12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)

12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)

نورپردازی حرفه ای در طلا فروشی ها

حسین راشدی(مترجم)

1402/02/12 | 00:02

نظری ثبت نشده

12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)
گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، در مطلب قبل به برخی ویژگی های نورپردازی حرفه ای طلا فروشی ها و همچنین 4 طلافروشی که اصول حرفه ای نور را رعایت می کنند، پرداخته شد. حال در بخش دوم و پایانی این مقاله، 8 طلافروشی دیگر با نورپردازی فوق العاده معرفی می شوند.

روشن و آفتابی؛ آماندا دیر، آستین، تگزاس

فروشگاه Amanda Deer در مرکز شهر آستین مظهر چیزی است که به عنوان طراحی داخلی سبک و مطبوع توصیف می شود. گیاهان زنده در نور طبیعی رشد می‌کنند و به حس طبیعی و ارگانیک می‌افزایند، که با کف‌ چوبی و کاسه‌های پر از ماسه سیاه که به عنوان عناصر نمایشی منحصربه‌فرد استفاده می‌شوند، تقویت می‌شود. این ساختمان تاریخی در مرکز شهر آستین را مستقر است که در اواخر دهه 1800 به عنوان انبار آرد ساخته شد. این فروشگاه متعلق به آماندا ادی است و در سال 2017 افتتاح شد.   12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)    

نور خورشید مربعی

جولز توسط آلن رودریگز، کانتون
آلن رودریگز برای جدیدترین مکان خرده فروشی خود، یک ساختمان بانک سابق را خریداری کرد که در سال 1950 ساخته شد و بیش از 40 سال بود که بازسازی نشده بود. او با الهام از طراحی یک فروشگاه اپل ساختارها را جدا کرد و یک مکعب شیشه ای دو طبقه ساخت که نقطه کانونی فروشگاه است. این ساختار پنجره بزرگ، فروشگاه را در طول روز پر از نور طبیعی می کند و پس زمینه آب و هوای متغیر را نشان می دهد.   12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)      

دریای درون

همیلتون باتلر، هرموسا بیچ، کالیفرنیا
همیلتون باتلر فضای بیرون را با نقوش طاووس و نوری که در دو ویترین بزرگ جلوی فروشگاه هجوم می‌آورد، پردازش کرده است. این فروشگاه که متعلق به جونی همیلتون و شلیا باتلر است، یک پاتوق جذاب و آفتاب‌گیر برای ساحل گردان است. آن‌ها با هم این فروشگاه را در سال 2016 افتتاح کردند. فرش‌های چمن دریایی، دیوارهای فیروزه‌ای کم‌رنگ و منظره درختان نخل حال و هوا را تقویت می‌کنند. باتلر می‌گوید: «حتی وقتی در فروشگاه هستید، احساس می‌کنید که در همان زمان بیرون هستید.»   12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)  

جواهرات انقلابی

کلورادو اسپرینگز
رولوشن جولری ورکس متعلق به جنیفر فارنس، در فضایی که اخیراً گسترش یافته، منظره‌ای تماشایی از کوه‌ها دارد. 12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)    

جواهرات در سنگ

چلسی، میشیگان
در سال 2022، تیم Jewelry Set in Stone به ساختمان برج ساعت در مرکز شهر چلسی نقل مکان کرد، یک سازه تاریخی که زمانی یک کارخانه اجاق گاز بود. استفان کولوکیتاس، مالک، می گوید که سوئیت طبقه دوم دارای نور، سقف های بلند و فضای بسیار بیشتر نسبت به موقعیت قبلی خود است که یک محیط عالی برای یک کسب و کار با طراحی سفارشی است.    

جاست دسی

بورلی هیلز، کالیفرنیا
جاست دسی که متعلق به خواهر و برادر دسی کرایم و جاستین کرایم است، با پنجره های بزرگ، نورپردازی درخشان و طراحی شیک خود از همسایگان خود متمایز است.   12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)

جواهرات اعلای پادشاه

شروود پارک، آلبرتا، کانادا
پس از 38 سال در یک مرکز خرید محبوب، King's Fine Jewellery با تصمیم تعطیلی یا جابجایی همزمان با بازسازی یک مرکز خرید بزرگ مواجه شد. مالکان برایان و نانسی نلسون تصمیم گرفتند که آماده بازنشستگی نیستند و یک فروشگاه مستقل در یک مرکز خرید جدید خریدند و ساختند. در فضای جدید آنها دو دیوار از پنجره های شیشه ای دارند که نور طبیعی فراوانی را فراهم می کند. 12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش دوم)  

کسلرز دایاموندز

گرند راپیدز، میشیگان
مکان کسلر، هشت فروشگاه آن، به دلیل سه دیوار پنجره ای که نور طبیعی فراوانی را ارائه می دهد، انتخاب شد. کسلر دایاموندز متعلق به کارمندان است.   بیشتر بخوانید:
تجهیزات عکاسی طلا و جواهر
12 طلافروشی که نورپردازی حرفه ای دارند (بخش نخست)
نمونه هایی عالی از کاربرد فضای سبز در دکوراسیون داخلی طلا فروشی ها
  منبع: https://instoremag.com/these-12-jewelry-stores-know-how-to-let-in-the-light/ انتهای پیام/  
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

طلافروشی

نورپردازی

دکور طلافروشی

نورپردازی طلافروشی

کالیفرنا

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت