محبوب ترین گوشواره های عروس

محبوب ترین گوشواره های عروس

در این گزارش هشت نمونه از محبوب ترین گوشواره های عروس که در سطح جهان طرفداران فراوانی دارد را معرفی کرده ایم. باید به این نکته توجه کرد که انتخاب جواهرات برای عروس بستگی زیادی به نوع لباس ، آرایش و مدل موی عروس ها دارد.

امیر کشانی(سردبیر)

1402/04/19 | 00:04

نظری ثبت نشده

محبوب ترین گوشواره های عروس
به گزارش گلدنیوز ، لباس شما در حال ساخت است و شما در حال خرید کفش های پاشنه بلند مناسب برای روز بزرگ هستید. در حالی که لباس شما قطعاً برجسته خواهد بود اما جواهراتی که برای عروسی انتخاب می کنید می توانند کل ظاهر شما را دگرگون کنند . لباس عروس بخش مهمی از کل مجموعه عروسی است، و واقعیت این است که هیچ چیز نمی تواند مانند یک جفت گوشواره عروس عالی آن چشمک زدن خیره کننده را اضافه کند. در این گزارش محبوب ترین گوشواره های عروس که در سطح جهان طرفداران فراوانی دارد را معرفی میکنیم.

گوشواره میخی

گل میخ های ظریف و محتاطانه یا بزرگتر و جسورتر می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. آنها کلاسیک هستند و همیشه دارای طراحی ظریف و پیچیده هستند. محبوب ترین گوشواره های عروس

گوشواره اشکی

گوشواره های قطره ای با طراحی گلابی شکل ، یکی دیگر از سبک های کلاسیک هستند. آن‌ها به‌خوبی با نان‌های کلاسیک و دیگر مدل‌های موی سنتی جفت می‌شوند. محبوب ترین گوشواره های عروس

گوشواره قطره ای

استایل های درآپ (Drop styles) طرحی کشیده دارند که در قسمت پایینی آن سنگین تر است. معمولاً دارای یک سنگ قیمتی است که به یک زنجیر یا میله فلزی متصل است.

گوشواره انگور

گوشواره های انگور مورد علاقه عروس بوهو هستند. این گوشواره‌های عروسی مرسوم، شاخه‌ها یا شاخ و برگ‌هایی را نشان می‌دهند که معمولاً با جواهرات ریز تزئین شده‌اند. محبوب ترین گوشواره های عروس

گوشواره سبک لوستر

گوشواره های لوستر طبق تعریف پر زرق و برق، پیچیده و آراسته هستند. لوسترهای بسیار تزئینی، گوشواره‌هایی هستند که در قسمت بزرگ‌تر قرار دارند.              

گوشواره حلقه ای عروس

حلقه ها گوشواره های مدور در سمت بزرگتر هستند. حلقه های غیر دایره ای نیز در دسترس هستند، اگرچه کمتر محبوب هستند. حلقه‌های عروس معمولاً با گل‌ها، مرواریدها یا نگین‌های دیگر تزئین می‌شوند تا ظاهری آراسته‌تر داشته باشند.  

گوشواره پرسینگ

هوگی ها (Huggie) گوشواره های دایره ای کوچکی هستند که به جای آویزان شدن در زیر گوش ، گوش را در آغوش می گیرند. آنها به خوبی با طیف گسترده ای از لباس ها و مدل های مو ست می شوند، زیرا بسیار متنوع هستند.

گوشواره روی شانه عروس

گردگیرهای شانه ، گوشواره های بسیار بلندی هستند که شانه ها را برس می کشند. هنگام انتخاب این مدل احتیاط لازم است زیرا می تواند به پارچه های ظریف لباس عروس آسیب برساند یا به راحتی در موها گره بخورد. منبع: thepearlsource
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

پیشنهادویژه

گوشواره عروس

گوشواره های لوکس

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت