معرفی یک برند در جواهرات ؛ استرن(H.Stern)
اچ استرن”H Stern” به خاطر هانس استرن “Hans Stern” که موسس این شرکت بود، نامگذاری شده است.
علی اصغر کشانی(نویسنده)
1402/04/20 | 00:04

 او کار خود را در صنعت جواهر در Cristab، یک شرکت مستقر در ریودوژانیرو که سنگهای قیمتی و مواد معدنی را از برزیل صادر میکند، آغاز کرد. استرن در اوایل کار خود در این شرکت به ایالت “میناس گرایس” برزیل رفت.
هنگام سفر با اسب، با مردم آشنا شد، معدنچیان محلی را شناخت و از طریق آنها با مواد معدنی مختلف استخراج شده در ایالت، از جمله سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی زیادی که در این منطقه استخراج می شد، از جمله توپاز، تورمالین و آمتیست آشنا شد.
پس از اتمام منابع الماس هند و قبل از کشف آنها در آفریقای جنوبی، الماس در برزیل، عمدتاً در Minas Gerais کشف شد. همه این آفریده های طبیعی زیبا، منتظر بودند تا کسی آنها را بسازد تا زیبایی آنها بیشتر بدرخشد.
او کار خود را در صنعت جواهر در Cristab، یک شرکت مستقر در ریودوژانیرو که سنگهای قیمتی و مواد معدنی را از برزیل صادر میکند، آغاز کرد. استرن در اوایل کار خود در این شرکت به ایالت “میناس گرایس” برزیل رفت.
هنگام سفر با اسب، با مردم آشنا شد، معدنچیان محلی را شناخت و از طریق آنها با مواد معدنی مختلف استخراج شده در ایالت، از جمله سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی زیادی که در این منطقه استخراج می شد، از جمله توپاز، تورمالین و آمتیست آشنا شد.
پس از اتمام منابع الماس هند و قبل از کشف آنها در آفریقای جنوبی، الماس در برزیل، عمدتاً در Minas Gerais کشف شد. همه این آفریده های طبیعی زیبا، منتظر بودند تا کسی آنها را بسازد تا زیبایی آنها بیشتر بدرخشد.
 استرن عاشق جواهرات و رنگ های محلی شد و تصمیم گرفت شرکت تجارت جواهرات خود را تشکیل دهد. طبق یک روایت، استرن تصمیم گرفت آنها را در سطح بین المللی تبلیغ کند و مسافران خارجی را هدف قرار دهد.
با انجام این کار، او صنعت جدید برزیل را به وجود آورد. او برند استرن را در سال 1945، زمانی که جنگ جهانی دوم رو به پایان بود، تأسیس کرد.
این زمان بسیار خوبی برای ورود به یک سرمایه گذاری جدید بود، زیرا جهان در حال آغاز روند بهبودی پس از جنگ بود و مسیر رشد اقتصادی را آغاز کرد که به نفع طبقه متوسط در ایالات متحده، اروپای غربی و بسیاری از شرق آسیا بود.
استرن عاشق جواهرات و رنگ های محلی شد و تصمیم گرفت شرکت تجارت جواهرات خود را تشکیل دهد. طبق یک روایت، استرن تصمیم گرفت آنها را در سطح بین المللی تبلیغ کند و مسافران خارجی را هدف قرار دهد.
با انجام این کار، او صنعت جدید برزیل را به وجود آورد. او برند استرن را در سال 1945، زمانی که جنگ جهانی دوم رو به پایان بود، تأسیس کرد.
این زمان بسیار خوبی برای ورود به یک سرمایه گذاری جدید بود، زیرا جهان در حال آغاز روند بهبودی پس از جنگ بود و مسیر رشد اقتصادی را آغاز کرد که به نفع طبقه متوسط در ایالات متحده، اروپای غربی و بسیاری از شرق آسیا بود.
 استرن به پتانسیل جواهرات برزیلی در جواهرات مد جهانی اعتقاد داشت و تلاش کرد تا آنها را عمیق و گسترده معرفی کند.
او به عنوان بخشی از تلاش خود، بسیاری از جواهرسازان جوان محلی را آموزش داد و در نهایت تصمیم گرفت شرکت خود را از تجارت به دو فعالیت جدید گسترش دهد: جواهرسازی و خرده فروشی. ثابت شد که این تصمیم عاقلانه ای بود که شرکت او را در مسیری برای تبدیل شدن به یک موفقیت چند ملیتی قرار داد و نام H. Stern به یک نام تجاری معروف تبدیل شد.
استرن به پتانسیل جواهرات برزیلی در جواهرات مد جهانی اعتقاد داشت و تلاش کرد تا آنها را عمیق و گسترده معرفی کند.
او به عنوان بخشی از تلاش خود، بسیاری از جواهرسازان جوان محلی را آموزش داد و در نهایت تصمیم گرفت شرکت خود را از تجارت به دو فعالیت جدید گسترش دهد: جواهرسازی و خرده فروشی. ثابت شد که این تصمیم عاقلانه ای بود که شرکت او را در مسیری برای تبدیل شدن به یک موفقیت چند ملیتی قرار داد و نام H. Stern به یک نام تجاری معروف تبدیل شد.
 این شرکت به پیشرفت خود ادامه داد، زیرا به لطف موفقیت در ابتکارات بازاریابی او برای تبلیغ جواهرات برزیل، پایگاه مشتریان رو به رشدی به دست آورد.
در میان چندین و به عنوان اولین موردی که استرن به صنعت جواهرات معرفی کرد، گواهی گارانتی جهانی برای جواهراتش بود. این حرکت به او کمک کرد تا کیفیت خلاقیت هایش را بیشتر تثبیت کند. همراه با آموزش هایی که شرکت به جواهرسازان محلی ارائه داد، این امر کمک کرد تا جواهرات برزیلی با بالاترین استانداردهای ساخت، مانند آنچه در اروپای غربی یافت می شود، همتراز شود.
پدر استرن، کورت، به پسرش یاد داد که صداقت همیشه باید حرف اول را بزند، حتی اگر منجر به بروز معایب شود. او همچنین به او آموخت که دانستن نحوه برخورد با مردم مهمترین بخش تجارت است.
هانس نظریه های تجاری پدرش را پذیرفت. کورت، به عنوان مهندس، با بهبود زیرساخت های شرکت و ایجاد سیستم های کنترل کیفیت که در آن زمان رایج نبود، به پسرش در کسب و کار کمک کرد.
این شرکت به پیشرفت خود ادامه داد، زیرا به لطف موفقیت در ابتکارات بازاریابی او برای تبلیغ جواهرات برزیل، پایگاه مشتریان رو به رشدی به دست آورد.
در میان چندین و به عنوان اولین موردی که استرن به صنعت جواهرات معرفی کرد، گواهی گارانتی جهانی برای جواهراتش بود. این حرکت به او کمک کرد تا کیفیت خلاقیت هایش را بیشتر تثبیت کند. همراه با آموزش هایی که شرکت به جواهرسازان محلی ارائه داد، این امر کمک کرد تا جواهرات برزیلی با بالاترین استانداردهای ساخت، مانند آنچه در اروپای غربی یافت می شود، همتراز شود.
پدر استرن، کورت، به پسرش یاد داد که صداقت همیشه باید حرف اول را بزند، حتی اگر منجر به بروز معایب شود. او همچنین به او آموخت که دانستن نحوه برخورد با مردم مهمترین بخش تجارت است.
هانس نظریه های تجاری پدرش را پذیرفت. کورت، به عنوان مهندس، با بهبود زیرساخت های شرکت و ایجاد سیستم های کنترل کیفیت که در آن زمان رایج نبود، به پسرش در کسب و کار کمک کرد.
 یکی از جایگاه هایی که ایده های تجاری پدر در آن به کار گرفته شد، بازاریابی بود. این شرکت شروع به ارائه تورهایی از کارگاه های خود کرد تا فرآیند خلاقانه و تولید را به مشتریان بالقوه نشان دهد و با انجام این کار صداقت و شفافیت آنها را برجسته کند.
تغییر دیگری که استرن در صنعت ایجاد کرد به دنبال بحث با آزمایشگاه های بزرگ گوهرشناسی بود. تا آن زمان، آنها اغلب جواهرات را “نیمه قیمتی” می نامیدند.
استرن استدلال کرد که چیزی به نام جواهرات نیمه قیمتی وجود ندارد و گفت: “هیچ سنگ نیمه قیمتی وجود ندارد، همانطور که هیچ زن نیمه باردار یا مرد نیمه صادقی وجود ندارد.” او آزمایشگاهها را متقاعد کرد که عبارتی را که او ابداع کرده بود بپذیرند «سنگهای رنگی قیمتی».
یکی از جایگاه هایی که ایده های تجاری پدر در آن به کار گرفته شد، بازاریابی بود. این شرکت شروع به ارائه تورهایی از کارگاه های خود کرد تا فرآیند خلاقانه و تولید را به مشتریان بالقوه نشان دهد و با انجام این کار صداقت و شفافیت آنها را برجسته کند.
تغییر دیگری که استرن در صنعت ایجاد کرد به دنبال بحث با آزمایشگاه های بزرگ گوهرشناسی بود. تا آن زمان، آنها اغلب جواهرات را “نیمه قیمتی” می نامیدند.
استرن استدلال کرد که چیزی به نام جواهرات نیمه قیمتی وجود ندارد و گفت: “هیچ سنگ نیمه قیمتی وجود ندارد، همانطور که هیچ زن نیمه باردار یا مرد نیمه صادقی وجود ندارد.” او آزمایشگاهها را متقاعد کرد که عبارتی را که او ابداع کرده بود بپذیرند «سنگهای رنگی قیمتی».
 او با ایجاد یک خط قابل تشخیص از طرح های آوانگارد جواهرات و الماس، شروع به افتتاح فروشگاه هایی در خارج از برزیل کرد و پیام خود را از طراحی و با جواهرات برزیلی به مخاطبان بیشتری رساند.
او اولین فروشگاه ایالات متحده خود را در خیابان پنجم نیویورک در میان برترین برندهای جواهرات در سال 1963 افتتاح کرد. بوتیک های بین المللی بعدی در دهه 1970 در فرانکفورت و لیسبون افتتاح شدند.
او با ایجاد یک خط قابل تشخیص از طرح های آوانگارد جواهرات و الماس، شروع به افتتاح فروشگاه هایی در خارج از برزیل کرد و پیام خود را از طراحی و با جواهرات برزیلی به مخاطبان بیشتری رساند.
او اولین فروشگاه ایالات متحده خود را در خیابان پنجم نیویورک در میان برترین برندهای جواهرات در سال 1963 افتتاح کرد. بوتیک های بین المللی بعدی در دهه 1970 در فرانکفورت و لیسبون افتتاح شدند.
 
 
 
 د
 
 
بیشتر بخوانید:
د
 
 
بیشتر بخوانید:
ترند
پیشنهاد ویژه
برند جواهرات
برند استرن
جواهرات مشهور
اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟
برترین مطالب
لیست قیمت
نظری ثبت نشده