جواهرات عشق

جواهرات عشق

خانه جواهرات هری وینستون در تابستان سال ۲۰۲۱ از مجموعه جدید جواهرات خود با عنوان «عشق» رونمایی کرد.

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1402/07/03 | 00:07

نظری ثبت نشده

جواهرات عشق
به گزارش پایکاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، این مجموعه جواهرات لوکس شامل ۳۹ قطعه جواهر متشکل از الماس و سنگ‌های قیمتی دیگر است. مجموعه عشق شامل چهار فصل است که هر فصل نماد یکی از مراحل عشق است و نام هر فصل با هر یک از چهار حرف LOVE شروع می‌شود. در هر فصل شدت عشق بیشتر می‌شود: از اولین جرقه‌های دوست داشتن، تا وسواس پرشور عشق، احساس عشق و ابدیت و ماندگاری عشق.

سفری جادویی با جواهرات هری وینستون

    هری وینستون این مجموعه را این‌گونه توصیف کرده است:
قدرت عشق بی‌نظیر است و ما این تجربه تکرار نشدنی را با جواهرات نشان داده‌ایم، عشق نیروی طبیعت است بی‌دریغ آن را هدیه کنید.
همان‌طور که گفتیم این مجموعه جواهرات شامل ۳۹ قطعه از سنگ‌های قیمتی و مدرن است به‌صورت طراحی بی‌نظیری از حلقه‌ها، گوشواره‌ها و گردنبندهای جواهر است. این چهار فصل عبارتند از:
  •  L – Winston Light
  • O – Winston Obsession
  • V – Winston Vow
  • E – Winston Eternal

۲۵ قیراط یاقوت قرمز با برش گرد به همراه ۲۵ قیراط الماس در برش‌های گرد و اشکی و مارکیز در این گردنبند به هم تنیده شده‌اند تا ابدیت و ماندگاری عشق را نمایش دهند.

برای مثال اسم چهارمین فصل از این مجموعه Eternal است به معنی ابدیت و ماندگاری. این گردنبند یک نمایش زیبا از در‌هم‌تنیدگی دو روح است که از یکی از طرح‌های قدیمی وینستون الهام گرفته است. ۲۵ قیراط یاقوت قرمز با برش گرد به همراه ۲۵ قیراط الماس در برش‌های گرد و اشکی و مارکیز در این گردنبند به هم تنیده شده‌اند تا ابدیت و ماندگاری عشق را نمایش دهند.   بیشتر بخوانید:

اصالت و اشتیاق «پادشاه الماس ها» در برند هری وینستون

هری وینستون ، پادشاه الماس

  انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

هری وینستون

جواهرات عشق

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت