساز نیویورکی شد تا یک چرخ و فلک منحصر به فرد خلق کند. اگر ساعتی فقط یک صفحه ثابت که موقعیت 12/6 را حفظ می کند، زمان را نشان میداد، هنرنمایی نامگذاری نمی‌شد. تمام تلاش برای این ساعت این است که برای زنان طراحی شده ، و یک باغ رنگارنگ را تداعی می‌کند.

ساعتی از جنس رنگین‌کمان

ابتدا چشم را یک توربیلون که با یک پروانه ظریف طلای صورتی 18 عیار تزئین شده است، جلب می‌کند، شاهکاری از طلاسازی که مایه افتخار این برند است.

برخی از ستاره‌های این ساعت با یاقوت‌های کبود رنگارنگ به شکل بادبادک طراحی و جاگذاری شده است. بعضی از آنها متحرک هستند، اما در جهت خلاف عقربه‌های ساعت حرکت می‌کنند.

ویژگی برجسته این ساعت، یک گل مرکزی با یک تساوریت سبز 288 وجهی است که گلبرگ‌های گرانبهای آن با شکوه شکوفا می‌شوند.

40 یاقوت کبود رنگین کمانی دورتادور ساعت را پوشانده و از همان پالت رنگی در قاب رزگلد پروانه‌ بکار رفته، با این طراحی شگفت‌آور لازم است نگاهی فراتر از مچ دست خود که با طرحی پوشیده می‌شود، داشت تا به عمق تفکر این برند دست پیدا کرد.

ساعتی از جنس رنگین‌کمان

هیچ جزئیاتی برای کامل کردن این نوآوری به شانس سپرده نشده است، بلکه نگاهی عمیق و ویژه به اکسسوری درمسیر به تعالی رسیدن، شده است.

بیشتر بخوانید:

نفیس ترین جواهرات در ترکیه

والاس چان؛ جواهرساز یا معلم معنوی؟

منبع :https://theeyeofjewelry.com/watch/the-object-of-desire-the-astronomia-fleurs-de-jardin-rainbow-watch-from-jacob-co/

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

ساعت

پیشنهاد ویژه

جواهرات

رنگین کمان

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت