طلای اخلاقی با برند مونیکا وینادر / monicavinader

طلای اخلاقی با برند مونیکا وینادر - monicavinader

ما روی طراحی جواهراتی متمرکز شده‌ایم که قدرت و دوام داشته باشد. جواهراتی که باعث می شود احساس کنید هر روز بهترین نسخه خود هستید.

حسین راشدی(مترجم)

1402/07/23 | 00:07

نظری ثبت نشده

طلای اخلاقی با برند مونیکا وینادر - monicavinader
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا( گلدنیوز)، برند مونیکا وینادر در وبسایت خود این چنین می نویسد: از زمان تأسیس در سال 2008، ما بر این تمرکز کرده‌ایم که مسئولیت‌پذیرترین نسخه از خود باشیم - چه رسیدن به طلا و نقره استرلینگ 100 درصد بازیافتی باشد، یا پیشروی در شفافیت زنجیره تامین. ما روی طراحی جواهراتی متمرکز شده‌ایم که قدرت و دوام داشته باشد. جواهراتی که باعث می شود احساس کنید هر روز بهترین نسخه خود هستید.

تا به حال درباره طلای اخلاقی چیزی شنیدین؟

با «مونیکا وینادر» بنیانگذار برند آشنا شوید.

مونیکا که در سن سباستین اسپانیا به دنیا آمد، قبل از اینکه اولین شغل خود را در صنعت جواهرات پیدا کند، برای تحصیل در رشته هنرهای زیبا به لندن نقل مکان کرد. او کار خود را ترک کرد و به مناطق دورافتاده پاتاگونیا و مکزیک سفر کرد، الهام‌ بی‌پایانی یافت و شبکه‌ای از صنعت‌گران ساخت که با آنها شروع به تراش سنگ‌های قیمتی خود و ساخت مجموعه‌های جواهرات کرد. در سال 2008، او برندی را راه اندازی کرد که هنوز هم آن را اداره می کند.

رویکرد پایداری ما

تولید مسئولانه و پایدار هسته اصلی کاری است که ما انجام می دهیم. ما به طور انحصاری از 100 درصد طلا و نقره بازیافت شده و همچنین بسته بندی 100 درصد قابل بازیافت و کیسه های قابل استفاده مجدد استفاده می کنیم. با تمرکز کلیدی بر بازیافت، ما مفتخریم که گارانتی 5 ساله، خدمات تعمیرات مادام العمر و طرح بازیافت جواهرات ارائه می دهیم.

بسته بندی قابل بازیافت

جعبه ها و کیسه های ما 100 درصد قابل بازیافت هستند و فقط از کاغذ FSC برای مهربانی با محیط زیست استفاده می کنند. ما همچنین از یک سیستم ارسال بدون کاغذ برای ذخیره بیش از 1.8 میلیون برگ کاغذ A4 در سال استفاده می کنیم. علاوه بر این، در سال 2021، 90 درصد پلاستیک های یکبار مصرف را از زنجیره تامین خود حذف کردیم.

حمل و نقل کربن خنثی

ما از سال 2019 یک نام تجاری بدون ‌کربن بوده‌ایم که 100 درصد از ردپای کربن خود را جبران کرده و سخت کار می‌کنیم تا انتشار کربن خود را کاهش دهیم. اخیراً رویکرد خود را نسبت به ردپای کربن بررسی کردیم و هدف بلندمدتی برای رسیدن به انتشار کربن صفر خالص تعیین کردیم. برای توربوشارژ کردن این تلاش‌ها، تصمیم گرفته‌ایم تلاش‌های خود را به دور از جبران به سمت اقدامات بیشتر برای کاهش و اجتناب از انتشار هدایت کنیم.

منبع یابی شفاف

برنامه شفافیت ما، پاسپورت محصول، به شما امکان می دهد همه چیز را از طراحی و منبع یابی مواد گرفته تا صنایع دستی و بسته بندی ردیابی کنید. ردیابی زنجیره تامین ما را قادر می سازد تاثیر اجتماعی و زیست محیطی خود را بهبود بخشیم و به شما امکان می دهد انتخاب های آگاهانه داشته باشید. می‌توانید ما را در خرده‌فروشی‌های لوکس جهانی، از جمله سلفریج، لیبرتی، جان لوئیس، فارفچ و نورداستورم بیابید. یا بیایید و در یکی از فروشگاه های ما در سراسر بریتانیا، ایالات متحده، کانادا، سنگاپور، هنگ کنگ و کره جنوبی از ما دیدن کنید. بیشتر بخوانید:

چرا برند های صاحب نام به دنبال جواهرات رزگلد هستند؟

  منبع: https://www.monicavinader.com/us/about انتهای پیام/
برچسب:

ترند

برتر

برند جواهرات

طلای اخلاقی

مونیکا وینادر

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت