مجموعه جواهرات صورتی «باربی» پیش از اکران فیلم «باربی»

مجموعه جواهرات صورتی «باربی» پیش از اکران فیلم «باربی»

این مجموعه 9 قطعه ای که قبل از فیلم باربی منتشر شد، شامل یک پلاک به اسم باربی، حلقه های صورتی درخشان و یک دستبند جذاب است.

حسین راشدی(مترجم)

1402/04/28 | 00:04

نظری ثبت نشده

مجموعه جواهرات صورتی «باربی» پیش از اکران فیلم «باربی»
گروه بین الملل پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز): قبل از اکران فیلم سینمایی «باربی»، خرده فروشان قفسه های خود را با کالاهای صورتی روشن پر کرده اند تا طرفداران این عروسک دوست داشتنی، سبک نمادین او تکرار کنند. کندرا اسکات آماده عرضه جواهرات است و برای دومین بار با ماتل (Mattel) به عنوان یک سازنده اسباب بازی در مجموعه جدیدی که در اوایل ماه جاری عرضه شد، همکاری می کند. این مجموعه نه قطعه ای شامل دو دستبند، سه گردنبند و چهار مدل گوشواره است که طرح‌های خاص کندرا اسکات را با پالت صورتی باربی ترکیب می‌کند. بیشتر بخوانید:

شهر صورتی میزبان کنگره سالانه کنفدراسیون جهانی جواهرات

زمرد کلمبیایی، عضو جدید کلکسیون تیفانی

20230712_2-Barbie x Kendra Scott.jpg قطعه های طلا از روکش طلای 14 عیار بر برنج تشکیل شده اند، در حالی که جواهرات نقره، رودیوم روی برنج هستند. عروسک معروف ماتل مدتهاست که منبع الهام کندرا اسکات، موسس و رئیس اجرایی شرکت جواهرات بوده است. 20230712_3-Barbie x Kendra Scott.jpg اسکات در این باره گفت: « وقتی یک دختر کوچک  بودم باربی روی من تأثیر گذاشت. او به دنیا گفت که شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید باشید، اما چیزی که مهم‌تر از هر شغل یا لباسی بود، این بود که خودتان باشید.» او ادامه داد: «ما از انتشار این مجموعه جدید هیجان زده هستیم که میراث باربی، روح فردیت را تجلیل می‌کند و به نسل بعدی زنان جوان بازمی‌گرداند.» بیشتر بخوانید:

قطعه جواهر هفته: گوشواره های تابستانی «دکمه ژله ای»

پیش بینی بازار جهانی جواهرات در 10 سال آینده

  20230712_1-Barbie x Kendra Scott.jpg

همچنین یک جزء خیریه در مجموعه جدید وجود دارد.

بیست درصد از خرید گوشواره‌های میخی «Emilie» به Girls Inc. اهدا می‌شود که یک سازمان غیرانتفاعی است که در سال 1864 تأسیس شد و از قوانین و سیاست‌هایی حمایت می‌کند که از حقوق دختران محافظت می‌کند و فرصت‌های موجود برای آنها را افزایش می‌دهد. درآمد حاصل از آن از طریق پروژه خلا رویای باربی، ابتکار جهانی این برند برای افزایش آگاهی در مورد عواملی که دختران را از دستیابی به پتانسیل کامل خود باز می دارد، اهدا خواهد شد. این مجموعه با تعداد محدود، با قیمت 60 تا 130 دلار، هم اکنون در فروشگاه های کندرا اسکات و به صورت آنلاین در دسترس است. 20230712_5-Barbie x Kendra Scott.jpg 20230712_6-Barbie x Kendra Scott.jpg بیشتر بخوانید:

نمایشگاه جواهرات «باغ سبز» بازگشایی شد / عکس

زمان ورود برندهای طلا و جواهر به تیک تاک رسیده است؟

  منبع: https://nationaljeweler.com/articles/12115-think-pink-with-kendra-scott-s-second-barbie-collection   انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

طراحی جواهرات

جواهرات

باربی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت