همکاری جنجالی برند تیفانی با نایکی

همکاری جنجالی برند تیفانی با نایکی

برخی از برندها برای توسعه فعالیت و مشتریان خود با سایر برندها همکاری مشترکی را تعریف می‌کنند، اما نکته قابل توجه این است که مخاطب باید بتواند هدف همکاری مشترک را به راحتی درک کند و با آن ارتباط برقرار کند.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1401/11/16 | 00:11

نظری ثبت نشده

همکاری جنجالی برند تیفانی با نایکی

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،لازم است متذکر شویم که برخی از همکاری‌ها در عین اینکه ضدتبلیغ و به ظاهر دور از هویت برند ها هستند به شدت در شهرت و رشد آن کسب و کار تاثیر خواهد گذاشت، و این یک استراتژی هوشمندانه از سوی مدیران این دو برند بوده است.

این همکاری پرچالش یک افسانه تعریف شده، و به محض انتشار عکس‌های جعبه آبی رنگ تیفانیبا علامت نایکی در شبکه‌های اجتماعی نظرات جالبی را به همراه داشته است.

بیشتر در این باره بخوانید:

برند تیفانی اند کو؛ پادشاه الماس جهان

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

کفش معروف نایکی با جنس جیر مشکی و با علامت معروف این برند به رنگ آبی تیفانی رونمایی شد. و قرار بر این است که در 7مارس 2023 به افتخار چهلمین سالگرد نیروی هوایی نایکی، با قیمت 400 دلار عرضه شود.

علاوه بر محصول اصلی که کفش بوده، شرکت تیفانی لوازم جانبی را از جنس نقره با علامت تجاری نایکی عرضه خواهد کرد که شامل سوت، مسواک، پاشنه‌کش و گیره کفش فلزی می‌باشد.

این همکاری همچنان مثل یک راز است و مدیران برندها در برابر سوالات ایجاد شده، پاسخ مشخصی نداده‌اند. در حال حاضر نظرات کاربران و منتقدان نسبت به این محصول، جالب و حمایتگرانه نبوده است. آنها فکر می‌کنند این همکاری یا استراتژی باعث ناامید شدن مخاطبان می‌شود و نگرانی اصلی این است که آیا مشتریان همچنان به این دو برند وفادار خواهند ماند؟

دوگانگی بین یک جواهرساز لوکس و یک برند کفش ورزشی برای ناظران بی‌معنی بود. از نگاه خیلی از افراد این همکاری خنده‌دار بوده و به اندازه‌ای ضعیف ظاهر شده است که هویت برندهای این پروژه به خطر خواهد افتاد. اما طی زمان بازخوردها تغییر خواهد کرد و باید منتظر عرضه این محصول باشیم تا هدف اصلی از این همکاری برای همه مشخص شود.

بیشتر در این باره بخوانید:

سفیران برند تیفانی

تیفانی جام بازی های الکترونیکی را ساخت

انتهای پیام/

برچسب:

ترند

برند

پیشنهاد ویژه

برند تیفانی

نایکی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت