جذاب ترین جواهرات برای فصل تابستان

جذاب ترین جواهرات برای فصل تابستان

فصول مختلف به شما این امکان را می دهد که قطعات مختلف از زیورآلات را امتحان کنید.

دبیر خبر(دبیر خبر)

1402/05/15 | 00:05

نظری ثبت نشده

جذاب ترین جواهرات برای فصل تابستان
به گزارش گلدنیوز، دستبندی که جزو  جواهرات تابستانی به حساب می آید و عاشق آن هستید شاید برای پوشیدن در طول زمستان و استفاده از آن غیر عملی به نظر برسد. با این وجود در فصل تابستان استقبال بی نظیری از تمامی رنگ های روشن، بخصوص رنگ های طیف آبی، صورتی و کل رنگ های سرد در انتخاب سنگ های رنگی بکار رفته در جواهرات تابستانی خواهد شد.

زیورآلات میوه‌ای مخصوص تابستان /عکس

  دستبند جواهرات تابستان تابستان فصل رنگ های روشن است قرمز، زرد، نارنجی، همه این رنگ ها در طیف روشن در این فصل به خوبی کاربرد دارند. رنگ های روشن به شما حس درخشیدن در کنار نور خورشید را القاء می کنند پس شما دقیقاً مانند انتخاب رنگ لباس تابستانی، باید رنگ های روشن را برای جواهرات تابستانی انتخاب کنید.   جواهرات تابستانی درخشان   یک انتخاب عالی برای ست کردن با لباس تابستانی شما سنگ های قیمتی در این فصل می درخشند. شما باید رنگ ها را با استفاده از جواهرات به لباس خود اضافه کنید و چه راهی بهتر از اضافه کردن جواهرات با سنگ های رنگارنگ است. جواهرات تابستانی

  فصل تابستان مناسب برای پوشیدن صندل های زیبا و مد روز هستند. با پوشیدن صندل ها هنگام خارج شدن از خانه، برای زینت مچ پا، زیباترین اکسسوری، پابند های سنگی رنگی یا پابند های مروارید با طلای سفید یا رزگلد است.   پابند های مروارید یا با سنگ های آبی روشن و همرنگ دریا، در کنار لباس های ساحلی در کنار دریا، از ست های دوست داشتنی تابستانی است.

    با طیف گسترده ای از مدل ها و سبک ها، ما توصیه می کنیم قطعاتی را انتخاب کنید که دارای مهره های چند رنگ سنگی هستند تا ذات و طبیعت بازی رنگ ها در فصل تابستان را به تصویر بکشید. خرید رشته های سنگ های رنگی، شروع خوبی برای ساخت  انواع جواهرات تابستانی و بخصوص گردنبند ها هستند اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، ممکن است دشوار باشد که بدانید از کجا شروع کنید. در این فصل، گردنبندهای بلند و منحصر بفرد “statement necklace ” که تمام توجهات را به خود جلب می کنند، با لایه های مختلف سنگ های رنگی، برای رسیدن به ظاهر عالی و متناسب تابستان، زیبا و خاص هستند. با انتخاب یک گردنبند بیانیه ” statement necklace “، با شکل نامنظم و رنگارنگ شروع کنید و زنجیر ها و آویزهای ظریف تر را اضافه کنید تا ظاهر شما کامل شود. انتخاب گردنبند در ست جواهرات تابستانی

سعی کنید دستبند ها و ساعت های مورد علاقه خود را با رشته ها و سنگ های رنگارنگ ست کنید تا به حس کامل بازی رنگ های سرد و شاد سنگ های رنگی، در کنار مروارید های سفید دست پیدا کنید. شاید به دلیل تنوع زیاد دستبند های مهره ای و سنگی، نمی توانید درست انتخاب کنید. فقط کافی است رنگ مهره های دستبند را با رنگ لباس تابستانی خود ست کنید، یا مکمل رنگ آن را انتخاب کنید.

    این گوشواره های رنگارنگ با انبوهی از اشکال منحصر به فرد و رنگ های جدید یخی یا براق، مطمئناً هر نوع ظاهری را جذاب می کنند تا ماهیت تابستان را به خود جلب کنند. جفت های بلند با سنگ های رنگارنگ، در کنار گوشواره های میخی در رنگ ها و فرم های متنوع، شما را به یک زیبایی بی مانند، در اوج گرمای تابستان خواهد رساند.     بیشتر بخوانید:

قطعه جواهر هفته: گوشواره های تابستانی «دکمه ژله ای»

هاتف ساعتچی منبع می باشد. انتهای پیام/  
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهرات

تابستان

جواهرات تابستانی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت