600 سال تجربه برای ساخت سنجاق سینه «ققنوس»

600 سال تجربه برای ساخت سنجاق سینه «ققنوس»

ققنوس با پیوندهای نمادین خود با رستاخیز و تولد دوباره، موضوع محبوب هنرمندان در سراسر فرهنگ ها و در طول قرن ها باقی مانده است که در دوره های ناپایدار نماد امید است.

حسین راشدی(مترجم)

1402/07/22 | 00:07

نظری ثبت نشده

600 سال تجربه برای ساخت سنجاق سینه «ققنوس»
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا(گلدنیوز)، به نقل از وبسایت نشنال جولر، «سنجاق سینه ققنوس» الکسیا کانلان، نشان می‌دهد که طراحان به کاوش در این نماد افسانه‌ای به روش‌های هیجان‌انگیزی که کاملاً قابل توجه به نظر می‌رسد، پایان نداده‌اند. در مرکز این قطعه جواهر، طرح دارای زمرد کابوشن گلابی شکل با وزن 28.64 قیراط است.کانلان که مستقر در پرینستون نیوجرسی است، یک سال را صرف ساخت این جواهر به عنوان بخشی از همکاری با معدن مشهور کلمبیایی کرد.

انواع گل سینه

Boucheron/نخبه جواهرات !

  کانلان خاطرنشان کرد که زمردهایی به اندازه و کالیبر موجود در سنجاق سینه اغلب در موزه ها یا مجموعه های خصوصی نگهداری می شوند. با این حال، این گوهرسنگ چیزی بیش از ارزش زیبایی شناختی یا سرمایه گذاری آن است. سنگ های زمرد مکانیزم دست ساز فنرها و ستون‌هایی را در زیر خود پنهان می‌کند که به بال‌ها و دم ققنوس اجازه می‌دهد در رگ جواهرات لرزان که در دهه 1800 رایج بود، بال بزنند. Designer Alexia Connellan pictured in her Phoenix Brooch. کانلان تخمین می زند که جواهرسازان چیره دست در شهر نیویورک که روی این قطعه کار کرده اند، مجموعاً 600 سال تجربه دارند. سنجاق سینه ققنوس که از طلای 18 عیار، طلای 14 عیار و نقره 950 با رودیوم سیاه ساخته شده است، دارای بیش از 2200 یاقوت کبود و سرخ با وزن 38.5 قیراط و همچنین 7.5 قیراط الماس معکوس است. این شاهکار بی‌نظیر که اوج سابقه کانلان در تاریخ هنر، هنرهای زیبا، گوهرشناسی و طراحی جواهرات است، ۷۵۰ هزار دلار قیمت دارد. ببشتر بخوانید:

گنج طلای 2500 ساله بر اثر رانش زمین کشف شد!

 
در مورد طلای احمق ها چیزی شنیده اید؟
منبع: https://nationaljeweler.com/articles/12364-piece-of-the-week-alexia-connellan-s-phoenix-brooch انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

گل سینه

سنجاق سینه

ققنوس

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت