مدل های مختلف انگشترهای آویزدار را تماشا کنید

20 مدل طلا جدید برای خانوم ها

دنیای مد با گستردگی بسیاری که دارد هر روز ما را با یک عضو جدید در خود آشنا میکند.

پروانه کاوسی(خبر نگار)

1402/05/01 | 00:05

نظری ثبت نشده

20 مدل طلا جدید برای خانوم ها

به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، تنوع انگشتر های آویزدار باعث ایجاد مدل های بسیار خاص و جذاب از این سبک انگشتر ها شده است.

مدل انگشتر آویز دار دیجی کالا

انگشتر آویز دار طلایی رنگ با آویز قلب متصل شده با یک زنجیر ظریف. این انگشتر می تواند یک هدیه مناسب برای نزدیکان شما باشد.    

تصویر متعلق به دو عدد انگشتر آویزی است. این انگشتر ها طلایی رنگ هستند و با آویز هایی سکه ای و یک آویز به شکل خط استایل شما را به خوبی تکمیل میکنند.

  این مدل انگشتر های آویزدار و طلایی رنگ با طرح قلب و آویزی به شکل نگین در دو رنگ مختلف یک انتخاب شیک و عالی برای خانم های خوش سلیقه هستند.  

  آویز این انگشتر باعث شده تا بتوان در استایل های زمستانی از آن استفاده کرد. یک مدل انگشتر طلایی رنگ با آویز به شکل دانه برف.  

مدل انگشتر آویز دار طلا

انگشتر های کارتیر از به روز ترین و خاص ترین انگشتر های سال جدید هستند. سه عدد انگشتر کارتیر در رنگ بندی طلایی، نقره ای و رزگلد با آویز های مربعی شکل.(تصویر بالا)    

انگشتر آویز دار طلا

یک مدل انگشتر آویز دار به رنگ طلایی همراه با آویز به شکل حرف ه فارسی.  

انگشتر عقیق آویز دار

یک رینگ نقره ای با دو عدد آویز نقره ای می تواند انتخاب مناسبی برای دختر خانم هایی با استایل های اسپرت باشد.  

طراحی این انگشتر باعث شده ت طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. یک انگشتر به شکل زنجیر به رنگ طلایی همراه با آویزی به شکل یک قفل قلبی شکل یک مدل فوق العاده شیک و دلنشین.  

انگشتر آویز دار استیل

چشم نظر ها برای ما ایرانیان نماد و راهی برای دور ماندن از احساسات منفی است. دو عدد انگشتر طلایی رنگ با آویز چشم نظر یکی به رنگ سرمه ای و یکی به رنگ آبی کمرنگ.  

انگشتر آویز دار دیجی کالا

این عکس مربوط به یک رینگ طلایی رنگ با تزیین نگین است. این انگشتر دارای یک آویز سکه ای شکل است که زیبایی آن را چندین برابر افزایش داده است.    

انگشتر آویز دار نقره

اگر از علاقمندان به اکسسوری و زیورآلات ظریف هستید، این انگشتر یک پیشنهاد مناسب برای شما است. انگشتر نقره ای رنگ کارتیر دیزاین شده با آویز قلبی شکل.  

آخرین عکس مربوط به یک ست انگشتر و گوشواره است. این انگشتر مدل آویز دار است و از دو حلقه با آویز های سکه ای ریز تشکیل شده است.

  بیشتر بخوانید:

معانی انگشتر در هر انگشت

ساخت انگشتر به صورت دستی

انگشترهای ناب ساخته یک جواهر ساز ترک

 

برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

انگشتر

انگشتر آویزدار

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت