مشهورترین حلقه‌های ازدواج دنیا با الماس‌های برند هری وینستون

مشهورترین حلقه‌های ازدواج دنیا با الماس‌های برند هری وینستون

دومین حلقه نامزدی پاریس هیلتون با پاریس لاتسیس، وارث یونانی شرکت‌های کشتیرانی مارلا و لاتسکو یک انگشتر با الماس ۲۴ قیراطی بود به قیمت ۴.۷ میلیون دلار از برند هری وینستون.

علی اصغر کشانی(دبیر خبر)

1402/07/04 | 00:07

نظری ثبت نشده

مشهورترین حلقه‌های ازدواج دنیا با الماس‌های برند هری وینستون
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، هری وینستون در سال ۱۸۹۶ از والدین مهاجر اوکراینی و طلاساز در شهر نیویورک متولد شد. والدین هری زندگی ساده‌ای داشتند و او از سال ۱۹۰۸ و زمانی که فقط ۱۲ سال داشت در مغازه طلافروشی پدرش مشغول به کار شد. شغلی که انگار با پوست و خون او درآمیخته بود.  

سفری جادویی با جواهرات هری وینستون

جواهرات عشق

 

۱- الماس کروپ؛ حلقه ازدواج الیزابت تیلور

یکی دیگر از گرانقیمت‌ترین الماس‌های مجموعه هری وینستون «الماس کروپ» بود که ۳۳.۱۹ قیراط وزن داشت. این الماس روی حلقه ازدواج الیزابت تیلور کار شد. که بعدها در سال ۲۰۱۱ و بعد از درگذشت او، الماس الیزابت تیلور نام گرفت. این سنگ یک الماس کمیاب از نوع IIa است که نمونه‌های معروف دیگری از این الماس‌ها «کوه نور» و «کولینان» هستند. در آن زمان ریچارد برتون این الماس را به قیمت ۳۰۵ هزار دلار خریداری کرد که در حال حاضر ۸.۸ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

۲- حلقه ازدواج جنیفر لوپز با مارک آنتونی

سنگ اصلی حلقه ازدواج جنیفر لوپز با مارک آنتونی یک الماس آبی و درشت ۸.۵ قیراطی از برند هری وینستون بود.

الماس درشت ۸.۵ قیراطی جنیفر لوپز که در حال حاضر ۴.۵ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است یک حلقه ازدواج منحصر‌به‌فرد از الماس آبی و از برند هری وینستون است. این حلقه الماس بی‌نظیر نشان نامزدی جی لو با مارک آنتونی، خواننده مشهور آمریکایی و گران‌ترین حلقه نامزدی جنیفر لوپز تاکنون است. گفته می‌شود که جنیفر لوپز تمام جواهرات ازدواجش با آنتونی را فروخته اما شاهدی مبنی بر فروخته شدن این حلقه الماس استثنایی وجود ندارد.

۳- حلقه ازدواج پاریس هیلتون با پاریس لاتسیس

دومین حلقه ازدواج پاریس هیلتون با نامزد یونانی‌اش شامل یک قطعه الماس ۲۴ قیراطی از برند هری وینستون بود.
دومین حلقه نامزدی پاریس هیلتون با پاریس لاتسیس، وارث یونانی شرکت‌های کشتیرانی مارلا و لاتسکو یک انگشتر با الماس ۲۴ قیراطی بود به قیمت ۴.۷ میلیون دلار از برند هری وینستون.

۴- حلقه ازدواج ژاکلین کندی؛ برشی از الماس لسوتو

حلقه ازدواج ژاکلین کندی برشی از الماس لسوتو از برند هری وینستون بود
هری وینستون، آخرین الماس خام خود، «لسوتو» را با وزن ۶۰۱ قیراط خریداری کرد. لسوتو سرانجام هجده جواهر باشکوه از جمله یک سنگ زمرد ۷۱.۷۳ قیراط و یک الماس مارکیز ۴۰.۴۲ قیراط از این الماس بی‌نظیر تولید کرد که «ارسطو اوناسیس» همسر دوم «ژاکلین کندی» به‌عنوان حلقه نامزدی این الماس را برای ژاکلین خریداری کرد. این انگشتر الماس در یک حراجی در سال ۱۹۹۶ به ارزش ۲.۶ میلیون دلار فروخته شد، اما امروز، حدود ۲۰ میلیون دلار ارزش دارد.

جواهرات هری وینستون روی فرش قرمز؛ سنتی دیرینه میان چهره‌های مشهور

الیزابت تیلور از مشهورترین هواداران برند هری وینستون بود. نمادین‌ترین و شناخته شده‌ترین جواهر او از این برند الماس تیلور-برتون است. تیلور این الماس را در اسکار ۱۹۷۰ با لباس آبی پودری از برند «ادیت هد» پوشید.
هری وینستون یک برند اشرافی الماس و جواهرات در دنیاست و طبیعتا اشراف و ثروتمندان مشهور خریداران جواهرات این برند لوکس. با این‌همه هر سال چهره‌های مشهوری مثل جنیفر لوپز، مدونا، جولی اندروز و ناتالی پورتمن جواهرات لوکس و گران‌قیمت برند هری وینستون را برای حضور در مرسم اسکار و فرش قرمز کرایه می‌کنند یا افرادی مثل الیزابت تیلور از مجموعه جواهرات شخصی خود از این برند روی فرش قرمز استفاده می‌کردند. به‌هر‌حال این رسمی است که سایر برندهای جواهر مشهور دنیا هم برای مراسم مشهوری مثل اسکار دارند اما برای اولین بار در سال ۱۹۴۳ این برند هری وینستون بود که به‌عنوان اولین برند جواهرسازی برای مراسم اسکار به یک هنرپیشه زن جواهراتی قرض داد. در آن سال هری وینستون با قرض دادن جواهرات لوکس خود به «جنیفر جونز»، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن اسکار، دنیای جدیدی را در استایل جواهرات مهم‌ترین مراسم سینمایی دنیا رقم زد. این ابتکار نه‌تنها باعث محبوبیت بیش از پیش برند هری وینستون نزد ستارگان مشهور هالیوود شد بلکه سایر برندهای لوکس جواهرات را هم بر آن داشت که از این طریق نام خود را بیش‌از‌پیش بر سر زبان‌ها بیندازند. در این میان ستارگان مشهوری چون جنیفر لوپز، مدونا، امل کلونی، هلن میرن، ناتالی پورتمن، جسیکا آلبا، الیزابت تیلور، شارلیز ترون، مارگو رابی، ریس ویترسپون، جنیفر گارنر و لیلی راینهارت نام‌های بزرگی بودند که پرچم وینستون را در مراسم مهم سینمایی به اهتزاز درآوردند.
جنیفر لوپز در مراسم اسکار ۱۹۹۹، از هری مجموعه جواهرات خوشه وینستون، گردنبند تاج گل الماس را استفاده کرد و در آن مراسم جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی را اهدا کرد.
برای مثال جنیفر لوپز در مراسم اسکار ۱۹۹۹، از مجموعه جواهرات خوشه وینستون، گردنبند تاج گل الماس را استفاده کرد و در آن مراسم جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی را اهدا کرد. این گردنبند درخشان دارای مجموعه‌ای خیره‌کننده از الماس‌های گلابی، مارکیزی و گرد است که ۱۰۰ قیراط وزن دارد. وزن گوشواره‌های خوشه‌ای الماس این مجموعه هم ۱۰ قیراط بود. لوپز جواهرات خیره‌کننده خود را با لباس مجلسی از برند Badgley Mischka ست کرد.
«ناتالی پورتمن» هم در مراسم اسکار ۲۰۱۲ یک لباس خال‌خالی قرمز و مشکی کریستین دیور پوشیده بود. او این لباس را با یک گردنبند خوشه‌ای الماس V شکل هری وینستون و یک جفت گوشواره الماس بیضی‌شکل ۵.۷۶ قیراطی از همین برند تکمیل کرد.
ناتالی پورتمن در مراسم اسکار ۲۰۱۲ گردنبند خوشه‌ای الماس V شکل هری وینستون و یک جفت گوشواره الماس بیضی‌شکل ۵.۷۶ قیراطی از همین برند را استفاده کرد.
«الیزابت تیلور» هم از مشهورترین طرفداران جواهرات برند هری وینستون بود، بنابراین جای تعجب نیست که او در صدر فهرست ۱۰ تا از مشهورترین ستارگان فرش قرمز برند هری وینستون قرار دارد. در حالی که مجموعه خصوصی بزرگ او شامل انواع جواهرات هری وینستون بود، همان‌طور که ذاشاره کردیم نمادین‌ترین و شناخته شده‌ترین آنها الماس تیلور-برتون است. تیلور این الماس را در اسکار ۱۹۷۰ با لباس آبی پودری از برند «ادیت هد» پوشید.   بیشتر بخوانید:

هری وینستون ، پادشاه الماس

اصالت و اشتیاق «پادشاه الماس ها» در برند هری وینستون

  انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

هری وینستون

برند هری وینستون

حلقه‌های ازدواج

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت