کمپین تیفانی

کمپین تیفانی

کمپین "This is Tiffany" اهمیت خود بودن را به ما نشان می دهد. اثبات اینکه جواهرات تیفانی در مورد نحوه پوشیدن تاکید دارد، این کمپین جشنی از فردیت، شادی و خوش بینی است.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1402/07/07 | 00:07

نظری ثبت نشده

کمپین تیفانی
به گزارش پایگاه خبری حهان طلا (گلدنیوز)،کمپین "This is Tiffany" اهمیت خود بودن را به ما نشان می دهد. اثبات اینکه جواهرات تیفانی در مورد نحوه پوشیدن تاکید دارد، این کمپین جشنی از فردیت، شادی و خوش بینی است.

برند تیفانی اند کو؛ پادشاه الماس جهان

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

رونمایی از مجموعه کتاب آبی تیفانی  

سفیران برند تیفانی

  معاون اجرایی، محصولات و ارتباطات، تیفانی : کمپین "This Is Tiffany" ادای احترامی واقعی به سبک فردی است. ما ممکن است جواهرات را بسازیم، اما این سفیران برند تیفانی هستند که به مجموعه‌ها معنا می‌دهند و قطعات ما را متعلق به خود می‌سازند.

رونمایی از ظاهر جدید فروشگاه تیفانی نیویورک

همکاری جنجالی برند تیفانی با نایکی

تحولات عمیق در تیفانی/ 60 درصد از کارکنان تیفانی این شرکت را ترک کردند

تیفانی جام بازی های الکترونیکی را ساخت

مجموعه T با الهام گرفتن از لوگوی برند که قابل تشخیص بوده، و یک ساختار خالص و گرافیکی دارد، مجموعه ای قدرتمند در عین حال ساده را به تصویر میکشد. هر قطعه نام تیفانی را گرامی می‌دارد و به مدرنیته و قدرت آن ادای احترام می‌کند. این کالکشن با کمپین this is tiffany توسط سفیران این برند معرفی شد. کالکشن Tiffany HardWear اولین بار در سال 2017 معرفی شد و به یکی از مجموعه های امضای این برند تبدیل شد. با الهام از انرژی و معماری شهر نیویورک ! این مجموعه گویای پیوندهای اندازه گیری است که با تنش، تناسب و تعادل بازی می کند. امسال افزونه جدیدی راه اندازی شد: ساعت. ساعت جدید HardWear دارای یک قاب کوسنی شکل با شیشه رویه یاقوت کبود که شبیه الماس تمام تراش است. بیشتر بخوانید:

برند تیفانی در سال 2023 از جواهرات جدید خود رونمایی میکند

زمرد کلمبیایی، عضو جدید کلکسیون تیفانی

اتهام برند تیفانی و خواننده مشهور به کپی از عینک الماس نشان

تحول ساختاری در برند تیفانی

https://press.tiffany.com/tiffany-co-debuts-this-is-tiffany-campaign-featuring-house-ambassadors-zoe-kravitz-jimin-of-bts-and-gal-gadot/ انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

برند تیفانی

تیفانی

کمپین تیفانی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت