رونمایی تیفانی از مجموعه چشم نواز الماس های زرد

رونمایی تیفانی از مجموعه چشم نواز الماس های زرد

تیفانی بزرگترین الماس رنگی فانتزی زردِ شفاف کشف شده در کانادا را به دو سنگ تراشیده است.

حسین راشدی(مترجم)

1402/08/07 | 00:08

نظری ثبت نشده

رونمایی تیفانی از مجموعه چشم نواز الماس های زرد
به گزارش پایگاه خبری جهان طلا (گلدنیوز)، به نقل از وبسایت جولرمگزین، این سنگ الماس 71.26 قیراطی در معدن اکاتی در شمال کانادا در سال 2021 کشف شد و سال بعد توسط تیفانی خریداری شد. پس از پیش‌نمایش این گوهرسنگ برای مشتریان خصوصی، این الماس به سنگ‌های 15 قیراطی و 20 قیراطی جداگانه در آنتورپ تراش داده شده است.

رنگ‌آمیزی گالری طلا و جواهر، به سبک تیفانی

سفیران برند تیفانی

رونمایی از مجموعه کتاب آبی تیفانی

ویکتوریا رینولدز، گوهرشناس ارشد، گفت که تعداد کمی از مردم زیبایی و نادر بودن الماس های رنگی فانتزی را درک می کنند. او به راب ریپورت گفت: «بسیار نادر است که الماسی با این اندازه و رنگ اشباع که از صدها مایل درون زمین در این ساختار تقریباً کامل هشت وجهی آمده باشد، پیدا کنید.» او ادامه داد: «بیشتر مردم، حتی گوهرشناسان، هرگز سنگ صیقل داده نشده را در این شرایط نمی بینند.»

تیفانی جام بازی های الکترونیکی را ساخت

تحول ساختاری در برند تیفانی

تیفانی در سال‌های اخیر تمرکز جدیدی روی الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی استثنایی داشته است و یک زمرد 10 قیراطی از معدن موزو در کلمبیا و 35 الماس صورتی از معدن Argyle در استرالیای غربی خریداری کرده است. رینولدز افزود: «صنعتگران ما این سنگ خام را به دو سنگ قیمتی با رنگ زرد و درخشان بی‌نظیر تبدیل کردند و معجزات طبیعت را با مهارت استثنایی کاردست تیفانی متحول کردند.»

رونمایی از ظاهر جدید فروشگاه تیفانی نیویورک

همکاری جنجالی برند تیفانی با نایکی

برند تیفانی اند کو؛ پادشاه الماس جهان

   

عشق را احساس کن

عنوان اصلی حراج ساتبیز در ژنو، یک حلقه الماس زرد فانتزی 103 قیراطی به نام «سنگ عشق» خواهد بود. انتظار می‌رود این انگشتر 4.1 میلیون دلار (6.45 میلیون دلار استرالیا) بازگشت سرمایه داشته باشد. فروش جواهرات باشکوه از 6 تا 8 نوامبر انجام می شود. در اوایل این هفته، ریوتینتو جزئیات «فراتر از مناقصه کمیاب» را ارائه کرد و 48 الماس رنگی فانتزی را در استرالیا، سوئیس و بلژیک به نمایش گذاشت و پیشنهادات شرکت در مناقصه قرار است در 20 نوامبر بسته شود. بیشتر بخوانید:

کمپین تیفانی

برند تیفانی در سال 2023 از جواهرات جدید خود رونمایی میکند

زمرد کلمبیایی، عضو جدید کلکسیون تیفانی

منبع: https://www.jewellermagazine.com/Article/12673/Tiffany-Co-unveils-eye-catching-set-of-yellow-diamonds انتهای پیام/
برچسب:

الماس

ترند

پیشنهاد ویژه

تیفانی

الماس تیفانی

اخبار مرتبط


نظرات

نظردهی

دیدگاهی ثبت نشده نظر تو چیه؟

کامنتی برای این پست وجود ندارد

برترین مطالب

لیست قیمت