چگونه مشتریان به نام تجاری FRED جذب شدند؟
FRED همیشه به دلیل طرح های پیشگام خود در جواهرات معاصر با سبک جوان پسند و فرانسوی ریویرا شناخته شده است. در چین، ما به آنچه برند نشان می دهد وفادار بودیم و به این ترتیب است که از سال 2015 توانستیم خریداران اول را در شهرهای درجه 1 مانند شانگهای و پکن جذب کنیم.
این دو شهر از نظر استراتژیک برای آنها اهمیت دارد و مشتریان جوان و خوش پوش که اغلب به دنبال جواهرات با کیفیت برتر فرانسوی هستند در این شهر حضور دارند. به عنوان بخشی از توسعه ما ، طی 12 ماه دیگر شهرهای Tier-1 و Tier-2، مانند گوانگژو و چنگدو، به عنوان بهترین مراکز خرید هستند و شهر های بیشتری بعداً اضافه می شوند.
ما به عنوان یک “تازه وارد” در بازار، تحت تأثیر استقبال و گرمی مشتریان چینی قرار گرفته ایم و همکاری با یک ستاره مشهور در لیست A مانند Guan Xiaotong به عنوان سفیر مجموعه Pretty Woman ما به جذب طرفداران بیشتر کمک کرده است.
برنامه FRED برای بقیه سال 2021 چیست؟
ما به تازگی مجموعه جواهرات “Pretty Woman” را راه اندازی کرده ایم، که به زنانی اختصاص داده شده است که جرأت می کنند به شیوه خود عشق بورزند و همچنین بازنگری در میراث جواهرات برند فرد، به ویژه برای سنگ های قلب ما.
برای ترویج آن مجموعه، رویدادها و ارائه های خصوصی را در شهر های مختلف ترتیب می دهیم، با شروع مراسم افتتاحیه فروشگاه اصلی ما در پکن Wangfu Central و به دنبال آن یک کافه پاپ آپ متقاطع در Laduree در توکیو گالری Ba-Tsu و مهمانی موضوعی در نمادین بار Bar83 در برج سیدنی.
در سال 2021، ما ده فروشگاه خرده فروشی جدید به شبکه رو به رشد خود اضافه می کنیم که شش مورد از آنها در چین و دو فروشگاه دیگر در کره جنوبی خواهد بود. ما همچنین دوباره وارد سنگاپور می شویم و از یک بوتیک جدید در دبی رونمایی می کنیم.
آیا در این عصر تجارت الکترونیکی، فروشگاه های آنلاین به طور کامل جایگزین فروشگاه های فیزیکی می شوند؟
اگرچه راحتی خرید الکترونیکی به عنوان یک روند موفق تبدیل شده است، به ویژه در چین به دلیل سیستم عامل های پیچیده تجارت الکترونیک و سیستم های پرداخت، اما ما معتقد نیستیم که تجارت الکترونیکی هرگز بتواند به طور کامل جایگزین فروشگاه های فیزیکی شود.
ما مفتخریم که فروشگاه های ما به دلیل محیط های فراگیر و جذاب مورد ستایش قرار می گیرند.
تأیید افراد مشهور برای FRED Paris چقدر برای مصرف کنندگان جوان در چین و فراتر از آن اهمیت دارد؟
فرد ساموئل، دوست داشت در طول زندگی خود با ستاره ها و هنرمندان سینما دوست شود، از جمله پابلو پیکاسو و گریس کلی. آنها به افزایش آگاهی و مطلوبیت نام تجاری در سراسر جهان کمک کردند.
امروزه ستارگانی مانند یانگ می، فن چنگ چنگ، اولیویا وانگ، اورفیلا وو و الویس هان ” Yang Mi, Fan Chengcheng, Olivia Wang, Orfila Wu, and Elvis Han” فراتر از مشتری بوده اند. آنها اکنون “دوستان برند” هستند.
برند”
FRED“ با جواهرات خاصی خود با ورزشکارانی که ارزش های مشترکی با FRED دارند، همکاری می کند. موج سواران، بوکسورها، فوتبالیست ها، بازیکنان تنیس و برنده مدال المپیک ژیمناستیک، لی شیائوپنگ، همگی صاحب دستبندهای Force 10 هستند.
و در کنار آن، برند فرد برای افزایش آگاهی عمومی و تأمین بودجه ورزشکاران دارای مشکل روانی در چین تلاش می کند.
نظری ثبت نشده