دستبند لاو ، مشهورترین دستبند کارتیه

دستبند لاو ، مشهورترین دستبند کارتیه

علت محبوبیت دستبند لاو کارتیه برند لوکس و لاکچری فرانسوی در بین کالکشن‌ها و مجموعه‌های خود طراحی‌های زیبا و خاصی دارد، اما در این میان یک طرح از دستبند کارتیه بیش از سایر طرح‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1402/05/29 | 00:05

نظری ثبت نشده

دستبند لاو ، مشهورترین دستبند کارتیه
به گزارش گلدنیوز، این دستبند با نام دستبند عشق به جهان معرفی شده است. دستبند عشق نه تنها مشهورترین مدل دستبند کارتیه است، بلکه می‌توان آن را به عنوان محبوب‌ترین محصول این برند نیز نام برد. طراحی ساده و مینیمال این اکسسوری که از سر پیچ الهام گرفته شده است، داستان رمانتیکی دارد که افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. دستبند لاو مشهورترین دستبند کارتیر

آغاز داستان دستبند عشق

دستبند عشق در سال ۱۹۶۹ توسط آلدو سیپولو، طراح معروف کارتیه، طراحی شد. این مدل دستبند کارتیه در ابتدا با هدف فروش به صورت دوتایی برای زوج‌های عاشق طراحی شد، تا نماد عشق جاودان بین آن‌ها باشد. اگرچه زنان بیشتر از مردان از این دستبند استفاده می‌کنند، اما طراحی دستبند و پیچ گوشتی به منظور تشویق استفاده از آن توسط هر دو جنس بود. این طراحی بسیار هوشمندانه، زمانی وارد بازار شد که فمینیسم در مسیر رشد خود قرار گرفته بود و پیشرفت روزافزونی داشت. دستبند عشق کارتیه، در مدل‌های اولیه خود با یک پیچ گوشتی باز می‌شد. این پیچ گوشتی به صورت گردنبند و به عنوان نمادی از عشق به گردن طرف مقابل انداخته می‌شد. کم کم به مرور زمان این دستبند به صورت تکی نیز فروخته شد. اما همچنان این دستبند به عنوان سمبل عشق در دنیا شناخته می‌شود. بیشتر بخوانید:

چگونه «کارتیه»، «ریچمونت» را نجات داد؟

ویترین متحرک و هوشمند جواهرات کارتیه/ویدئو

انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

کارتیه

دستبند لاو

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت