Boucheron/نخبه جواهرات !

Boucheron-نخبه جواهرات !

Boucheron، یکی از تامین کنندگان نخبه جواهرات ، قوانین را بازنویسی کرده و در جدیدترین مجموعه خود، More is More، به سمت فرهنگ پاپ چرخیده است.

رویا شاهدایی زاده(نویسنده)

1402/07/16 | 00:07

نظری ثبت نشده

Boucheron-نخبه جواهرات !
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)،این مجموعه شامل حجم های فوق العاده، مواد خلاقانه، رنگ های جسورانه و کاربردهای غیر معمول است. این جواهرات با استانداردهای بالا ساخته شده است.   این قطعات از هنر پاپ الهام گرفته شده اند، با رنگ های جسورانه و اشکال هندسی از جمله کره و مکعب و مواد غیر متعارفی مثل: یک سنجاق سینه کمانی غول پیکر حاوی منیزیم و بیو استات است که هر دو در مقایسه با طلا بی وزن هستند و به این قطعه اجازه می دهد بزرگ و در عین حال قابل پوشیدن باشد. بیو استات ماده ای است که توسط تولید کنندگان عینک استفاده می شود . Boucheron در کمپین بازاریابی خود، این قطعات را هم روی مردان و هم زنان نشان می‌دهد، حلقه‌ها و سنجاق‌هایی که دو برابر شده‌اند به عنوان زیور مو، راه‌های غیر متعارف و بدون جنسیت را برای پوشیدن جواهرات پیشنهاد می‌کنند. شش حلقه در این مجموعه وجود دارد که با اشکال هندسی برجسته طراحی شده اند که با استفاده از لاک سیاه، سفید، قرمز یا آبی به همراه تیتانیوم و طلای سفید به شکل های مختلف ساخته شده اند. یک حلقه از شیشه مورانو و حلقه دیگر که حلقه دو انگشتی است از رزین و کریستال سنگ ساخته شده است. همچنین الماس زرد، تساوریت، یاقوت کبود، الماس و مروارید وجود دارد.   بوشرون یک جفت ریسمان هودی طراحی کرده است که می‌توان آن را به پایه کاپوت متصل کرد یا به‌عنوان گوشواره‌های خط بلند از آن استفاده کرد. آنها از سیترین، الماس، لاک سیاه، اونیکس، عقیق سفید، طلای زرد، تیتانیوم و آلومینیوم ساخته شده اند.   در نهایت، یک گردنبند پهن با پیوند باز عظیم وجود دارد که تمام قفسه سینه را می پوشاند، ساخته شده با تیتانیوم، و با استفاده از HyCeram، یک ترکیب سرامیکی/پلیمری ترکیبی، رنگ شده است. حلقه های زنجیره ای نارنجی با گارنت ماندارین و الماس سنگ فرش شده اند و با لاک مشکی اندود شده اند.   بیشتر بخوانید:

جواهرات عشق

هر طراحی باید بدانید: روند طراحی جواهرات در سال 2023

کشور های برتر دنیا که خاص ترین جواهرات را در سال ۲۰۲۲ ساخته اند

  منبع: https://www.forbes.com/sites/carolbesler/2023/07/14/boucheron-defies-convention-with-its-more-is-more-jewelry-collection/?sh=6b14674724f9 انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

جواهر

جواهرات

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت