به گزارش
پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)،در ابتدا آلفونس فوکه پدر ژرژ فوکه به احیای جوهرات باستانی و رنسانسی پرداخت و در سال 1895 پسرش کنترل تجارت را به عهده گرفت. او از تقلید و طرحهای تکراری فراری بود و پیوسته به دنبال الهامات تازه.
آویز میناکاری شده از طلا و آرت نو با اوپال و مرواریدهای آب شیرین و طبیعی اثر ژرژ فوکه.
هر طراحی باید بدانید: روند طراحی جواهرات در سال 2023
بهترین طراحان جواهر تاریخ
این آویز دارای 11 عقیق و 13 مروارید آب شیرین و یک قطره مروارید طبیعی آب شور است. این آویز به شکل یک موتیف شاخ و برگ روان با برگهای مینای plique-à-jour که روی اوپالهای شفاف شناور هستند و با خوشههای مروارید تزئین شده ، طراحی شده است.
جواهرات او با سنگ های قیمتی مانند عقیق، یشم و مرجان که به دلیل رنگ های مات قوی انتخاب شده اند. او اغلب بافت و رنگ را با شفافیت توپازها، آکوامارین ها، کریستال ها و آمتیست ها ترکیب می کرد.
ژرژ رویکرد هندسی تری را نسبت به پدرش ترجیح می داد و به مکتب طراحان مهم تعلق داشت که به طور مستقیم هنر معاصر را در جواهرات ترجمه می کردند، طرح هایی را از اشکال هندسی می ساختند، مانند پدرش از لاک و لعاب استفاده می کردند.
جایزه طراحی جواهرات همزمان با نمایشگاه جواهرات ژاپن
دنیای متفاوتی در طراحی با فیروزه
او به عنوان رئیس گروه جواهرات در نمایشگاه 1925، در پشت صحنه کار کرد و همکارانش را به انجام کاری جدید و متفاوت ترغیب کرد. در دهه 1920 در بین بسیاری از افراد این باور وجود داشت که تغییر سبکْ، به بسته شدن فصل مربوط به جنایات جنگ جهانی اول کمک می کند.
در سن 21 سالگی پس از کار در چندین فروشگاهْ، گالری خودش را افتتاح کرد.
بیشتر بخوانید:
طراح جواهرات کازابلانکا فوت و فن تجارت را بیان میکند /عکس
از طراحی ساعتهای فوقنازک تا جواهرات چشمنواز پیاژه
منابع:
https://www.incollect.com/listings/jewelry/necklaces-pendants/georges-fouquet-georges-fouquet-french-art-nouveau-opal-pearl-gold-and-plique-jour-enamel-182978
https://www.antique-jewelry-investor.com/georges-fouquet.html
https://www.langantiques.com/university/fouquet/
انتهای پیام/
نظری ثبت نشده