چرا گردنبند سواروسکی مد سال شدند؟

چرا گردنبند سواروسکی مد سال شدند؟

کریستال اصل از نوع سواروسکی با نظم و شکل خاصی رو به بالا تراش داده شده هستند و هیچ تراش نامنظمی بر روی آن پیدا نیست

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1402/04/18 | 00:04

نظری ثبت نشده

چرا گردنبند سواروسکی مد سال شدند؟
به گزارش گلدنیوز ،  در هر دوره‌ای یک یا چند مدل از زیورآلات به ترند سال تبدیل می‌شود، که افراد زیادی تمایل به‌ استفاده از آن دارند. در حال حاضر گردنبند سواروسکی و گردنبند کارتیر از جمله زیورآلاتی هستند که در ایران و جهان مد شده اند و متقاضی خرید بسیاری دارد، موضوع انتخاب گردنبند مناسب برای برخی از افراد تبدیل به یک سوال مبهم شده‌ است.   چرا گردنبند سواروسکی مد سال شدند؟   سواروسکی به عنوان کریستالی قابل استفاده در تولید زیورآلات در حال حاضر شهرت جهانی یافته‌است. این نوع از کریستال‌های خاص که توسط شرکتی با همین نام تولیدشده و به همین علت مشهور شده، زیبایی و جلوه‌ی خاصی به گردنبند، دستبند و… می‌دهد. نکته‌ی جالب در رابطه با این محصول که خصوصاً در تولید اکسسوری های لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرد، آن است که این شرکت خارجی سنگ‌های کریستالی مخصوص بانوان و آقایان را به صورت مجزا تولید و عرضه می‌نماید. این برند اتریشی سازنده شیشه که از ۱۸۹۵ میلادی تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده‌است، همواره در تولید کریستال برای ساخت اکسسوری و زیورآلات پیشگام بوده و به همین جهت شهرت زیادی پیدا کرد. کریستال‌های تولیدشده توسط این برند خارجی به حدی کیفیت و زیبایی منحصر به فرد دارند که توسط برندهای سازنده طلا و نقره جهانی مشهور همچون ژوپینگ هم خریداری و مورد استفاده قرار می‌گیرند.   سواروسکی‌ها اگر به بدلیجات، طلا یا نقره متصل باشند، ارزش هر کدام را بالا خواهند برد، لذا نسبت به سایر زیورآلات قیمت بالاتری دارند. به همین دلیل خاص و لاکچری نیز محسوب می‌شوند. بنابراین برای هدیه‌ی تولد، عروسی و… یکی از خاص‌ترین گزینه‌های پیش‌رو خرید زیورآلات دارای سواروسکی‌هاست که می‌تواند افراد با هر سن و سال و سلیقه‌ای را خوشحال و شگفت زده کند.  

تفاوت سنگ سواروسکی اصل با تقلبی

  اولین و مهمترین مشخصه در کریستال‌های شیشه‌ای اصل خارجی، درخشش بالای آن‌ها است که در مقایسه با نمونه‌های تقلبی به وضوح پیدا خواهد بود. این نوع از محصول اصل بدون خط و خش و حالت چرب و روغنی است، درحالی که گزینه‌های تقلبی روی سطح خود دارای خط و خطوط خاصی هستند. از دیگر نشانه‌های کریستال‌های فیک، وجود حباب توخالی درون آن است که در کریستال‌های اصل به هیچ وجه دیده نمی‌شود. چرا گردنبند سواروسکی مد سال شدند؟    

سواروسکی اصل

  کریستال اصل از نوع سواروسکی با نظم و شکل خاصی رو به بالا تراش داده شده هستند و هیچ تراش نامنظمی بر روی آن پیدا نیست، که در نمونه‌های فیک برخلاف اصل آن است. بدون تردید با توجه به موارد فوق امکان تشخیص نمونه‌های فیک از اصل به راحتی برای هر فردی فراهم خواهد بود. لذا برای تجربه‌ی یک خرید جذاب، اما مطمئن، توجه به موارد فوق الزامی محسوب می‌شود.   بیشتر بخوانید:

برند سواروسکی

خداحافظی جواهرت سواروفسکی از روسیه

منبع : اقتصاد100 انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

برند سواروسکی

جواهرات ترند

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت