لوکس ترین برند جواهرات / برند پوملاتو

لوکس ترین برند جواهرات - برند پوملاتو

برند جواهر پوملاتو از سنگ‌های قیمتی چشم‌نوازی مانند آمیتیسیت، توپاز، یاقوت کبود و… برای خلق آثار شگفت‌انگیز استفاده می‌کند.

پروانه کاوسی(خبر نگار)

1402/07/26 | 00:07

نظری ثبت نشده

لوکس ترین برند جواهرات - برند پوملاتو
به گزارش گلدنیوز، امروزه با گسترش تقاضا برای طلا و زیورآلات برندهای مطرح و مختلفی در سراسر دنیا مانند برند طلای گوچی در صنعت جواهرسازی فعالیت می‌کنند. در این مقاله با برند جواهر پوملاتو که یکی از برندهای معروف طلا و جواهرات است و پیشینه‌ای درخشان دارد آشنا می‌شوید.

محبوب ترین برند جواهرات هند (Tanishq)

از لوازم خانگی تا برند جواهرات برنی رابینز

برند جواهرات Chow Tai Fook

تاریخچه برند پوملاتو
ایتالیا یکی از پیشتازان صنعت طلا و جواهر محسوب می‌شود که برندهای زیادی را در این حوزه ارائه داده است. یکی از قدیمی‌ترین و لاکچری‌ترین برندهای جواهر ایتالیایی «برند جواهر پوملاتو» است. این برند جواهر در ابتدا فقط یک تجارت خانوادگی بود اما با رویکرد حرفه‌ای خود توانست به‌سرعت به یکی از معروف‌ترین برندهای جهان تبدیل شود و جواهرات خود را به دنیا عرضه کند. آغاز فعالیت این برند به سال ۱۹۶۷ برمی‌گردد. در آن زمان پینو رابولینی پوملاتو را تأسیس کرد. پوملاتو در سال ۱۹۹۵ برند دیگری به نام “Dodo” را راه‌اندازی کرد که آن نیز توانست در مدت‌زمان کوتاهی شهرت زیادی کسب کند. اکنون بوریس باربونی به‌عنوان مدیر ارشد پوملاتو فعالیت می‌کند. این برند در حال‌ حاضر ۵ شعبه در ایتالیا و حدود ۵۶ شعبه در سراسر جهان از جمله پاریس، لندن، مسکو، لس‌آنجلس، دبی، ونیز، بیروت، پکن و… دارد.

برند محبوب جواهرات که در قرنطینه کرونا متولد شد

جواهرات برند دیوید موریس David Morris

آشنایی با سبک جواهرات پوملاتو
جواهرات پوملاتو مانند برند طلای شوپارد ویژگی‌های ممتازی دارند که باعث شده به‌عنوان یکی از برندهای برتر جواهر در دنیا شناخته شود. جواهر پوملاتو به طراحی‌های گرد و ظریف تاکید زیادی دارد؛ همچنین از طراحی‌های معاصر و نمادین مانند صنایع دستی یا فرهنگ ایتالیایی برای ایجاد محصولات منحصربه‌فرد استفاده می‌کند. از ویژگی‌های بارز این برند طراحی‌های رنگی و جذاب آن است. ویژگی دیگر آن استفاده از سنگ‌های قیمتی در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف برای طراحی جواهرات است. در بعضی از مدل‌ها از سبک‌های نامنظم و نامتقارن برای تولید محصولات خاص و لاکچری استفاده می‌کند.

برند تیفانی در سال 2023 از جواهرات جدید خود رونمایی میکند

منحصر‌به‌فردترین جواهرات برند گراف /تصاویری خیره کننده

اکسسوری های جواهرات برند بوچلاتی

 
معروف‌ترین کالکشن‌های جواهر پوملاتو
پوملاتو با قدمت ۵۰ سالهٔ خود جزو یکی از لوکس‌ترین برندهای جواهر محسوب می‌شود. در این دوره کالکشن‌های زیادی از این برند عرضه شده است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به “Victoria”، “Capri”، “Sabbia”،”Tango”، “Nudo” اشاره کرد.
برند جواهر پوملاتو از سنگ‌های قیمتی چشم‌نوازی مانند آمیتیسیت، توپاز، یاقوت کبود و… برای خلق آثار شگفت‌انگیز استفاده می‌کند. در ادامه این مطلب چند کلکسیون معروف این برند را به شما معرفی می‌کنیم. کلکسیون لونیکا با سبک کلاسیک و خلاقانه خود همه را هیجان زده کرد؛ در واقع این کلکسیون از طرح‌های دهه ۱۹۷۰ الهام گرفته شده است. پوملاتو در جشن ۴۰ سالگی خود کلکسیون “Pom Pom” که شامل مجموعه‌ای از جواهرات لوکس بود را عرضه کرد. حدود ۴۰ قطعه جواهر از این کلکسیون در سراسر جهان مانند پاریس، میلان و نیویورک به فروش رفت. این برند با تلفیق سبک مدرن و سنگ‌های قیمتی درخشان و زیبا توانست کلکسیون “Nudo” که یک مجموعه کامل از حلقه‌های رنگی و دل‌نواز است را عرضه کند. جذابیت این مجموعه این است که با هر سبک و سلیقه‌ای سازگاری دارد. بیشتر بخوانید:

تولید 6 هزار شغل جدید توسط بزرگترین برند جواهرات

چرا برند های صاحب نام به دنبال جواهرات رزگلد هستند؟

  منبع:اقتصاد100 انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

برند جواهرات

برند پوملاتو

جواهرات لوکس

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت