صنعتگر استرالیایی از دندان ها دستبند و گردنبند می سازد

صنعتگر استرالیایی از دندان ها دستبند و گردنبند می سازد

گردنبند و دستبندهای ساخته شده از دندان انسان مطمئنا برای همه مناسب نیست. با این حال، یک جواهرساز استرالیایی به دلیل تمایلش برای به چالش کشیدن سنت مشهور شده است.

حسین راشدی(مترجم)

1402/08/01 | 00:08

نظری ثبت نشده

صنعتگر استرالیایی از دندان ها دستبند و گردنبند می سازد
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، به نقل از جولری مگزین، ژاکی ویلیامز صاحب برند جواهرات گریو متالوم است و قطعه های سفارشی را با استفاده از دندان انسان در استودیوی خود در ملبورن تولید می کند.

نمایش جواهرات فراعنه در استرالیا

ویلیامز کار خود را به عنوان جواهرساز در پلی تکنیک ملبورن در سال 2016 آغاز کرد و کسب و کار خود را در طول همه گیری کرونا راه اندازی کرد. او به ABC News گفت که ابتدا به درخواست یکی از دوستانش دندان ها را در جواهرات گنجاند و به زودی فهمید که این قطعات به مردم کمک می کند تا با غم و اندوه کنار بیایند.

جواهرات عشق

  او گفت: «من همیشه کمی کنجکاوی بیمارگونه در مورد مرگ و زندگی داشته ام.» او ادامه داد: «من در زندگی ام با مرگ و میر زیادی روبرو بوده ام، به خصوص از سنین جوانی، بنابراین حدس می زنم که این راهی برای من برای مقابله با آن است. اما همچنین راهی برای کمک به دیگران برای مقابله با غم و اندوه است.» در حالی که این جواهرات متناسب با سلیقه همه نیست، دندان انسان هزاران سال است که در جواهرات و زینت‌ها استفاده می‌شود.

از برش مارکیز چه میدانید؟

   

اشباح کوهستان طلا / داستان غم انگیز مهاجران چینی در امریکا

  در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا در قرن نوزدهم، استفاده از جواهرات دارای دندان به یک روش محبوب اخلاقی برای افراد متوفی تبدیل شد. این روند به زودی برای بزرگداشت نقاط عطف مهم گسترش یافت، از جمله استفاده از دندان های شیری کودکان در گردنبند، حلقه و سنجاق سینه. ویلیامز گفت: «قطعاً این اصلاً مفهوم جدیدی نیست. مردم عصر ویکتوریا از آنها استفاده می کردند، به خصوص از دندان های شیری کودکان. لزوماً هم برای بزرگداشت مردگان نبود. همچنین برای جشن گرفتن زندگی اسستفاده می شد.»

جواهرات سنگی و رنگی /تصاویری که چشم تان را خیره میکند

  او افزود: «از زمانی که مردم شروع به آراستن خود با زینت ها کردند، از دندان ها در جواهرات استفاده می شد. این نوع از جواهرات برای همه نیست، اما حداقل باعث ایجاد گفتگو می شود.»

ناشناخته های دنیای جواهرات

  یک مطالعه توسط دانشگاه کپنهاگ نشان داد که در یک سایت باستان شناسی در ترکیه، محققان دو دندان انسان 8500 ساله را کشف کردند که به عنوان آویز در یک گردنبند یا دستبند استفاده می شد. بیشتر بخوانید:

جواهرات شب تاب /تصاویری خیره کننده

قلب خود را اینگونه به عشق خود هدیه دهید/ آلبومی از عاشقانه ترین ها

  منبع: https://www.jewellermagazine.com/Article/12606/Australian-artisan-sinks-her-teeth-into-experimental-jewellery انتهای پیام/
برچسب:

ترند

پیشنهاد ویژه

گردنبند

دستبند

دندان

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت